Käytätkö yöpukua?

  • Viestiketjun aloittaja "yö"
  • Ensimmäinen viesti
"Kenguru"
Aina alasti, miehen kainalo lämmittää;) Meillä on iso untuvapeitto, ja talvella vielä "ylimääräinen" peitto jos tulee kylmä. Silloin kun mies on työmatkoilla, niin käytän yöpukua, yksin nukkuessani siis.
Ihan sellainen hihaton toppi ja pyjamahousut on silloin.
 
Nukun aina alasti, mutta käytän yöpukua aamuisin ja iltaisin. Mulla on niitä monia, olen ihan yöpuku-friikki :). Ja miksei tarkenis nukkua alasti, meillä ainakin on ihan lämmitys päällä talvisin :D. Tosi ahdistavaa jos joutuu nukkumaan yöpuvussa tai paidassa...
 
"vieras"
Nukun alasti, meilläkin on makuuhuoneessa viileää, mutta niin on toisaalta koko asunnossa joten olen tottunut siihen. En palele nukkuessa, on kunnollinen untuvapeitto. Lisänä on vielä viltti, jos tarvitsee lämpöä, mutta ei sitä tule juuri käytettyä. Ai niin, en ole täysin alasti, on mulla villasukat :D
 
Yleensä en(kotona siis). Kylässä aina yöpaita/pyjama ja esim vaunulla käytän pyjamaa näin talvella. Kotona saa makkarin sopivaksi ja nukkumaan mennessä se lentää, aamulla taas puen kun muualla on aikas viileää.
 
Suzyanne
Heh, minä olen hulluna retro-yöpaitoihin. Sellaisiin pitkiin, laskeutuvaa keinokuitua oleviin, joissa on jotain isoja kukkia tms., ja yleensä hihattomia, ei siis mitään mummoyöpaitoja. Mulla on nyt kaksi, mutta lisää pitäisi kirppiksiltä löytää. Fidasta olen nuo löytänyt.
 
"mella"
Aina alasti, yöpuku päällä tulee tosi kuuma. Kovimmilla pakkasilla oli säärystimet jalassa, mutta olen nyt jättänyt nekin pois. Mä taas ihmettelen, että miksei siellä paksun peiton alla nyt tarkenisi...?
 
--
Tämän ketjun myötä alan ymmärtää miksi niin moni vaihtaa lakanat joka viikko. En itsekään voisi nukkua viikkoa enempää samoilla, jos alasti nukkuisin.

Itsellä on päällä joku väljä t-paita ja pikkuhousut.
 
Alasti. Ahdistaa jos on jotain vaatetta päällä, minä kun en oo mitenkään rauhallinen nukkuja.. Vaatteet ois niin miljoonalla solmulla aamulla, jos sellaset ois päällä.. Kylässä toki on yövaatteet päällä, kotona ei.
 

Yhteistyössä