Hävettääkö pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Snadi kulli ja sillee..
  • Ensimmäinen viesti
harmaa tällä kertaa harmaana
Mun mies on melko pienikokoinen (173cm) ja penis on noin 17-18 cm erektiossa ja melko paksu, sellainen lähes banaanin paksuinen.

Lyhyillä miehillä sentit voi olla jossain "muualla" kuin miehen pituudessa :D
 
"Vieras"
Pystyykö tuolla 8cm tyydyttämään naista, tai tuntuuko se missään ? Entisen tyttöysväni kanssa oli hieman ongelmia kun ei tahtonut pysyä sisällä vaan lipsahti aina välillä ulos ja se sanoki ettei se tunnu missään. Sopivia kondomeitakaan en ole vielä löytänyt kun nuo "minikondomitkin" on hieman isoja kun itellä on vaan 2cm paksu. Jos joku tietäis sellasia vähän pienempiä kondomeita niin vois laittaa niitten merkin tänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa tällä kertaa harmaana;22777565:
Mun mies on melko pienikokoinen (173cm) ja penis on noin 17-18 cm erektiossa ja melko paksu, sellainen lähes banaanin paksuinen.

Lyhyillä miehillä sentit voi olla jossain "muualla" kuin miehen pituudessa :D
tästähän on olemassa juttukin. "mies on ennen synymäänsä kasvanut kolmanneksen odotusajasta pelkkää kullia ja lopun aikaa tullu jätkää kylkeen."
 
"joopa"
Se joka sanoo että koolla ei ole väliä ei ole ikinä harrastanut seksiä mikro peniksen kanssa. Itse en ole koosta koskaan välittänyt (paitsi liian iso sattuu) mutta jos penistä ei edes tunne sisällään nii ei vaan pysty nauttimaan. Ja turha alkaa huutelee että olis löysä pillu. Harmittaa niin paljon koska mulla alkaa olemaan oikeasti tunteita tätä miestä kohtaan mut seksi on mulle todella tärkeää ja että kemiat kohtaa makuuhuoneessa. Joko on opittava elämään asian kanssa tai sit mies vaihtoon....
 
Huutelen puskista
Omalle kohdalle ei ole ikinä sattunut mitään mikropippeliä, muutama aavistuksen pieni vain. Hyvin niillä on hommat hoidettu. Mitä sillä isolla kullilla tekee, jos se ei seiso kunnolla (velttona sisään vaikkei menisikään) tai ei tiedä, mitä sillä tekisi.

Minulla ei ole aavistustakaan, minkä mittainen esim. exällä on. Kuka edes mittaa vehkeensä?
 
Ei hävetä. Asioita joille ei voi mitään ei kannata murehtia.

Enkä jaksa uskoa että kukaan nainen tekisi nussimattajättämispäätöksen nähdessään peniksen koon.

Ja jos jostain syystä tekisi niin sellaisille naisille nauretaan!
 
hävettää
Moi. Mulla on oikeasti pieni. Erektiossa se on 8/3 cm. Yhdynnät tosi väljän tuntuisia. Ja helposti lipsuu pois. Eikä yllä monissa asennoissa. Ikää 34v. Ja sinkku - tietysti....
 
nihi
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa tällä kertaa harmaana;22777565:
Mun mies on melko pienikokoinen (173cm) ja penis on noin 17-18 cm erektiossa ja melko paksu, sellainen lähes banaanin paksuinen.

Lyhyillä miehillä sentit voi olla jossain "muualla" kuin miehen pituudessa :D
Varaat lääkärille/hoitajalle ajan, ne puuduttaa sen ja leikkaa sen pois.
 
vierailija
Ei hävetä,vituttaa! Mulla 12.5 cm pitkä,10.5 ympärysmitta. Ainut seurustelukumppani haukkui eron hetkellä ja kehoitti kasvattamaan isomman munan. Sillon tuntu että oisin voinu hakata naisen siihen paikkaan, jos se olis ollu paikan päällä(sanoi tekstiviestitse).
 
vierailija
Eihän prinssinnakki kauheen kiva ole, mutta minkäs teet.
Mun exällä oli erikoisen väljä pillureikä. Kyllä vitutti panna sitä! Ei ole kertaakaan synnyttänyt! Sen verran iso, että meillä oli joskus banaani mukana paneskeluhommissa, niin tuommonen iso banaani meni sisälle aivan kuin vastatuuleen ois työntäny. Että semmonen halpa lutka sattui kohdalleni.
 
vierailija
Tokihan se nolottaa ja hävettää, kun muutaman sentin tapilla yrittää toimeen tulla. Ei paljon viitsi esim. uimahalleihin tms. yleisiin tiloihin mennä pyörimään ja sääliviä katseita keräämään. Ja kyllähän sitä pari mimmiäkin on pieneksi sanonut :(

Tuolta löytyy muutama kuvakin, niin voi käydä ihmettelemässä et mille se oikeasti pieni näyttää:

http://alastonsuomi.com/Thin95
 
vierailija
Tokihan se nolottaa ja hävettää, kun muutaman sentin tapilla yrittää toimeen tulla. Ei paljon viitsi esim. uimahalleihin tms. yleisiin tiloihin mennä pyörimään ja sääliviä katseita keräämään. Ja kyllähän sitä pari mimmiäkin on pieneksi sanonut :(

Tuolta löytyy muutama kuvakin, niin voi käydä ihmettelemässä et mille se oikeasti pieni näyttää:

http://alastonsuomi.com/Thin95
 
Itse koen että omalla miehellä saisi jopa olla pienempi. Olen aika tiukka ja pienikokoinen nainen ja yhdyntä sattuu ellei ole todella kiihottuneessa tilassa. Miehellä on nyt 16-17 cm ja mielestäni valtava. Jo yksi sormi tuntuu tiukalle sisällä joten sellainen 7 cm ja kapea penis tuntuisi varmaan normaalille seksille.
Jos naisella on kovin väljä niin ehkä sitten pienempi penis saattaisi haitata mutta en ole vielä ikinä kokenut elämäni aikana että jollain olisi ollut pieni.
 
vierailija
Exillä oli "normaalin" kokoiset/pienehköt penikset. Pienin varmaan hieman yli 10cm ja isoin max 14cm. Koskaan ei ollut mitään ongelmia ettei olisi tuntunut tms.

Nykyisellä on hieman turhankin kookas. Noin 16cm ja todella paksu. Edelleen useamman lapsen jälkeen välillä sattuu jos ei ole kostunut riittävästi (etenkin raskausaikana/imetysaikana tämä on ollut ongelma). Saisi siis olla pienempikin mutta se on kuitenkin vain yksi osa miestä.

"Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä." Sopisi tähän hieman muutettuna.
 
Pelmis
Nyt puhutasn vain pienistä pippeleistä eikä ollenkaan peniksestä. Omani oli nuoruudessa lähes kymmenen senttiä. Nykyään siinä kolme. Erektiota en ole saanut enää kymmeneen vuoteen, joten runkkaamaankaan ei voi alkaa kun ei ole edes mitä runkata.
Onhan niitä ymmärtäviä naisia jotka haluavat vaasn suuseksiä eikä heidän tarvitse kuin vastaanottaa saamansa. Helpotusta heillekin joskus. Me miehethän usei vaan vaaditaan. Nyt on minun vuoroni antaa. Yeen sen tosi mielelläni näin me too hengessä
 
Pelmis
Itse en häpeä pientä velikultaani joka ei edes seiso. Pituus on on eona ollut alle viisi senttiä. Vaimon ystävätteret viluttavatkin minulle pikkusormella kun tietävät minut pikkumunaiseksi. Hauskoja hymyjä siitä saa. Ulkopuoliset vaan ihmettelee että mitä tapahtuu kunnes kuulevat mistä vilkutus johtuu.
 

Yhteistyössä