Leikittäiskö vähän salapoliisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomaton juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="michelle";22339185]Pakko naisen mahan on ollut jonkun verran kasvaa, joten mies on varmasti huomannut onko nainen raskaana vai ei! Eiköhän hän avovaimonsa ole nähnyt kuitenkin ilman vaatteita tai hänen mahaansa koskenut. Jos taas maha ei ole kasvanut niin ei tuo mieskään kyllä ole kaikkein terävin kynä penaalissa! Ja eipä mieskään ole halunnut vauvan tarvikkeita tosiaan kotiinsa, joten aika outoa se on myös mieheltä, ei vain naiselta.[/QUOTE]

Olet oikeassa, juttu on miehenkin käytöksen takia tosi outo kokonaisuudessaan. Mies ei mustakaan tosiaan oo se kaikkein terävin kaveri, mutta miten voisi olla kaksi samaan aiheeseen flipannutta ihmistä?

No tiedän sen silloisen työni kautta, tai oikeastaan parin mutkan kautta... Mutta ihan faktasta on kyse, ei mistään huhupuheista.

ok.Kun mulla tuttava odotteli hiljaa raiskaajansa alkuun saattamia kaksosia,ja paljon oli huhupuhetta että tää tuttava ei ollut edes koskaan ollut raskaana kun pysty niistä luopuu helposti ym.puhuttiin niin sillä ajattelin että huhupuheita voi olla paljon liikkeellä.Itse henk.koht tiesin tän ihmisen olevan raskaana ja oli jo joitakin tarvikkeitakin hankkinut lapsille kunnes se ajatus että joutuisi lopun ikäänsä katsoa lasten kautta tätä raiskaajaa kävi ylivoimaiseksi ja hän päätyi adoptioon.

[QUOTE="vieras";22339219]ok.Kun mulla tuttava odotteli hiljaa raiskaajansa alkuun saattamia kaksosia,ja paljon oli huhupuhetta että tää tuttava ei ollut edes koskaan ollut raskaana kun pysty niistä luopuu helposti ym.puhuttiin niin sillä ajattelin että huhupuheita voi olla paljon liikkeellä.Itse henk.koht tiesin tän ihmisen olevan raskaana ja oli jo joitakin tarvikkeitakin hankkinut lapsille kunnes se ajatus että joutuisi lopun ikäänsä katsoa lasten kautta tätä raiskaajaa kävi ylivoimaiseksi ja hän päätyi adoptioon.[/QUOTE]

Aivan! Juu, ei ole samasta tai lainkaan samanlaisesta tapauksesta kyse tässä jonka minä tunnen. Kyse oli oikeasti psyykkisesti sairaasta (ihan diagnoosi tehty) naisesta, joka tosiaan kertoi kaikille niästä kuolleista kaksosista ja heidän haudoistaan, joita ei ole olemassakaan. Huhuja varmasti on aina paljon liikenteessä, mutta kaikista ei oikeasti näy että on raskaana vaikka olisi juuri lähdössä synnyttämään.

Tulehan ap kertomaan miten tämä tarina edistyy!

Menkkoja olisi parisuhteessa melko hankala piilotella.

Mutta tuo lasketun ajan määrittäminen kuukaudella pieleen on kyllä jo sinänsä melko mahdotonta, ultra on kuitenkin sen verran tarkka.

Toki pidän teidät ajan tasalla jos vaan jutusta jotain lisää kuulen. Voihan se olla ettei kukaan saa koskaan tietää totuutta, mutta kyllä mua ainakin kiinnostaa miten koko homma päättyy. Tietääkö kukaan koska synnytys yleensä viimeistään käynnistetään jos menee yli? Ja voiko oikeasti olla olemassa jotain esteitä tälle käynnistämiselle?

[QUOTE="vieras";22339278]Menkkoja olisi parisuhteessa melko hankala piilotella.

Mutta tuo lasketun ajan määrittäminen kuukaudella pieleen on kyllä jo sinänsä melko mahdotonta, ultra on kuitenkin sen verran tarkka.[/QUOTE]

Jos pystyy (ilmeisesti) mahansakin piilottamaan omalta mieheltään noin pitkään, niin en usko että kuukautisetkaan on vaikee salata. Voihan se olla ettei ne ole harrastaneet seksiä loppuvaiheessa?

Mun miehen veljen vaimo teki juuri samanlaisen tempun. Oli muka raskaana, ja vieläpä odotti kaksosia. Anopin kanssa alettiin jossain vaiheessa ihmettelemään kun ei mahaa näy ollenkaan.. Asuivat vielä toisella puolella suomea, joten ei tarkemmin tietenkään tietty, mitä kuultiin ja muutaman kerran nähtiin. No sitten ne yhtäkkiä syntyikin ja kummatki kuoli muka synnytykseen, olivat niin sairaita. Ja haudattukin ne on, muttei hautoja vain ole sielä missä sanoi niiden olevan, ei kertonu edes aviomiehelleen missä sairaalassa kävi synnyttämässä...
Mutta tää nainen nyt on muutenki patologinen valehtelija, istunu linnassa petoksista jne. Ei sen juttuihin voi yhtään uskoa. Vaihtaa asuntoakin muutaman kuukauden välein.. kotipaikka useammassa paikassa, ulkomailla ja suomessa.
Että kyllä näitä löytyy ja täytyy olla aika sairas että tuollaista alkaa selittämään.

Mulla oli esikoisesta tosi pieni maha, vaikka olen itekki pienikokonen, lyhyt ja hoikka. Loppuajasta ei monikaan uskonu että olen jo yli 30raskausviikon. Toisekseen toisen lapsen kohalla oli ultran kanssa hankaluuksia määrittää vauvan la, siihen on sitte jo useampiki syy joita en välitä eritellä. Mielipiteitä oli muutama kokoon nähen jne.

Mutta, luulis että tällä naisella on miehelleen esittää äitiyskortti, ja häätyyhän sen tosiaan se kuollu vauvaki synnyttää, ei sitä mahaan jätetä. Ja täytyyhän se hauvata. Ehkä on menny tosiaan kesken eikä se nainen ole halunnu sitä hyväksyä itekkään.

Mielenkiintoinen tapaus, taitaa molemmat olla vähän yksinkertaisia jos tulevat selittelemään että laskettu aika on arvioitu kuukaudella vikaan ja et lapsi annettaisiin lopulta kuolla kohtuun yliaikaisuuden takia, tai oikeastaan olisi vielä tyhmempää uskoo moinen soopa. Kuka oikeasti olisi kotona päivittämässä naamakirjaa jos lapsi on viimeisillä viikoilla kuollut kohtuun? Sitähän joutuis oikeasti synnyttämään tämän "lapsen" sairaalassa... Mitä tämä emäntä sinne naamakirjaan päivittelee?

[QUOTE="juu";22339371]Mielenkiintoinen tapaus, taitaa molemmat olla vähän yksinkertaisia jos tulevat selittelemään että laskettu aika on arvioitu kuukaudella vikaan ja et lapsi annettaisiin lopulta kuolla kohtuun yliaikaisuuden takia, tai oikeastaan olisi vielä tyhmempää uskoo moinen soopa. Kuka oikeasti olisi kotona päivittämässä naamakirjaa jos lapsi on viimeisillä viikoilla kuollut kohtuun? Sitähän joutuis oikeasti synnyttämään tämän "lapsen" sairaalassa... Mitä tämä emäntä sinne naamakirjaan päivittelee?[/QUOTE]

Mä ihmettelen vaan mikä voi olla motivina jos keksii tällaisen jutun? Ja jos vielä pariskunnan molemmat osapuolet on mukana jutussa, mitä he hyötyisivät tästä tarinasta? Fb-päivitykset ei vaikuta siltä että hänen lapsensa ois kuollut, ihan normaaleja päivän tapahtumia ja lemmikkejä käsittelevät, muutama hassu video youtubesta jne. Kommenteissa heitetään läppää ihan kuin mitään ei ois tapahtunut jne. Mua pelottaa ettei tää miehen kaveri luota enää ikinä yhteenkään naiseen kun tää juttu selviää sille. :(

Siis jos lapsi on kuollut kohtuun, niin edessä on synnytys. Sen voi toki hoitaa polikliinisesti eli sairaalassa ei ole pakko olla kuutta tuntia pidempään. Olisi uskomatonta jos isä, joka on innolla lasta odottanut, ei menisi sairaalaan mukaan. Ja jonkun aikuisen täytyy hakea tämä kuolleen lapsen synnyttänyt äiti sairaalasta pois (jos on polikliininen synnytys), häntä ei yksin päästetä lähtemään. Ja kyllä se kuolleen lapsen synnyttäminenkin on synnyttämistä jälkivuotoineen yms.

Ja kun lapsi kuolee kohtuun täysaikaisena, niin kyllä hänet yleensä haudataan. Ja hänelle on mahdollista jättää jäähyväiset sairaalassa. Myös isän.

En ole koskaan kuullut että kuollutta lasta pidetään päivä toisensa perään kohdussa. Kun lapsen kuolema on todettu, niin olettaisin että seuraavana päivänä aletaan käynnistämään synnytystä.

[QUOTE="jeps";22339526]
En ole koskaan kuullut että kuollutta lasta pidetään päivä toisensa perään kohdussa. Kun lapsen kuolema on todettu, niin olettaisin että seuraavana päivänä aletaan käynnistämään synnytystä.[/QUOTE]

Mä itse asiassa tiedän, muistaakseni se oli 5 päivää ellei ollut jopa enemmän. Useita päiviä joka tapauksessa.

Tiedän miehen, joka selosti opiskelukavereilleen perheenstään oikein valokuvien kera. Toista lasta odottivat ja opiskelukaverit elivät mukana. Sitten toinen lapsi joutui sairaalaan ja kuoli. Kaikki elivät mukana. Lopulta selvisi, ettei mitään perhettä ollutkaan. Oli kuulemma hyvin miellyttävä ihminen eikä kukaan mistään tarinasta epäillyt mitään.

Soita naisen työpaikan vaihteeseen ja kysy naista nimeltä. Vaihteessa heidän pitäisi sitten kertoa, että onkin äitiyslomalla. Mikäli nainen on irtisanoutunut tai saanut potkut, vaihteesta sanotaan, ettei henkilö ole enää töissä ko. lafkassa.

Työnantajallekkin pitää esittää todistus siitä, että on raskaana. Se menee kai automaattisesti kelan yms. kautta.

[QUOTE="vierailija";22339562]Mä itse asiassa tiedän, muistaakseni se oli 5 päivää ellei ollut jopa enemmän. Useita päiviä joka tapauksessa.[/QUOTE]

Oliko tämä tapaus Suomessa? Oliko lapsi täysaikainen? Kuulostaa uskomattomalta, siinä on jo suuret riskit äidille, henkisestä puolesta puhumattakaan.

[QUOTE="vieras";22339605]Tiedän miehen, joka selosti opiskelukavereilleen perheenstään oikein valokuvien kera. Toista lasta odottivat ja opiskelukaverit elivät mukana. Sitten toinen lapsi joutui sairaalaan ja kuoli. Kaikki elivät mukana. Lopulta selvisi, ettei mitään perhettä ollutkaan. Oli kuulemma hyvin miellyttävä ihminen eikä kukaan mistään tarinasta epäillyt mitään.[/QUOTE]

Tästä tais olla lehdessäkin joskus?

Siis jos sinäkin ap jo oikein ystävystyit tämän naisen kanssa, miten voi olla mahdollista, että et tiedä oliko raskaana vai ei? Eli siis puhuitteko te hänen raskaudestaan ollenkaan?

[QUOTE="vieras";22339605]Tiedän miehen, joka selosti opiskelukavereilleen perheenstään oikein valokuvien kera. Toista lasta odottivat ja opiskelukaverit elivät mukana. Sitten toinen lapsi joutui sairaalaan ja kuoli. Kaikki elivät mukana. Lopulta selvisi, ettei mitään perhettä ollutkaan. Oli kuulemma hyvin miellyttävä ihminen eikä kukaan mistään tarinasta epäillyt mitään.[/QUOTE]

Mäkin oon kuullu tästä. Nää tapaukset on jotain uskomatonta.

[QUOTE="jeps";22339613]Oliko tämä tapaus Suomessa? Oliko lapsi täysaikainen? Kuulostaa uskomattomalta, siinä on jo suuret riskit äidille, henkisestä puolesta puhumattakaan.[/QUOTE]

Oli Suomessa, Itä-Suomessa. Mutta ei ollut ihan täysaikainen kylläkään!

[QUOTE="vieras";22339686]Siis jos sinäkin ap jo oikein ystävystyit tämän naisen kanssa, miten voi olla mahdollista, että et tiedä oliko raskaana vai ei? Eli siis puhuitteko te hänen raskaudestaan ollenkaan?[/QUOTE]

Sanoin aikaisemmin että puhuttiin kyllä meidän raskauksista. Koko kaveripiiri tiesi hänen raskaudestaan, mutta en tiedä kuinka moni nyt tietää tästä ns. kohtukuolemasta.

Miten laskettuaika voidaan merkitä pieleen kuukaudella? Omalla kohdallani on ainakin ensin laskettu se neuvolassa kuukautiskierron perusteella ja sen jälkeeen on ollut 2 ultraa, joissa se on myös voitu määritellä.

Yhteistyössä