Täältä näkee kuvia naisista painoindeksien kera! Voitte verrata.

• Viestiketjun aloittaja "jihuu"
  • Ensimmäinen viesti
Apuva nyt tuli paineita! :eek: Sivukuvat on aika hankalia, mutta sanoisin että painat noin 76 kg. Kuvista on paljon vaikeampi arvioida kuin livenä, mutta uskoisin että farkkusi, jos sellaisia käytät, ovat noin kokoa 33/34.
Meni kyllä kiitettävästi metsään ;) kymmenisen kiloa :) Mä painan siis tässä kuvassa 85 kiloa.
Ja käytän ties minkä kokosia housuja. Muistaakseni housu koko taitaa olla 34/34.

No housukoon arvasin melkein oikein. =)
Jep, ja mulla on vähän erikoinen kroppa. Mutta sanottakoon että pari kertaa ihan alan liikkeessä kunnon palvelua saaneena, joka kerta on isketty oikeen kokoset housut käteen että kokeileppa noita.
Mutta joo, pitäs varmaan lähtee nukkumaan niin aineenvaihduntakin toimis paremmin ;) Ja siis bmi mulla on joku 29 pintaan.

Vieras ja vieraan mies
[QUOTE="era";22678308]Hämmentävää, kun olen luullut näyttäväni ihan kamalalta, kun BMI:ni on siinä 22-24 välillä (silloin kun en ole raskaana, nyt olen pallon muotoinen). Olen siis jo vuosia kärsinyt siitä, että pidän itseäni tosi lihavana, enkä ole kehdannut oikein käydä missään juhlimassa yms. ja olen pitänyt vaan tunikoita, jotka peittäis mahaa ja lantionseutua. Ja noissa kuvissa (sekä teidän että noissa alkuperäisissä) saman BMI:n omaavat ihmiset näyttää tosi hyviltä! Onkohan mulla jotain kehonkuva-ongelmia tai jotain??? Minä siis olen todella, todella pitänyt itseäni lihavana...Tästä kertoo ehkä se, että kolmelta vuodelta minusta löytyi tasan yksi kokovartalokuva...Muut olen joko poistanut tai seison lasten, rattaiden tms. takana, koska en halua niitä itsestäni nähdä.

Mutta tässä minä viime kesänä, bmi silloin n. 24 (osaankohan linkittää...)

[/QUOTE]

Johan tuo kuva todistaa, että ei sun tarvitse mitenkään peittää upeata kroppaasi!!!
Tässä on se, miltä naisen kuuluisikin näyttää!!!!!!

Suzyanne
Itse asiassa arvioin ensin 78 kg, mutta alensin kun pelkäsin että arvioin yläkanttiin. :ashamed: Tuota 85 kg:ta en kyllä ikinä olisi uskonut.

Mun sisko on 171 cm ja painaa saman verran, ja näyttää myöskin paljon hoikemmalta. Ruumiinrakenteestakin se on kyllä paljon kiinni, pyöreähkökin ihminen näyttää sopusuhtaiselta jos ei kaikki rasva ole vyötäröllä.

Suzyanne
Jep, ja mulla on vähän erikoinen kroppa. Mutta sanottakoon että pari kertaa ihan alan liikkeessä kunnon palvelua saaneena, joka kerta on isketty oikeen kokoset housut käteen että kokeileppa noita.
Mutta joo, pitäs varmaan lähtee nukkumaan niin aineenvaihduntakin toimis paremmin ;) Ja siis bmi mulla on joku 29 pintaan.
Joo kyllä siinä kehittyy kun vuosia kokoja arvioi kaupassa. Livenä osaan arvioida paljon paremmin kuin kuvista, johtuen kolmiuloitteisuudesta. :)

[QUOTE="era";22678526]Miksi minä vaan näen itseni lihavana? tuotakin kuvaa katselin, että voi herranjestas mikä maha ja reidet...Mistähän sitä sais peilikuvaan realistisuutta?[/QUOTE]

miettinyt olen aivan samaa..itestä tuntuu ku pursuisin vaatteista :LOL:
Mutta sä olet kyllä kaunis :)

mies myöskin
[QUOTE="era";22678526]Miksi minä vaan näen itseni lihavana? tuotakin kuvaa katselin, että voi herranjestas mikä maha ja reidet...Mistähän sitä sais peilikuvaan realistisuutta?[/QUOTE]

Siis tuohan on niin naisellinen ja hyvä kuva kuin naisesta voi ottaa, uskon että hyvinkin moni nainen on kateellinen sinulle tuosta vartalosta.

"era"
Kiitos kaikille mieltä lämmittävistä kommenteista, tuli oikeasti tosi hyvä mieli. Ihania ihmisiä! Tuossa kuitenkin tilanne kahden lapsen jälkeen, saa nähdä mikä se sitten on kolmannesta :) Ehkä tässä vaan pitäisi ottaa rennompi asenne omaa kehoaan kohtaan ja nähdä ne parhaat puolet.

mies myökin
[QUOTE="era";22678549]Kiitos kaikille mieltä lämmittävistä kommenteista, tuli oikeasti tosi hyvä mieli. Ihania ihmisiä! Tuossa kuitenkin tilanne kahden lapsen jälkeen, saa nähdä mikä se sitten on kolmannesta :) Ehkä tässä vaan pitäisi ottaa rennompi asenne omaa kehoaan kohtaan ja nähdä ne parhaat puolet.[/QUOTE]

Eh...Missä ne huonot puolet on kun ei näy?

kade
Vau tuota leukistisen kroppaa! ja kuvakin oli mahtava. Olispa itelläkin tuommonen.

Mulla on painon nosto meneillään ja ennen oli BMI 16 pintaa ja nykyään 17,8! Hyvä minä.

Teijän kuvia kun kattoo niin toivoisin semmosta 20-22 sit olis hyvä, kuhan tulis oikeisiin paikkoihin :D

"era"
Hmmm...no kai nää voi sanoa...Pömppömaha, paksut reidet, isot jenkkakahvat, leveä takapuoli ja roikkuvat allit. Ehkä tähän mun angstiin vaikuttaa se, että olin ennen urheilija ja nyt olen ihan lässähtänyt. Mutta nyt unohdan nämä ja keskityn positiiviseen. Ja painun nukkumaan! Hyvää yötä!

Tämä kuva on ollut täällä kyllä ennenkin, mutta tästä näkee parhaiten tuon mun rungon. Arvauksia BMI:stä saa laittaa. Joku sen saattaa kyllä tietääkin ,ilmoitin sen uistaakseni täällä joku päivä sitten.

Yhteistyössä