Täältä näkee kuvia naisista painoindeksien kera! Voitte verrata.

• Viestiketjun aloittaja "jihuu"
  • Ensimmäinen viesti
Kerjään verta nenästä, mutta menkööt. Tuosta näette, että on kaksoosleuka ja allit löytyy, mutta mun mielestä samalla näkee, että kannattaa miettiä mitä pistää päälle koska kropan kohdalta tuo paita on peittävä, mutta samalla hoikentavan mallinen.

Leukistinen aksolotli
Scarlett, totta, oikeenlaiset vaatteet on tärkeitä, myös hoikilla. Ei ne makkarat ja semmoset näytä kellään kivoilta. Ja telttakaan ei tee ketään paremman näköiseksi.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="emmi";22678146]Noo, muhkeaksi en menis ehkä sanomaan, mutta ihan sopusuhtaiselta näytät!
Omani on n.17, ja melko samannäköinen oon.[/QUOTE]

Joo, mä tarkotin siis, et mulla on myös rasvaa, aika paksut reidetkin ja lantio ja silleen. :xmas: Mut siis tohon indeksiin nähden, koska jotkut on noissa luvuissa tosi laihoja jo.

tuo leukistisen kuva on hyvä kun vertaan itseäni, paino indeksi on 18.3 ja mä näytän paljon hoikemmalta, eli siinä missä leukistinen on likipitäen täydellisen sopusuhtainen niin mä oon sitä paaljon vähemmän ja se heti näyttää siltä että olen liian laiha..

Täh?!
miten musta kaikki "overweightit" näyttää ihan normaalipainoisilta? Siis ei vain jotkut tai kuvakulmista riippuen, vaan kaikki. Minkä ihmeen painoindeksin mukaan nuo on laskettu vai onko koko painoindeksijuttu ihan paskaa?!

Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?!;22678295:
miten musta kaikki "overweightit" näyttää ihan normaalipainoisilta? Siis ei vain jotkut tai kuvakulmista riippuen, vaan kaikki. Minkä ihmeen painoindeksin mukaan nuo on laskettu vai onko koko painoindeksijuttu ihan paskaa?!
Painoindeksi on aina se sama systeemi miten se lasketaan. Toisaalta ihmisen silmä tottuu tietynlaiseen ja toisaalta, joillain paino jakaantuu sopiviin paikkoihin, jolloin se ei näy vyötäröllä.

"era"
Hämmentävää, kun olen luullut näyttäväni ihan kamalalta, kun BMI:ni on siinä 22-24 välillä (silloin kun en ole raskaana, nyt olen pallon muotoinen). Olen siis jo vuosia kärsinyt siitä, että pidän itseäni tosi lihavana, enkä ole kehdannut oikein käydä missään juhlimassa yms. ja olen pitänyt vaan tunikoita, jotka peittäis mahaa ja lantionseutua. Ja noissa kuvissa (sekä teidän että noissa alkuperäisissä) saman BMI:n omaavat ihmiset näyttää tosi hyviltä! Onkohan mulla jotain kehonkuva-ongelmia tai jotain??? Minä siis olen todella, todella pitänyt itseäni lihavana...Tästä kertoo ehkä se, että kolmelta vuodelta minusta löytyi tasan yksi kokovartalokuva...Muut olen joko poistanut tai seison lasten, rattaiden tms. takana, koska en halua niitä itsestäni nähdä.

Mutta tässä minä viime kesänä, bmi silloin n. 24 (osaankohan linkittää...)

Suzyanne
Mä meinasin sanoa samaa mut mietin et onko sopivaa kommentoida sillai? :D Mutta siis oikein sopusuhtaiselta ja hyvältä näytät siinä 22 kuvassa! :)
Ilman muuta se on sopivaa. :) Tiedän itsekin että ennen lasta olin liian luiseva, ei laaksoa eikä kukkulaa, tasasuora. Lapsen jälkeen taas olin vuoden verran sellainen pötkylä. Nyt olen ekaa kertaa varmaan kymmeneen vuoteen tyytyväinen kroppaani. Ikääni vaan en enää ole. :cool:

Mä olen ainakin selvästi ylipainoinen ja se näkyy. On kaksoisleuka ja iso maha ym. Mitat 162cm, 74kg ja suunnilleen 75/86/107cm eli vyötärölihavuutta. Bmi 28,2. Vaatteet kyllä peittää paljon.

Nyt yritän pudottaa painoa, olen muuttanut elämäntapojani. :)

Ehkä he näyttävät mielestäsi "tavallisenpainoisilta", nykyään kun alkaa olla tavallisempaa olla ylipainoinen vrt normaalipainoinen...? Ei yli 25 BMI tarkoita sitä, että olisi läski, vaan sitä, että painoa on todennäköisesti hieman liikaa. Hieman liikaa on terveyden kannalta hieman liikaa, mutta ei se tarkoita sitä, että olisi armoton läski :D

Painoindeksi on aina se sama systeemi miten se lasketaan. Toisaalta ihmisen silmä tottuu tietynlaiseen ja toisaalta, joillain paino jakaantuu sopiviin paikkoihin, jolloin se ei näy vyötäröllä.
Ja joillain on lihasta. Muutama vuosi sitten saman pituinen kaverini painoi mua enemmän, mutta oli hoikka (jalkapalloilija, harrastaa paljon liikuntaa) ja hänellä oli jonkin verran lihaksiakin kun taas mulla oli ylimääräistä rasvaa.

Suzyanne
Ehkä he näyttävät mielestäsi "tavallisenpainoisilta", nykyään kun alkaa olla tavallisempaa olla ylipainoinen vrt normaalipainoinen...? Ei yli 25 BMI tarkoita sitä, että olisi läski, vaan sitä, että painoa on todennäköisesti hieman liikaa. Hieman liikaa on terveyden kannalta hieman liikaa, mutta ei se tarkoita sitä, että olisi armoton läski :D
Totta. Onhan ihan eri asia jo BMI on 25, kuin vaikka 35. :)

Yhteistyössä