Täältä näkee kuvia naisista painoindeksien kera! Voitte verrata.

• Viestiketjun aloittaja "jihuu"
  • Ensimmäinen viesti
"gen"
Täytyy kyllä myöntää että oon kuvitellu itteni paljon isomman näköiseksi. Nyt oon raskaana, mut ennen raskautta bmi oli 32 ja kuvien perusteella oon kuvitellu itteni bmi 43-45 kokoiseksi... o_O

Ihmisiä niissä kuvissa on, tavallisia ihmisiä ihan niinku tuola kaduilla muutenki. Laihoja ja läskejä ja kaikkea siltä väliltä. Minkäs mä sille voin että tykkään hoikasta/normaalista kropasta ja läskimakkarat on rumaa... Se on vain mun mieltymys.
Mä tiedän ylipainoosia jotka on kauniita kiloistaan huolimatta. Kannattaa joskus kattoa sitä ihmistä hänenä ittenään eikä vain tuijottaa niitä kiloja.

käänteisesti
Mä tiedän ylipainoosia jotka on kauniita kiloistaan huolimatta. Kannattaa joskus kattoa sitä ihmistä hänenä ittenään eikä vain tuijottaa niitä kiloja.
Nythän sä tuputat sujuvasti taas omaa totuuttasi toiselle, Scarlett. Jos pitää hoikasta/normaalista, niin sitten se on niin eikä ylipaino vaan viehätä. Jollekin se ylipaino voi olla sellainen este, että ei pidä niin kauniina, vaikka sun mielestä olisikin kaunis. Eiväthän kaikki pidä laihojakaan kauniina, vaikka nämä olisivatkin kauniita luisesta olemuksestaan huolimatta. Nih.

Mulle ainakin se kokonaisuus merkkaa tosi paljon, se, että on sopusuhtainen ja kasvot ihan ok, terveen näköinen. En osaa viehättyä mistään tietystä piirteestä (kauniit silmät esim) niin kovasti jos on vaikka 15 ylikiloa. En voi sille mitään, että viehätyn normaalinnäköisestä kokonaisuudesta enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja käänteisesti;22684318:
Nythän sä tuputat sujuvasti taas omaa totuuttasi toiselle, Scarlett. Jos pitää hoikasta/normaalista, niin sitten se on niin eikä ylipaino vaan viehätä. Jollekin se ylipaino voi olla sellainen este, että ei pidä niin kauniina, vaikka sun mielestä olisikin kaunis. Eiväthän kaikki pidä laihojakaan kauniina, vaikka nämä olisivatkin kauniita luisesta olemuksestaan huolimatta. Nih.

Mulle ainakin se kokonaisuus merkkaa tosi paljon, se, että on sopusuhtainen ja kasvot ihan ok, terveen näköinen. En osaa viehättyä mistään tietystä piirteestä (kauniit silmät esim) niin kovasti jos on vaikka 15 ylikiloa. En voi sille mitään, että viehätyn normaalinnäköisestä kokonaisuudesta enemmän.
No siinä me sitten ollaan erilaasia. Esim. tältä palstalta tuttu Turkilmas on kaunis vaikka ylipainoa onkin eikä hänen kroppansa näytä mitenkään pahalta.

Mä en tuputa kellekään mitään (taas) vaan kerron oman mielipiteen ja sen mitä mä olen nähnyt. Se kai sallitaan mulle aivan kuten teille sallitaan teidän mielipiteet.

"vieras"
Ei minustakaan kukaan ole ylipainoisena kauniimpi kuin olis normaalipainoisena. Ei läski ole nättiä -en voi mitään sille etten tykkää! Niin ja itsellä BMI 30 eli läski. Tosin nyt aion laihtua normaalipainoon, ja olenkin pitkälti toistakymmentä kiloa jo pudottanut. Olen siis ollut TOSI läski. Ja ihan ällöä se kaksoisleuka, mahamakkarat, allit, jenkkikset :X oikeesti esim. scarlett kerropa yksikin esimerkki ihmisestä joka on reilusti ylipainoisena kauniimpi kuin normaalipainoisena? Joku joka tunnetaan, tai sit kuvan kera jotta voidaan muodostaa omakin mielipiteemme siitä.

dfdf
Meredithillä on selkeästi kiinteitä lihaksia. Lihakset painavat enemmän kuin läski, joten se voi antaa 'väärän' painoindeksin.

Kuvista löysin vain pari painoindeksin 21 omaavaa. Aika lähellä olivat omaa kroppaani. Kyllä nuo ylipainoiset näyttiväl selkeästi vähän tanakoilta. Näköjään käsitys normaalista on jollakin vähän vääristynyt.

Kauniit kasvot voi kyllä olla läskeistä huolimatta (mutta jos on liikaa kasvoilla, ei sekään oo kaunista), tai voi olla kauniit silmät, tai kaunis hymy, mutta läskiä kroppaa en vaan näe kauniina... Riippuu vähä läskien määrästä ja siitä miten ne asettuu. Salkkarien isabella (en muista näyttelijän nimeä) on hyvä esimerkki siitä että voi olla kaunis vaikka ois ylimääräistäkin (mutta ei kyllä yhtään sen enempää) kun ne vaan asettuu sopiviin paikkoihi.

Ja sisäisestä kauneudesta ei nyt sitte puhuta yhtään mitään.

En siis tarkoita että lihava ihminen ois automaattisesti kokonaisuutena ruma, mutta ne läskimakkarat on rumia vaikka kuinka kaunis olis muuten...

Nii ja muutenki otin yleistyksenä. Turkilmas on kyllä kaunis mutta eipä hänellä niin älyttömästi niitä makkaroita olekaan, se ylipaino on asettunu hyvin.

Itellä bmi n. 30 ja on todella rumaa. Rumistaa mua tosi paljon. Kaljamaha, paksu naama/kaula jne...

Viimeksi muokattu:
Mäkin sanoisin, että tottakai voi olla kaunis vaikka on kiloja, mutta harva näyttää parhaimmaltaan ylipainoisena tai alipainoisena. Suurin osa ihmisistä näyttänee parhaimmalta normaalipainon rajoissa. Mä näyttäisin paremmalta jos mä saisin pari kiloa lihasta lisää :D Mutta eipä ole kauheasti mahdollisuuksia sellaseen just nyt... Eikä mua haittaa sanoa tuo ääneen. Olen mä silti ihan tyytyväinen kroppaani tälläkin hetkellä.

Musta on aika vissi ero siinä onko vähän ylipainoinen vai oikeasti lihava, joo, mä en ole tyytyväinen itseeni, mutta mä en ole ollut koskaan, oli paino ollu mikä tahansa, jos luut törröttää, on se rumaa, jos on ahteri sitä luokkaa ettei puutarhatuoliin voi istua, on sekin rumaa, kaikki siinä väliltä on musta ok. Kuten sanottua, niin paljon vaikuttaa sekin että pukeutuu hyvin ja kulkee selkä suorana, ryhdikkäästi...Mulle itseasiassa just isäntä sano kun narisin taas itestäni et kokeiles vaikka vaihteeks seistä selkä suorana ja kato sit niitä makkaroitas..niin, aivan, ne tuplaantuu ku on lysys..:xmas:

"Tinka"
En siis tarkoita että lihava ihminen ois automaattisesti kokonaisuutena ruma, mutta ne läskimakkarat on rumia vaikka kuinka kaunis olis muuten...

Nii ja muutenki otin yleistyksenä. Turkilmas on kyllä kaunis mutta eipä hänellä niin älyttömästi niitä makkaroita olekaan, se ylipaino on asettunu hyvin.

Itellä bmi n. 30 ja on todella rumaa. Rumistaa mua tosi paljon. Kaljamaha, paksu naama/kaula jne...
Mikset tee sille asialle mitään? Puputat vaan suklaata kaiket päivät, kai sitä lihoo. Ja raskaus tuo sinulle varmaan lisää kiloja.

Yhteistyössä