nyt kyllä loksahti leuka.. tuksu raskaana!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
jarnuska h
Se pyöreyshän just sen raskauden peittää, kyllä tikkulaihasta näkee pian, mutta vähän isommasta tytöstä ei välttämättä ollenkaan. Mäkin sain 8lla kuulla kehuja kun olin niin laihtunut... (tosin sillä laattaamisella varmaan olinkin...) Mutta täytyy kyllä sanoa että kovasti toivon että tämä olis joku Johannan päähän pisto.
 
"Mää"
Siis ai kauheeta, voi kauheeta, se on raskaana, so. Onhan vaikka minkälaisista hulluista tullu äitejä, ei toi tuksu nyt niin järkky pahis ole. Lapsiahan vaan suodaan kilteille enkeleille :D
 
meikki pilaa naaman
Siinä saunakuvassa Halmeen kanssa Tuksu oli musta ihan normaalin näköinen nainen, mutta noissa sotanorsumaalauksissaan ja liian pienissä vaatteissaan se näyttää kamalalta turvonneelta mielipuolelta. Toisenlainen meikki ja kokoon sopiva vaatetus, niin Tuksusta tulisi ihan nätti.
 
[QUOTE="lisko";22342657]Ai kolmannella kuulla? Sehän on jotain 10+ viikoilla varmaan. EI se millin kokoinen vauva ja neljän sentin kokoinen kohtu nyt ulospäin näy. Se nyt oli sitä Tukiaisen omaa selostusta, että miksi voi jotain makkaraa jossain näkyä. Se taitaa olla itse ainoa joka uskoo siihen, että masu oli isompi koska oon raskaana KOLMANNELLA KUULLA.[/QUOTE]

Mulla ei oo noilla viikoilla mahtunut enää housut jalkaan vaikkei painoa olisi tullut grammaakaan lisää. Että kyllä se vatsa vaan voi kasvaa.
 

Yhteistyössä