Ystäväni jätti miesystävänsä, mitä mieltä, oliko aihetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aa pee

Vieras
Olen juuri ystäväni luona ja juttelimme asiasta, kysyn mielipiteitänne siksi, koska ystävälleni on moni sanonut ettei miehen teko ollut mikään syy lopettaa suhdetta.

Eli, miehellä jäi facebook-viesti auki, ja ystäväni näki sen heti kun meni koneelle. Mies oli kirjoitellut toisen naisen kanssa, mm. että tulen uniisi, pidän sinua sylissäni koko yön tms., ja paljon muuta samantyylistä.

Ystävälläni heräsi epäilys ja hän katsoi pikaisesti muuta löytyy, löytyi muutakin samantyylistä viesteilyä naisille joista mies ei ollut koskaan puhunut. Ystäväni ja mies olivat kihloissa, ja suunnittelivat yhteistä elämää.

Oliko ystäväni teistä kohtuuton kun katkaisi suhteen, siksi ettei voi enää luottaa mieheen? Mies on sitä mieltä että ystäväni on ylireagoinut täysin, ja muutama muukin on samaa mieltä.

[QUOTE="vieras";22692973]Olisin itse heivannut tuollaisen miehen alta aikayksikön.[/QUOTE]

Peesi. Kyllä tuo on jo pettämistä. Tuskin se tuohon kirjoitteluun on vaan jäänyt..

noo... mä oon vähän ihastunut toiseen. odotan että se menee ohi. ja pidän varsin visusti huolen, että tämä "tieto" ei tule mun suustani, eikä näppikseltä. Paitsi tähän, mutta ei mun kumppani sitä tästä näe eikä yhdistä minuun.

jos olivat kimpassa olleet muutaman kuukauden, niin miehen olis pitänyt olla vielä korviaan myöten rakastunut VAIN kihlattuunsa.. ainakin mun logiikan mukaan.. ellei kyseessä sitten ollut joku tollopää joka pyörittää useampaa naista kerralla. Joten ihan oikein tehty!!

Eipäs tuossa mitään kummallista ole, miehelle ei ole ystäväsi riittänyt.
Ihmiset elävät nykyään fantasia-maailmassa, missä kaiken täytyy olla suhteessa täydellistä. Jos ei, sitä paikataan muualla.

Olen juuri ystäväni luona ja juttelimme asiasta, kysyn mielipiteitänne siksi, koska ystävälleni on moni sanonut ettei miehen teko ollut mikään syy lopettaa suhdetta.

Eli, miehellä jäi facebook-viesti auki, ja ystäväni näki sen heti kun meni koneelle. Mies oli kirjoitellut toisen naisen kanssa, mm. että tulen uniisi, pidän sinua sylissäni koko yön tms., ja paljon muuta samantyylistä.

Ystävälläni heräsi epäilys ja hän katsoi pikaisesti muuta löytyy, löytyi muutakin samantyylistä viesteilyä naisille joista mies ei ollut koskaan puhunut. Ystäväni ja mies olivat kihloissa, ja suunnittelivat yhteistä elämää.

Oliko ystäväni teistä kohtuuton kun katkaisi suhteen, siksi ettei voi enää luottaa mieheen? Mies on sitä mieltä että ystäväni on ylireagoinut täysin, ja muutama muukin on samaa mieltä.

Jaa kohtuuton! :laugh:

Perjantai-illan provo?

Mies viesteilee ystävälleni paljon, ja uhkailee itsemurhalla, on niin masentunut. Mies ei ymmärrä miksi ystäväni on vihainen, eikä ole mielestään tehnyt mitään väärää.

Yhteistyössä