Täältä näkee kuvia naisista painoindeksien kera! Voitte verrata.

• Viestiketjun aloittaja "jihuu"
  • Ensimmäinen viesti
85?! No et tasan paina! :D
Olin ihan varma että suzyanne arvioi yläkanttiin :D oho!
Painan mä :) Kiitos kuitenkin. Siis olen aina kokenut olevani liian painava tähän kroppaan. Siis jotenkin niin että tuntuu että en näytä niin isolta kuin mitä olen. Mutta siis olen entinen aktiiviurheilija, joten se voi muuttaa tuota ruumiinrakennetta kai niin että en näytä ihan niin tuhdilta.

Mulla kaikki on keskittynyt tissien ja reisien alueelle.
Sä se vasta keijukainen olet :) Kaunis :flower:

Itse asiassa arvioin ensin 78 kg, mutta alensin kun pelkäsin että arvioin yläkanttiin. :ashamed: Tuota 85 kg:ta en kyllä ikinä olisi uskonut.

Mun sisko on 171 cm ja painaa saman verran, ja näyttää myöskin paljon hoikemmalta. Ruumiinrakenteestakin se on kyllä paljon kiinni, pyöreähkökin ihminen näyttää sopusuhtaiselta jos ei kaikki rasva ole vyötäröllä.
Noniin :) Sehän on jo lähempänä.
Mutta kyllä tästä sais laihtua reippaasti. Jos painaisin sen 70 niin olisin ikionnellinen. Ja varmaan mieskin :)

[QUOTE="vieras";22679540]Ihan kiva toi Haravan kuva on ja kyllä mustat vaatteet peittää kaikki muodot.[/QUOTE]

No ei se kaikkia muotoja peitä, kyllä ne tissit näkyy silti. :snotty: Kyllä mulla on muunkin värisiä vaatteita.

läski tai ei
Tuo miten lihavalta näyttää on kiinni niin monesta jutusta, yksi on myös sopivat vaatteet. Ihan liian usein näkee näitä, jotka vetää 2-4 numeroa liian pienen paidan ylle, sitten lantiolle just ja just kiinni menevät farkut ja yläosaan vielä superlyhyt hihatin tai bolero - korostaa niin "kivasti" joka paikkaan tursuavia läskejä ja jenkkakahvoja! Oikeanlaisella, sopivilla, istuvilla vaatteilla sama ihminen näyttää paljon hoikemmalta. Monen ylipainoisen kannattaisikin käydä pukeutumisneuvojan pakeilla, saisi paljon apua siihen miten näyttää hyvältä! Paitsi tietty henkkamaukka, joka niitä rytkyjä myy, mihin läskit itsensä tunkee, ei tarjoa pukeutumispalvelua...

Suzyanne
[QUOTE="vieras";22682355]Saanko kysyä että oletko saanut lapsia bmi:n 22 ja 24 välissä?[/QUOTE]

En bmi 22 ja 24 välissä, vaan 20 ja 24 välissä. Vauvakiloja tuli toistakymmentä kiloa, ja oli vuoden verran lapsen syntymän jälkeen. :ashamed: Bmi käväisi 25,5:ssä, tuo 24 oli jo sen jälkeen kun olin aloittanut laihduttamisen.

Tuo bmi 22 on nykyinen tilanne, olen siis saanut itseäni kondikseen. En enää haluakaan omistaa tuota bmi 20 lukemaa, mielestäni tämä on ihan hyvä, kunhan vain vielä vähän kiinteydyn.

Yhteistyössä