Leukistinen aksolotli
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noo, muhkeaksi en menis ehkä sanomaan, mutta ihan sopusuhtaiselta näytät!
Kiitos, se on uusin kuva, itsekin olen samaa mieltä.Suzanne, sulle sopii hienosti tuo BMI 22
Mä meinasin sanoa samaa mut mietin et onko sopivaa kommentoida sillai? Mutta siis oikein sopusuhtaiselta ja hyvältä näytät siinä 22 kuvassa!Kiitos, se on uusin kuva, itsekin olen samaa mieltä.
Painoindeksi on aina se sama systeemi miten se lasketaan. Toisaalta ihmisen silmä tottuu tietynlaiseen ja toisaalta, joillain paino jakaantuu sopiviin paikkoihin, jolloin se ei näy vyötäröllä.Alkuperäinen kirjoittaja Täh?!;22678295:miten musta kaikki "overweightit" näyttää ihan normaalipainoisilta? Siis ei vain jotkut tai kuvakulmista riippuen, vaan kaikki. Minkä ihmeen painoindeksin mukaan nuo on laskettu vai onko koko painoindeksijuttu ihan paskaa?!
Kyl joka kuvassa hyvältä näytti. Tietysti.Kiitos, se on uusin kuva, itsekin olen samaa mieltä.
Et paljoa ainakaan. Keiju.
Mitä mä painan?
Olen 173cm
Ilman muuta se on sopivaa. Tiedän itsekin että ennen lasta olin liian luiseva, ei laaksoa eikä kukkulaa, tasasuora. Lapsen jälkeen taas olin vuoden verran sellainen pötkylä. Nyt olen ekaa kertaa varmaan kymmeneen vuoteen tyytyväinen kroppaani. Ikääni vaan en enää ole.Mä meinasin sanoa samaa mut mietin et onko sopivaa kommentoida sillai? Mutta siis oikein sopusuhtaiselta ja hyvältä näytät siinä 22 kuvassa!
61 kg.
Mitä mä painan?
Olen 173cm
Mä olen ainakin selvästi ylipainoinen ja se näkyy. On kaksoisleuka ja iso maha ym. Mitat 162cm, 74kg ja suunnilleen 75/86/107cm eli vyötärölihavuutta. Bmi 28,2. Vaatteet kyllä peittää paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Täh?!;22678295:miten musta kaikki "overweightit" näyttää ihan normaalipainoisilta? Siis ei vain jotkut tai kuvakulmista riippuen, vaan kaikki. Minkä ihmeen painoindeksin mukaan nuo on laskettu vai onko koko painoindeksijuttu ihan paskaa?!
Ehkä he näyttävät mielestäsi "tavallisenpainoisilta", nykyään kun alkaa olla tavallisempaa olla ylipainoinen vrt normaalipainoinen...? Ei yli 25 BMI tarkoita sitä, että olisi läski, vaan sitä, että painoa on todennäköisesti hieman liikaa. Hieman liikaa on terveyden kannalta hieman liikaa, mutta ei se tarkoita sitä, että olisi armoton läskiAlkuperäinen kirjoittaja Täh?!;22678295:miten musta kaikki "overweightit" näyttää ihan normaalipainoisilta? Siis ei vain jotkut tai kuvakulmista riippuen, vaan kaikki. Minkä ihmeen painoindeksin mukaan nuo on laskettu vai onko koko painoindeksijuttu ihan paskaa?!
Ja joillain on lihasta. Muutama vuosi sitten saman pituinen kaverini painoi mua enemmän, mutta oli hoikka (jalkapalloilija, harrastaa paljon liikuntaa) ja hänellä oli jonkin verran lihaksiakin kun taas mulla oli ylimääräistä rasvaa.Painoindeksi on aina se sama systeemi miten se lasketaan. Toisaalta ihmisen silmä tottuu tietynlaiseen ja toisaalta, joillain paino jakaantuu sopiviin paikkoihin, jolloin se ei näy vyötäröllä.
55?
Mitä mä painan?
Olen 173cm
Wow! Tarkalleen!61 kg.
Totta. Onhan ihan eri asia jo BMI on 25, kuin vaikka 35.Ehkä he näyttävät mielestäsi "tavallisenpainoisilta", nykyään kun alkaa olla tavallisempaa olla ylipainoinen vrt normaalipainoinen...? Ei yli 25 BMI tarkoita sitä, että olisi läski, vaan sitä, että painoa on todennäköisesti hieman liikaa. Hieman liikaa on terveyden kannalta hieman liikaa, mutta ei se tarkoita sitä, että olisi armoton läski
Sä näytät ihan todella hoikalta. Voi olla että pituus lisää sitä vaikutelmaa. Tosi nätti kroppa sulla.Wow! Tarkalleen!
Eli bmi on 20,38