G
geg
Vieras
Missä kohtaa tuossa sanotaan että edes oli mamuja?
Tosi järkevää linkittää kahden vuoden takaista uutista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja kohta lehdessä lukee että tömäkin, kuten aikamoni noista jutuista on keksitty.
Aika moni nainen on mennnyt ravintolasta suoraan jonkun miehen luo ja kun ei uskalla kertoa kumppanilleen valehtelee siten raiiskaustarinan. nyt kun mamuja on niin paljon niin tuo on helppoa.
poliisistahan sanotiin kerran että SUURIN osa ulkomalaisten tekimistä raiskauksist aon keksittyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh mitä porukkaa!!;22414775:Ai nyt täällä pannaan mamujen tekemät raiskaukset naisten omaksi syyksi!!:$
kyllä se on niin etä enemmän suomalaiset raiskaavat kuin mamut. helppo ayytttää mamuja vaan.
Missä kohtaa tuossa sanotaan että edes oli mamuja?
Ja yksin kulkevat naiset voisivat miettiä missä kulkee ja mihin aikaan. Voi sattua mitä tahansa.
Mä en ole koskaan juonut kännejä kun olen käynyt Helsingin baareissa. Tietyillä alueilla en liiku yksin.
Ja yksin kulkevat naiset voisivat miettiä missä kulkee ja mihin aikaan. Voi sattua mitä tahansa.
Mä en ole koskaan juonut kännejä kun olen käynyt Helsingin baareissa. Tietyillä alueilla en liiku yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh mitä porukkaa!!;22414775:Ai nyt täällä pannaan mamujen tekemät raiskaukset naisten omaksi syyksi!!:$
Alkuperäinen kirjoittaja näin!;22414972:Juurikin näin. Taksit on keksitty, ei tarvitse yksin yöllä kulkea kaikenmaailman puistoissa ja syrjäteillä. Turha mamuja on syyttää joka asiasta. Naiset vois vähän mennä itseensä!
Googlettelin, ja mitä onnistuin löytämään, niin bruttokansantuotteen mukaan ainakin Saksa ja Iso- Britannia Venäjän edellä... Mutta tuskin tuo rikkaus paljon auttaa niitä köyhiä Venäjällä? :/
Alkuperäinen kirjoittaja näin!;22414972:Juurikin näin. Taksit on keksitty, ei tarvitse yksin yöllä kulkea kaikenmaailman puistoissa ja syrjäteillä. Turha mamuja on syyttää joka asiasta. Naiset vois vähän mennä itseensä!
Mun mielestä naisen syyttäminen on väärin, raiskaus kun voi tapahtua missä vain ja milloin vain. Vaikka lenkkipolulla tai sairaalan parkkipaikalla. Miten sen estää, muuta kuin pysymällä kotona?
kyllä se on niin etä enemmän suomalaiset raiskaavat kuin mamut. helppo ayytttää mamuja vaan.
Eikä edes kotona sitä voi täysin estää, koska suurin osa raiskauksista on tutun tekemiä, jopa oman miehen tekemiä ja tapahtuu omassa kotona tai tutun luona kylässä.