Niin mitkä nuo mitat 75/86/107 on? Jos ovat ry/vy/ly, niin ekassa taitaa olla painovirheMä olen ainakin selvästi ylipainoinen ja se näkyy. On kaksoisleuka ja iso maha ym. Mitat 162cm, 74kg ja suunnilleen 75/86/107cm eli vyötärölihavuutta. Bmi 28,2. Vaatteet kyllä peittää paljon.
Nyt yritän pudottaa painoa, olen muuttanut elämäntapojani.
Paljon sä sit nyt painat? Ja kuin pitkä oot?No ehken nyt sellainen, mutta minusta tämä nykyinen kroppa on parempi kuin se 53 kiloinen, joka mulla oli esimerkiksi vuosi sitten.
Kiitos kuitenkin, jos sitä mieltä olet.
No kiitos. Nyt painan pyöreet 57 kiloa. Olen saanut vähän jalkoihin ja takamukseen massaa. Olisko sitten lihasta, rasvaa vai molempia, en tiedä. Ainakin treenaan enemmän kuin vuosi sitten 53 kiloisena. Olen 167 cm pitkä.Paljon sä sit nyt painat? Ja kuin pitkä oot?
Aika mahtis kroppa sulla
mulla bmi 26, olen 163/74 ja olen sua todellakin isomman näköinen.
siis 27..mulla bmi 26, olen 163/74 ja olen sua todellakin isomman näköinen.
Minusta näytit silloinkin hyvältä, mutta nyt noilla mitoilla ja lihaksilla vielä paremmalta.No ehken nyt sellainen, mutta minusta tämä nykyinen kroppa on parempi kuin se 53 kiloinen, joka mulla oli esimerkiksi vuosi sitten.
Kiitos kuitenkin, jos sitä mieltä olet.
Just joo. Et sitten vissiin kattonut noita linkin kuvia lainkaan.Siltä se vaan näyttää että hoikkuus/normaalipaino on kaunista, läski rumentaa.
Ihmisiä niissä kuvissa on, tavallisia ihmisiä ihan niinku tuola kaduilla muutenki. Laihoja ja läskejä ja kaikkea siltä väliltä. Minkäs mä sille voin että tykkään hoikasta/normaalista kropasta ja läskimakkarat on rumaa... Se on vain mun mieltymys.Just joo. Et sitten vissiin kattonut noita linkin kuvia lainkaan.
Mä tiedän ylipainoosia jotka on kauniita kiloistaan huolimatta. Kannattaa joskus kattoa sitä ihmistä hänenä ittenään eikä vain tuijottaa niitä kiloja.Ihmisiä niissä kuvissa on, tavallisia ihmisiä ihan niinku tuola kaduilla muutenki. Laihoja ja läskejä ja kaikkea siltä väliltä. Minkäs mä sille voin että tykkään hoikasta/normaalista kropasta ja läskimakkarat on rumaa... Se on vain mun mieltymys.
Nythän sä tuputat sujuvasti taas omaa totuuttasi toiselle, Scarlett. Jos pitää hoikasta/normaalista, niin sitten se on niin eikä ylipaino vaan viehätä. Jollekin se ylipaino voi olla sellainen este, että ei pidä niin kauniina, vaikka sun mielestä olisikin kaunis. Eiväthän kaikki pidä laihojakaan kauniina, vaikka nämä olisivatkin kauniita luisesta olemuksestaan huolimatta. Nih.Mä tiedän ylipainoosia jotka on kauniita kiloistaan huolimatta. Kannattaa joskus kattoa sitä ihmistä hänenä ittenään eikä vain tuijottaa niitä kiloja.
No siinä me sitten ollaan erilaasia. Esim. tältä palstalta tuttu Turkilmas on kaunis vaikka ylipainoa onkin eikä hänen kroppansa näytä mitenkään pahalta.Alkuperäinen kirjoittaja käänteisesti;22684318:Nythän sä tuputat sujuvasti taas omaa totuuttasi toiselle, Scarlett. Jos pitää hoikasta/normaalista, niin sitten se on niin eikä ylipaino vaan viehätä. Jollekin se ylipaino voi olla sellainen este, että ei pidä niin kauniina, vaikka sun mielestä olisikin kaunis. Eiväthän kaikki pidä laihojakaan kauniina, vaikka nämä olisivatkin kauniita luisesta olemuksestaan huolimatta. Nih.
Mulle ainakin se kokonaisuus merkkaa tosi paljon, se, että on sopusuhtainen ja kasvot ihan ok, terveen näköinen. En osaa viehättyä mistään tietystä piirteestä (kauniit silmät esim) niin kovasti jos on vaikka 15 ylikiloa. En voi sille mitään, että viehätyn normaalinnäköisestä kokonaisuudesta enemmän.
Meredithillä on selkeästi kiinteitä lihaksia. Lihakset painavat enemmän kuin läski, joten se voi antaa 'väärän' painoindeksin.Meredith fluctuates between "normal" and "overweight." | Flickr - Photo Sharing!
Ei näytä ylipainoiselta!
Voi vaan arvata kuinka hemaiseva olisi laihempana kun nätti nyt jo.Esim. tältä palstalta tuttu Turkilmas on kaunis vaikka ylipainoa onkin eikä hänen kroppansa näytä mitenkään pahalta.
Kauniit kasvot voi kyllä olla läskeistä huolimatta (mutta jos on liikaa kasvoilla, ei sekään oo kaunista), tai voi olla kauniit silmät, tai kaunis hymy, mutta läskiä kroppaa en vaan näe kauniina... Riippuu vähä läskien määrästä ja siitä miten ne asettuu. Salkkarien isabella (en muista näyttelijän nimeä) on hyvä esimerkki siitä että voi olla kaunis vaikka ois ylimääräistäkin (mutta ei kyllä yhtään sen enempää) kun ne vaan asettuu sopiviin paikkoihi.Mä tiedän ylipainoosia jotka on kauniita kiloistaan huolimatta. Kannattaa joskus kattoa sitä ihmistä hänenä ittenään eikä vain tuijottaa niitä kiloja.
Mä oisin veikannu 55kg! :O Tosi hyvä kroppa sulla!Noissa kuvissa 62kg. Ja vaikka painoindeksi ollut joskus lähellä alipainoa niin näytän painavammalta.
Mikset tee sille asialle mitään? Puputat vaan suklaata kaiket päivät, kai sitä lihoo. Ja raskaus tuo sinulle varmaan lisää kiloja.En siis tarkoita että lihava ihminen ois automaattisesti kokonaisuutena ruma, mutta ne läskimakkarat on rumia vaikka kuinka kaunis olis muuten...
Nii ja muutenki otin yleistyksenä. Turkilmas on kyllä kaunis mutta eipä hänellä niin älyttömästi niitä makkaroita olekaan, se ylipaino on asettunu hyvin.
Itellä bmi n. 30 ja on todella rumaa. Rumistaa mua tosi paljon. Kaljamaha, paksu naama/kaula jne...