Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päinvastoin;22312270:No mutta ihmiset kuitenkin lorottelevat yleisissä vessoissa pitkin istuinrengasta, joten mielummin olen näperöimättä niitä kansia ja renkaita yhtään ylimääräistä. Vaikka rengas olisi kuiva just silloin kun sinne itse menee, on siinä ollut päivän mittaan aikamoinen määrä ihmiseritettä. Ja usein se ei edes ole kuiva, vaan keltaisilla tipoilla kuorrutettu. Päällyskansi laskeutuu sen pissaisen renkaan päälle, eli sekin on pissainen. Sitäkö pitäisi sitten sormineen liikutella ja sitten samoilla sormilla pyyhkiä herkkä pyllynsä? Ei kiitos. Jätän kannen auki, hygieniasyistä. Ettäs tiedät.
Alkuperäinen kirjoittaja päinvastoin;22312275:^ Ja ei, en pyyhi kyllä herkkispehvaani sormin, mutta taittelen paperin niillä samaisilla sormilla kuin sitä kantta liikutellaan. Ja kannen nostaminen ja laskeminen paperin kanssahan on epäekologista.
Mielenkiintoinen perustelu. Mutta kyllä ihan samalla lailla ne pisarat pomppaavat kannesta sinne "lauteille", jos vetää vessan kansi kiinni kuin että kansi auki. Vai onko tästä tehty oikein puolueeton tutkimus.
Mutta mä vuoraan kuin orava sen istuimen. En voisi kuvitellakaan istuvani siinä paljaaltaan. Enkä koske kuin pakosta siihen kanteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päinvastoin;22312352:No mitäs luulet, pesenkö? Tietysti pesen, voi jestas sentään. Jos just sanoin tekeväni hygieniasyistä jotain, niin totta kai pesen käteni vessareissun jälkeen. Sen sijaan en julkisessa vessassa käy pesemässä käsiäni kannen nostamisen ja pissaamisen välissä. Ja jätän pöntön siistiksi, mutta en laske kantta, paitsi kotona joskus. Kotona siksi, ettei pönttöön putoaisi tavaraa - ei nimittäin ole mitenkään harvinaista.
Saat ällötellä ihan rauhassa, mä jatkan omasta mielestä hyvinkin siistiä tapaani toimia ja hykertelen tyytyväisenä, jos joku siitä noin kovasti kauhistuu.![]()
Minä laitan kannen aina alas, ettei fengsuit mene v*tuiksi :saint:
Siis missä päin Suomea käytetään wc:n istuinrenkaasta nimitystä lauteet?
Siis missä päin Suomea käytetään wc:n istuinrenkaasta nimitystä lauteet?
Mielenkiintoinen perustelu. Mutta kyllä ihan samalla lailla ne pisarat pomppaavat kannesta sinne "lauteille", jos vetää vessan kansi kiinni kuin että kansi auki. Vai onko tästä tehty oikein puolueeton tutkimus.
Mutta mä vuoraan kuin orava sen istuimen. En voisi kuvitellakaan istuvani siinä paljaaltaan. Enkä koske kuin pakosta siihen kanteen![]()
Ei se yli hilseen mene, mutta on jotenkin tosi ärsyttävä sana. Jos yrittää markkinoida asiaansa muille, niin ei varmaan kannata käyttää sellaista kieltä, josta moni ilmaisee, että sana pistää silmään. Paitsi tietysti jos yrittää käänteispsykologiaa.
Ja tällainen kiihkoiluasenne asian kuin asian suhteen nostaa aina niskakarvat pystyyn, ja kummasti tekee mieli tehdä just päinvastoin.