Onkos muita, joiden mielestä naisen painon kuuluu alkaa kutosella tai alle?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
:)

Minusta seiskalla tai siitä ylöspäin alkavat on liikalihavia. Nykyään on ihan normaalia kantaa mukanaan kauheeta laardimäärää. On Miss XL kisoja ja Miss XL mallistoja...kansakunta kuolee läskiensä alle, eikä mitään tehdä asian hyväksi.

Tännekin linkitetään vaikka mitä silavapersettä ja muijat laumassa kaakattaa, miten on painavat luut ja muuta vastaavaa paskaa. Ylipaino on tikittävä aikapommi suomessakin :(

"vieras"
Suurimman osan naisista pitäisikin ihan terveytensä takia painaa kuusikymmentäjotain tai alle. Mutta sitten ne harvat pidemmät tapaukset, kyllä semmoinen 180 senttinen voi ihan hyvin painaa 80kg olematta ylipainoinen

No jos on 185 cm pitkä kuten minä, ei alle 60 kiloa näytä kyllä kovin hyvältä:whistle:

Painan itse tällä hetkellä n. 64 kiloa, ja kylkiluut törröttävät kaula-aukosta ja muutkin merkit ovat kaukana naisellisesta -minun mielestäni. Eli jos pitää nyt kysymykseesi vastata sanoisin, että painaisin mieluusti yli 70 kiloa. Se vaan on helpommin sanottu kuin tehty. Olen ollut tyytyväinen 75-80 kilon muotoihini synnytysten jälkeen, mutta niin se vaan näyttää aina palaavan tähän luurankolinjaan... kuopus on jo 6-vuotias. Eipä ole reisistä, rinnoista tai mahasta paljon jäljellä.

"vieras"
No jos on 185 cm pitkä kuten minä, ei alle 60 kiloa näytä kyllä kovin hyvältä:whistle:

Painan itse tällä hetkellä n. 64 kiloa, ja kylkiluut törröttävät kaula-aukosta ja muutkin merkit ovat kaukana naisellisesta -minun mielestäni. Eli jos pitää nyt kysymykseesi vastata sanoisin, että painaisin mieluusti yli 70 kiloa. Se vaan on helpommin sanottu kuin tehty. Olen ollut tyytyväinen 75-80 kilon muotoihini synnytysten jälkeen, mutta niin se vaan näyttää aina palaavan tähän luurankolinjaan... kuopus on jo 6-vuotias. Eipä ole reisistä, rinnoista tai mahasta paljon jäljellä.
Osaatko lukea? Missä sanottiin, että 60 kg on joku raja???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on omalla syömisellä saattanut itsensä sairaalakuntoon, niin kyllä.
Aivan sama kun röökikeuhkot ravaavat lääkärillä vinkumassa yskänlääkettä ja tulehdusreseptiä. Pitäisi hoitaa syytä, ei seurausta!
Joskus se painon kertyminen voi johtua elämänhallinan ongelmista, ja silloin olisi aika julmaa, jos lisäksi joutuisi vielä terveyspalvelujen ulkopuolelle. Jonkinlainen porkkanaratkaisu olisi parempi.

:)
hmm.. minä painan 54kg, ja olen 163cm pitkä. Olen siis pituuteeni nähden normaalipainoinen, ja painaisin kyllä mieluusti lisääkin, vaikka tyytyväinen itseeni olenkin. Mielestäni naisen pitää olla muodokas, eikä mikään pakkasen raiskaama pulkan naru. Ja eiköhän se itseluottamus ole se kaiken tärkein painoi sitten 50kg tai 150kg.

Yhteistyössä