Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

• Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
En tarkoita mitään kapakkareissuja, vaan esimerkiksi jos tulee vaikka jostain kauempaa kotiin myöhään illalla tai yöllä, niin voiko tulla kotiin??

Meillä oli keskustelu aiheesta, että miten itsekästä on tulla kotiin vaikka puoliltaöin, kun muu perhe jo nukkuu ja ainakin minä havahdun siihen kotiutumiseen - mies väitti, että kotiinsa saa tulla mihin aikaan vaan.

"joo"
[QUOTE="vieras";22507640]Kyllä meille tosiaan jokainen saa tulla silloin kun tulee. Vaikka tulis miten kaukaa.

Onhan tämä koti miehenkin koti, mihin muualle se menisi?[/QUOTE]

En tiedä, mutta voisi kai miettiä tulonsa niin, että ehtii normaaliin aikaan kotiin.

öh..
No totta kai tulee silloin kun tulee, ristus sentään!! Toisekseen, mies on konduktööri, joten sen työaika voi päättyä ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa ja kai sen nyt pitää päästä kotiinsa töiden jälkeen nukkumaan.

E
En ymmärrä, mihin muualle mää sen käskisin mennä? Ei oo kovin tavallista, että tulee keskellä yötä kotiin niin, että me muut nukutaan, joten kerran tai pari vuodessa on ihan OK mun puolesta.

"perhe"
Ei kun meillä mies menee lämmittämättömään leikkimökkiin nukkumaan jos myöhästyy kotiintulo-ajasta.
Siellä on patja sitä varten ja...äh tietenkin voi tulla mutta meillä kyllä ollaan koko perhe yleensä ajoissa kotona ellei mies sitten työnsä takia saavu milloin mihinkin aikaan ja on ihan normaalia jos ovi käy vaikkapa kello kolme yöllä...

[QUOTE="joo";22507654]En tiedä, mutta voisi kai miettiä tulonsa niin, että ehtii normaaliin aikaan kotiin.[/QUOTE]

Entäs tosiaan ne jitka tekee sellaista vuoroa,ettei oo mahollista tulla"normaaliin" aikaan kotiin? Saa nukkua vaikka autossa??

Meillä saa jokainen tulla kotiinsa aina ja me aikuset myös vaikka kolmelta yöllä.

"Neith"
tottakait saa tulla, tää on sen koti
mutta tietysti jos olis kyseesä mies joka tulee hirveellä rytinällä ja paukkeella niin suosittelisin tulemaan ihmisten aikaan jottei koko talo herää..

hr
kyllä meillä saa tulla kotiin mihin aikaan vaan. Joskus jos on paljon iltayöstä töitä, ja tulee aamupuolella yötä kotiin, niin sillon menee nukkumaan vierashuoneeseen, mutta en minä ainakaan herää siihen kun mies tulee kotiin yöllä, vaikka kömpis viereenkin.. Usein mies myös herää kamalan aikaisin töihin tms, niin käskettekö mennä valmiiksi muualle, ettei herätä könyämisellään aamulla muita?

Onko itsekkyydellä mitään rajaa?!

Onneksi meillä ollaan niin hyvä unisia, ettei yö tulemiste ja iltapalojen teot vessakäynteineen ketään häiritse. Ainut mikä mun unta joskus häiritsee on miehen juopottelujälkeisten reissujen kuorsaus. Siksi toivoisinkin, että jos kapakasta tulee, saisi nukkua sohvalla, mutta muuten kömpikööt viereeni ihan mihin aikaan vain.

kyllä meillä saa tulla kotiin mihin aikaan vaan. Joskus jos on paljon iltayöstä töitä, ja tulee aamupuolella yötä kotiin, niin sillon menee nukkumaan vierashuoneeseen, mutta en minä ainakaan herää siihen kun mies tulee kotiin yöllä, vaikka kömpis viereenkin.. Usein mies myös herää kamalan aikaisin töihin tms, niin käskettekö mennä valmiiksi muualle, ettei herätä könyämisellään aamulla muita?

Onko itsekkyydellä mitään rajaa?!
Noi aamutoimet on ollut joskus seillaisia, jotka mua on ärsyttänyt. Joskus kun vauva on valvottanut yöllä ja mies on aamutoimillaan herättänyt lapset, niin silloin olen saarnannut siitä (joskus aikanaan). Mun mielestä on ihan kohtuullista, että toimiin hipihiljaa silloin, kun muut nukkkuvat. Iltaisin ja öisin ei meillä tosin haittaa ole ollut, mutta noi aamut on sellaiset, jolloin jos lapset heräävät, niin sitten on pakko itse nousta ylös vaikka ei jaksaisikaan.

Kepsis
[QUOTE="joo";22507634]En tarkoita mitään kapakkareissuja, vaan esimerkiksi jos tulee vaikka jostain kauempaa kotiin myöhään illalla tai yöllä, niin voiko tulla kotiin??

Meillä oli keskustelu aiheesta, että miten itsekästä on tulla kotiin vaikka puoliltaöin, kun muu perhe jo nukkuu ja ainakin minä havahdun siihen kotiutumiseen - mies väitti, että kotiinsa saa tulla mihin aikaan vaan.[/QUOTE]

ei meillä saa, vaimo vaihtaa lukot jos en ole kello 20:00 aikaan kotona, saan myös turpaani seuraavana aamuna.

Yhteistyössä