Huolestunut. Mieheni 15 muksusta kyse

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Ei aikuistu kun äiti tehnyt hänestä ihan vauvan.
Vieläkin leikkii,haluaa leluja joululahjaksi.
Me kun aateltiin alkaa kerätä jo ton ikäselle astioita.
Tyttö tyrmäsi heti.Eikun lelukamaa.

...
Voi herran jestas! Antakaa lapsien leikkiä jos vielä haluaa!! :D
Kyllä kuule "ennen vanhaan" itsekkin katselin muumia tuon ikäisenä ja leikiin barbeilla. Nyt olen 25 vuotias, aivan aikuinen ihminen. :)

wt?
Kuulostat itse keskenkasvuiselta pahansuovalta typerykseltä nimitellessäsi puolisosi teini-ikäisiä lapsia vauvoiksi. Ja luonnollisesti lasten äiti on saanut kaiken aikaan? Missä lasten isä on ollut silloin, kun lapsia on kasvatettu? Olisitko kuitenkin ihan vain mustasukkainen ja sekä miehesi lasten äidille että näille lapsille?
Vai todellako olette keksineet tavan erotella luotettavasti minkä puolen käytöksessä ja persoonassa kukin vanhempi on suhtautumisellaan saanut aikaan.

Hienoa, että on vielä olemassa lapsia, jotka eivät lapsen ikäisinä eivät ole ryyppäämässä pussikaljaa ja ajelemassa pillurallia mopolla ympäri kylänraittia tupakka suunpielessä. Antakaa lasten olla lapsia!!!!

Jokainen kasvaa, kypsyy ja kehittyy omaa tahtiaan. On aika harvinaista, että nykypäivän 15-vuotias leikkii leluilla, niillä kun tuntuu nykyään olevan ihan toisenlaiset lelut (tupakat ja siiderit) mielessä.

Ennempää todellakin vaikka sitten leikkii ja on ikäistään "lapsellisempi", kuin juo pussikaljoja jonkun koulun pihalla, ajelee kännissä mopolla henkensä kaupalla tai muuten tuohon tyyliin "törttöilee".

"mä"
Mulla on 3 kpl aikuisia, yksi 14v teini. Ei tarvi sotkea minua tai lapsiani tähän ,eikä miestäni.
Joka lastensa isä.
Hänen lapset tulee tänne joka toinen viikonloppu.Leikkivät pienten lasten leluilla. Puhuvatkin kuin jotkut 8v. Sössöttävätkin välillä,sit taas puhuvat normaalisti.
Tää ei meistä ihan normaalia ,kyllä teinit kiinnostuvat,pojista,meikistä ,vaatteista ym.
Nämä miehen ex liitosta olevat lapset,leikki vielä kesällä hiekkaleluilla
Eikö mitään hätää . Tää asia on jo sossussa menossa eteenpäin.
Nämä lapset eivät ole normaaleja. Mieheni hyvin huolestunut heistä.
Tyttö ei halua lukioon ensivuonna,äiti pakottaa.
Äiti pitää heitä kodin vankina,ja hengettärinä . Ite ei tee mitään.Komentaa muksuja.

"mää"
Astiat on tylsiä, jos se ties teidän idean ja ivan vaan kostuoks pyytää ihan muuta. Mun äitipuoleni tuntu kans petaavan mun lähtöä vuosikaupalla, kun aina tuli jotain typärää kamaa "mun ekaan omaan kotiin".

"mä"
Juu ei varmaan tarvikaan, mutta kylläpä oli mukavaa silloin aikoinaan kun muuti opiskelemaan, että oli jo jotain omaa. Itse sain aika paljon astioita kummitädiltä.

Mun kolme nykyään aikuista lasta sai astioita ym jo rippilahjaksi.Niitä jatkettiin eteenpäin aikuistumiseen asti.
Kun lähtivät kotoa,oli jo mukavasti kaikkea .
Jälkeenpäin ihastelleet,sanoneet ihanaa kun kerätty.

Siksi aateltiin alkaa miehen tytöl kerää jotain nyt 15v kohta 16v.
En todellakaan osta leluja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

"mää"
No älä osta leluja, mut älä astioitakaan, jos ei niitä halua! Varmasti löytyy jotain mitä sinäkin suvaitset ja mikä oikeasti ilahduttaa lahjansaajaakin. Miten olis aik leffalippuja tai vaikka uus kännykkä. En tiedä itseasiassa ketään, jolle noi ei kelpais.

"mä"
mullaki 11 vee! tyttö leikkkii viel niil bratzeil... vähäks noloo mut mitä mä voin vittu tehä???!

HALOOOOOOOOOO.
Yritätkö olla viisaskin? Helv.pöllö !

Mun 14v tytär sanoi mun mieheni kohta 16v tytölle tänään päivällä.
Mennäänkö kaupungille kattoo vaatteita.
Mieheni tytär tokaisi siihen: Leikitään mieluimmin barbeilla.
Tää siis normaalia ??? Tammikuussa 16 v täyttävältä???????

misella83
[QUOTE="mä";22350007]HALOOOOOOOOOO.
Yritätkö olla viisaskin? Helv.pöllö !

Mun 14v tytär sanoi mun mieheni kohta 16v tytölle tänään päivällä.
Mennäänkö kaupungille kattoo vaatteita.
Mieheni tytär tokaisi siihen: Leikitään mieluimmin barbeilla.
Tää siis normaalia ??? Tammikuussa 16 v täyttävältä???????[/QUOTE]

Ite oot helvetin kusipää!

Yhteistyössä