ihan sama
Itse olen 170/80. On juu ylipainoa, mutta ihan sama. Kelpaan tällaisena Jos en eräiden mielipiteiden vuoksi tarvitse terveyspalveluja koska olen ylipainoinen, ei niitä tarvi sitten monet muutkaan. Ei tupakoitsijat, ei sellaiset jotka käyttää paljon alkoa, ei niiden lapset jotka on polttaneet raskausaikana, ei niiden lapset jotka pitää lapsiaan päiväkodissa (infektiot tarttuu), ei sellaset jotka saa aivoinfarktin eivätkä hakeudu hoitoon muutamassa minuutissa (oma vika kun ei tajua oireita ja soita lanssia), ei sellaset jotka kaatuu liukkailla, ei kolarissa olleet (ainakaan jos omalla toiminnalla olis voinut välttää)..
Ja hoitoon ei tietenkään saa hakeutua tyypin 2 diabetesta sairastavat koska sehän johtuu lihavuudesta vain ja ainoastaan. Eikä varmasti semmoset joilla on korkea verenpaine, korkea kolesteroli, sepelvaltimotauti, sydäninfarkti kun tulee niin ei kannata soittaa lanssia, sydämen vajaatoiminta, metabolinen oireyhtymä..
Minä hoitajana jätän hoitamatta teidän läheisenne jotka sairastavat em. sairauksia, koska ne johtuvat LIHAVUUDESTA!
Ja hoitoon ei tietenkään saa hakeutua tyypin 2 diabetesta sairastavat koska sehän johtuu lihavuudesta vain ja ainoastaan. Eikä varmasti semmoset joilla on korkea verenpaine, korkea kolesteroli, sepelvaltimotauti, sydäninfarkti kun tulee niin ei kannata soittaa lanssia, sydämen vajaatoiminta, metabolinen oireyhtymä..
Minä hoitajana jätän hoitamatta teidän läheisenne jotka sairastavat em. sairauksia, koska ne johtuvat LIHAVUUDESTA!