Aina täällä neuvotaan, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin on sitten hiljaa. Noh... lapsella on kiva paita. Meiltäkin löytyy noita eri väreissä.
Katsotaan toimiiko tämä. Tää on syksyllä otettu, nykyään oon tummatukkaisempi. Sain piennettyä kuvan. Eri väriset silmät meillä on ja Joonaksella jo rivi hampaita alhaalla ja ylhäällä
Näyttää edelleen pojalta, jolla on panta päässä.
Hyyyyiii! Jos pimeässä vastaan tulisit niin pelkäisin.
Mä Tapaninpäiväiltana. Ja juuh, on ohuet hiukset eikä ole (eikä tule) otsatukkaa ja litra muutakin kritiikkiä heti päälle, plöts.
On sulla naismaku! Tai sitten tunnet tosi vähän niitä.Sä olet Turkilmas niin kaunis. Tässäkin kuvassa ilman meikkiä ja silti huikean kaunis! Tunnen sinut myös irl, olen sinulle kertonut myös että mielestäni olet kaunein tuntemani nainen. Mahdatko tunnistaa minut tästä?
Tällä on siniset silmät mutta musta on samaa näköä
Ratkaisinko arvoituksen?
Osuva nikki sulla. Kynttilän valossa voisitkin näyttää ihmiseltä.Mä leikkasin mun hiukset lyhyiksi (oli ennen pitkät, melkein puoliselkään)
Win.
Ratkaisinko arvoituksen?
Oliko salaisissa kansioissa? Jos, niin poika sanoo mua tuon näköiseksi... siis nuorempana.
Ratkaisinko arvoituksen?
Sä oot ihan Scarletin näköinen Mä luulin aluks et se oli vaihtanut nikkiä Eikä tämä ole tarkoitetut loukkaukseksi kummallekaanMä leikkasin mun hiukset lyhyiksi (oli ennen pitkät, melkein puoliselkään)
Niin tyttären naama ja siun kroppa?jos tarkotit tota mun postaamaa kuvaa niin siinä on mun tytär En minä.
No ei ainakaan NCM:N kanssa ole mitään samaa.Tällä on siniset silmät mutta musta on samaa näköä