nyt kyllä loksahti leuka.. tuksu raskaana!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
Onnea
Ehkä rauhoittuu lapsen myötä. Onnea vaan hänelle. Alkuun hämmensi mutta uskon että hyvä äiti kunhan pysyy erossa päihteistä!! Se kohuvideo joka hiljan kuvattu ja joka poistettiin Youtubesta, siinähän Johannan maha näytti tavallista isommalta...näin jälkikäteen ajatellen. Joo, tiedän että ylipainoa mutta siltikin maha näytti isommalta.
 
mutta
Ehkä rauhoittuu lapsen myötä. Onnea vaan hänelle. Alkuun hämmensi mutta uskon että hyvä äiti kunhan pysyy erossa päihteistä!! Se kohuvideo joka hiljan kuvattu ja joka poistettiin Youtubesta, siinähän Johannan maha näytti tavallista isommalta...näin jälkikäteen ajatellen. Joo, tiedän että ylipainoa mutta siltikin maha näytti isommalta.
Ei kellään ole KOLMANNELLA raskauskuukaudella noin isoa mahaa! Ihan ylipainoa tuo kyllä oli...
 
"vieras"
No tuskinpa tuo raskaana on, ei vaan muuten taas riitä juttua että sais naamansa lehtiin. Kohta on otsikoissa että "no nyt tuli keskenmeno, hyppään ikkunasta".
Ja toisekseen jos onkin raskaana, niin aika vastuutonta menoa, kun heiluu kännissä jatkuvasti... :/
 
e
Täytyy sanoa et en usko sitä raskautta vielä. Ihan kommenttien perusteella.:D kun kommentit oli tyyliin: "minulla oli iso maha videolla koska olen raskaana." Kuulosti vaan siltä et on keksinyt hyvän syyn lihomiselle..:D

Mutta onnea Tuksulle..
 
[QUOTE="vieras";22342605]No se maha oli ihan sen näköinen kuin vähän pyöreemmän ihmisen alkava vauvamaha on. Mietin heti että onko raskaana.[/QUOTE]

ai 3:lla kuulla..:LOL: ei todellakaan..vähän pyöreämmistä ei edes raskautta huomaa kun ehkä 7:llä kk:lla..nimimerkillä kokemusta on
 
"lisko"
Ehkä rauhoittuu lapsen myötä. Onnea vaan hänelle. Alkuun hämmensi mutta uskon että hyvä äiti kunhan pysyy erossa päihteistä!! Se kohuvideo joka hiljan kuvattu ja joka poistettiin Youtubesta, siinähän Johannan maha näytti tavallista isommalta...näin jälkikäteen ajatellen. Joo, tiedän että ylipainoa mutta siltikin maha näytti isommalta.
Ai kolmannella kuulla? Sehän on jotain 10+ viikoilla varmaan. EI se millin kokoinen vauva ja neljän sentin kokoinen kohtu nyt ulospäin näy. Se nyt oli sitä Tukiaisen omaa selostusta, että miksi voi jotain makkaraa jossain näkyä. Se taitaa olla itse ainoa joka uskoo siihen, että masu oli isompi koska oon raskaana KOLMANNELLA KUULLA.
 

Yhteistyössä