itse tilaan meidän perhe lehden, kun just sopivasti sen tilaus loppui Siellä myös tosi hyvät lahjat!No, onpas todella! :O
Pitäisköhän tilata lehti lahjaksi...
eik sitten voi perua tilauksensa ja vaatia rahat takas?Hah, niin varmaan. Ikävä kyllä harvoin saa sen tilaajalahjan, joka on luvattu. Näin käynyt esim. Meidän perhe -lehden kanssa jo kaksi kertaa. Enää en mene halpaan.
No ooks sä huomannu et tilaaja (joka saa lahjan) ja lehdensaaja on eri? Jos tilaat itelles niin et saa lahjaa....Hah, niin varmaan. Ikävä kyllä harvoin saa sen tilaajalahjan, joka on luvattu. Näin käynyt esim. Meidän perhe -lehden kanssa jo kaksi kertaa. Enää en mene halpaan.
Höpö höpö. Me on tilattu muutama kerta ja aina on satu tilaajalahjat. Viimeksi saatiin Meidän Perhe-lehteä tilattaessa Brio Kombi nuken yhdistelmätHah, niin varmaan. Ikävä kyllä harvoin saa sen tilaajalahjan, joka on luvattu. Näin käynyt esim. Meidän perhe -lehden kanssa jo kaksi kertaa. Enää en mene halpaan.
Mitä tämä nyt tarkoittaa? Siis että väittävät että tavara on loppunut tms?Hah, niin varmaan. Ikävä kyllä harvoin saa sen tilaajalahjan, joka on luvattu. Näin käynyt esim. Meidän perhe -lehden kanssa jo kaksi kertaa. Enää en mene halpaan.
Luki siellä sivun alareunassa, että lehden saajalla pitää olla eri osoite kuin lahjatilauksen tekijällä. Mä meinasin, et laittais mummon tilaamaan meille lehden ja mä maksaisin sen sille ja se antaa sen lahjan sit mulle.Ohhoh! Saako noita niin, että mä vaikka tilaan miehelle lahjaksi, vaikka meillä sama osoite?