Ai se on pelkästään huonoa omaatuntoa ja sitten vielä rakkaudettomuutta, jos ostaa lapselle jotain kallista? Taas joku köyhä kateellisena puhuu!Alkuperäinen kirjoittaja äitix4;22419696:En ikinä!
Järkkyä kuinka lapsilla rahastetaan nykyisin ja vanhemmathan maksavat, ettei oma lapsi olisi yhtään huonommassa asemassa kuin se yks tai kaks muuta tutun tuttua, joiden lapsukaiset saavat ihan kaiken mitä ymmärtävät pyytää ja jos eivät itse ymmärrä pyytää niin sitten vanhemmat ostavat huonon omantuntonsa ja rakkaudettomuuden vuoksi :/
Semmosia alta kahden euron versioita oon nähnyt Prismassa, Cittarissa ja jossakin halpakaupassa.Mistä saa cars kalentereita???
Samoin meillä on tytöllä nimpparit, saa Littlest Pet Shop -kalenterin noin 16e.Ostin lego-kalenterin, sillä lapsellani on sopivasti nimipäivä marraskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4;22419696:En ikinä!
Järkkyä kuinka lapsilla rahastetaan nykyisin ja vanhemmathan maksavat, ettei oma lapsi olisi yhtään huonommassa asemassa kuin se yks tai kaks muuta tutun tuttua, joiden lapsukaiset saavat ihan kaiken mitä ymmärtävät pyytää ja jos eivät itse ymmärrä pyytää niin sitten vanhemmat ostavat huonon omantuntonsa ja rakkaudettomuuden vuoksi :/