G: Ostaisitko lapsellesi 14,95 euroa maksavan JOULUKALENTERIN?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En ikinä!

Järkkyä kuinka lapsilla rahastetaan nykyisin ja vanhemmathan maksavat, ettei oma lapsi olisi yhtään huonommassa asemassa kuin se yks tai kaks muuta tutun tuttua, joiden lapsukaiset saavat ihan kaiken mitä ymmärtävät pyytää ja jos eivät itse ymmärrä pyytää niin sitten vanhemmat ostavat huonon omantuntonsa ja rakkaudettomuuden vuoksi :/

v
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4;22419696:
En ikinä!

Järkkyä kuinka lapsilla rahastetaan nykyisin ja vanhemmathan maksavat, ettei oma lapsi olisi yhtään huonommassa asemassa kuin se yks tai kaks muuta tutun tuttua, joiden lapsukaiset saavat ihan kaiken mitä ymmärtävät pyytää ja jos eivät itse ymmärrä pyytää niin sitten vanhemmat ostavat huonon omantuntonsa ja rakkaudettomuuden vuoksi :/
Ai se on pelkästään huonoa omaatuntoa ja sitten vielä rakkaudettomuutta, jos ostaa lapselle jotain kallista? Taas joku köyhä kateellisena puhuu!

"mää"
Hah, mulla taas on huono omatunto kun en ostanu toy story -kalenteria :) Kun rahaa periaatteeessa olis, mutta en vaan raaskinut kun cars-kalenteri maksoi vaan 2 euroa. Eipä silti, meidän 3-vuotias oli aivan ihastuksissaan siitä cars-kalenteristakin.

"aune"
no en helevetissä ostasi pennulle noin kalliita karkkilootia joku roti se pitää olla karkin mälläämiselläki! itte oon ommellu kalenterin ja se on kestäny monta vuotta ja tulee vielä kestämäänki. sinne voipi sitten laittaa lasten leluja esim. leego palikat käy hyvin tai jos ei niitä satu olemaan niin laittaa vaikka rusinoita! pitää sitä jotain yllätystä olla elämässä lapsellakin mutta ei mitään kalliita pahvilaatikoita mistä samaa epäterveellistä suklaata lapset hampaittensa puolesta syöpi!!!

"äityli"
En ostaisi , mutta tein itse kalenterin ja ostin sisukset luukkuihin. Tuli 1 kalenteri maksamaan yli 100 euroa ja niitä tein 3 - yhden joka lapselle. Odottavat jo innolla.....

"aave"
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4;22419696:
En ikinä!

:D No jopas on paasausta. Sillä nyt varmaan ei ole mitään tekemistä rakkaudettomuuden kanssa jos haluaa ostaa lapselleen kalenterin minkä hän haluaa. Meillä sai poika lego-kalenterin ja tyttö petshop-kalenterin. Eikä siitä ole tehty senkummempaa numeroa. Ilmoitettiin että saatte valita itsellenne kalenterit mistä tykkäätte eikä puhuttu hinnasta mitään. Ja järkeä voi käyttää mitä ostaa. Mieluummin ostan harvoin ja kallista kun usein ja halpaa.

Yhteistyössä