Viskimies kysyy viskipäissään

  • Viestiketjun aloittaja Viskimies
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyse ei ole rahasta vaan luonteesta.
Ei huoraamiseen vaadita mitään erityistä luonnetta. Onhan työssäkäyminenkin eräällä tavalla huoraamista.

Yleensä (vapaaehtoiset) huorat eivät pidä omaa kehoaan erityisen "pyhänä" tai "henkilökohtaisena" ja ovat valmiita rikkomaan tabuja. Mutta eivät silti kaikki tällaiset ihmiset ole huoria.

Huoratessa on muuten aina kyse rahasta ;) .
 
Viskimies
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22906825:
Kwnwstäkään ei tehdä mitään jos kyseinen ihminen ei itse halua. Joten kysys kyseisen "huoran" mielipide asiaan.
Olen kysynyt, mutta en ole ihan vakuuttunut että se meno ei jatkuisi jos päätetään ruveta jopa seukkaamaan, olen itse myös mieshuora joten omat huoraamiseni joutuisin jättämään pois.
 
Viskimies
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22906861:
Hmmm, ehkä teidän täytyy vielä harkita ja hankkia lapsi vasta kun olet varma asiasta.
Olet oikeassa, rahasta tämä homma ei jää kiinni, mutta kaikesta muusta kyllä. Kummallakin on meinaan fyrkkaa. Tuntuu vain välillä, että pitäisi antaa se lapsi naiselle kun sen tekee mieli sitä niin saatanasti.
 
-
Miettikää ja puhukaa asiasta ihan oikeasti. Itse luulin pohtineeni, mutta SILTI tuli yllätyksenä kuinka sitovaa ja täysipainoista äitiys on.... sen oman elämän saa unohtaa IHAN kokonaan ainakin vuodeksi ellei kahdeksi, elämäntehtävä on lapsen tarpeiden tyydyttäminen. Minulla on nyt 10kk lapsi. En pois antaisi, mutta rankkaa on. Parisuhde kärsii kun seksiä ei väsymyksen vuoksi ole, eikä muutakaan yhteistä aikaa. Suhde on aika kuilun partaalla. Sivusta on helppo seurata ja antaa ohjeita, mutta meillä ainakin, tuntuu, että vasta nyt voisi edes ajatella, että joku muu hoitaisi pari tuntia. Toki lapsi on allergialapsi, tekee osansa ylisuojaaviin vanhempiinkin... (maito ja mustikka vasta todettu, ei muuta hätää)
 
Viskimies
Miettikää ja puhukaa asiasta ihan oikeasti. Itse luulin pohtineeni, mutta SILTI tuli yllätyksenä kuinka sitovaa ja täysipainoista äitiys on.... sen oman elämän saa unohtaa IHAN kokonaan ainakin vuodeksi ellei kahdeksi, elämäntehtävä on lapsen tarpeiden tyydyttäminen. Minulla on nyt 10kk lapsi. En pois antaisi, mutta rankkaa on. Parisuhde kärsii kun seksiä ei väsymyksen vuoksi ole, eikä muutakaan yhteistä aikaa. Suhde on aika kuilun partaalla. Sivusta on helppo seurata ja antaa ohjeita, mutta meillä ainakin, tuntuu, että vasta nyt voisi edes ajatella, että joku muu hoitaisi pari tuntia. Toki lapsi on allergialapsi, tekee osansa ylisuojaaviin vanhempiinkin... (maito ja mustikka vasta todettu, ei muuta hätää)
Ei mulle tulis ainakaan uutena pitää lapsista huolta, meitsin elämässä on ollut yksi vaikeasti vammainen lapsi ja siitä eteenpäin kaikki siltä väliltä ja huolta on aina pidetty. En usko, että mikään tulisi minulle yllätyksenä ja jos naisen ei tee mieli antaa vähään aikaan niin ymmärrän senkin.
 
Hei, oletko rakastunut ulkomaanmatkallasi huoraan? Jos näin, niin todennäköisimmin tyttöystäväsi on Thaimaasta ja vielä tarkemmin, Pattayalta. Olenko oikeassa? Mikäli vastaat, kerron lisää omakohtaisista, melkein väittäisin, asiaa tuntevista mielipiteistäni.
 
Viskimies
Hei, oletko rakastunut ulkomaanmatkallasi huoraan? Jos näin, niin todennäköisimmin tyttöystäväsi on Thaimaasta ja vielä tarkemmin, Pattayalta. Olenko oikeassa? Mikäli vastaat, kerron lisää omakohtaisista, melkein väittäisin, asiaa tuntevista mielipiteistäni.
Teistä ei muuten ketään tajunnu koko avausta eli huora ns. nainen mikä liikkuu jakaa pesää, elää ja tekee mitä lystää. Miten teet "huorasta" kotiäidin ja myönsin se jo että miten teet minusta mieshuorasta koti-isän.
 
--
Voit tehdä huorasta mitä vaan,mutta et vasten hänen tahtoaan. Eli ihan mikä vaan käy, kunhan molemmat on samaa mieltä... Jos huora tahtoo lapsen ja siä kanssa, ei valitettavasti mikään EDES hidasta...
 

Yhteistyössä