Sanooko mies että rakastaa sua?

  • Viestiketjun aloittaja "hassu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tottakai sanoo,yhtä paljon kuin minäkin sanon rakastavani häntä eli päivittäin montakin kertaa.Voithan sä ihan kysyä mieheltä,miksei sano juuri noita sanoja.Ei välttämättä ole itse edes huomannut,ettei sano suoraan noin..
 
"pop"
Sanoo melkein päivittäin. Joskus arkisemmin, joskus enemmän panostaen. Ekat vuosi tai pari meni rakkaudentunnustusta ujostellen, sen jälkeen niitä onkin riittänyt ja riittää edelleen.

Jos kaikki muu on kunnossa, niin ei sanallisen rakkaudentunnustuksen puute välttämättä ole merkki mistään sen kummemmasta. Jos asiat eivät muuten ole kunnossa, tuollakin asialla on enemmän painoarvoa. Itseäni huolestuttaisi, jos tämä säästelemättä rakkauttaan tunnustava mies lakkaisi yhtäkkiä sanomasta rakastavansa.

Tiedäthän sen vitsin, että nainen kysyy mieheltä, miksei tämä koskaan sano rakastavansa. Mies vastaa "johan mä olen sen sulle sanonut". Nii'in, kymmenen vuotta sitten... Kyllä tuo on arkitodellisuutta aika monelle, eikä välttämättä tarkoita rakkauden katoamista.

Oletko puhunut asiasta miehen kanssa?
 
fillariina
Mun sanoo kerran, pari vuodessa. Meillä ei viljellä turhaa sanahelinää. Tien että se rakastaa, kun vie kompostiroskat pois ilman pyytämistä. Ja käy pussaamassa aamulla ennenkuin lähtee ovesta.
 
fillariina
Rakastamisen hokeminen perusjuttu? No ei meillä. Me puhellaan tärkeämmistä asioista keskenämme. 15 v toistemme kanssa viihdytty. En kaipaa lärsyilyä todellakaan. Musta sellainen on epäilyttävää.
 
vierass
Sanoo kyllä, että "niin minäkin sinua", kun sanon rakastavani, mutta eipä oo koskaan tullut hänestä lähtöisin :D

Tiedän kyllä, että rakastaa. Teot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa :D
 
hiljaista rakkautta
Joillakin miehillä voi olla kummallinen lukko tuossa asiassa, ja eivät sano rakastavansa. Vaikka sen haluaisikin kuulla. Tärkeintähän on kuitenkin kokonaisuus... se, että mies arvostaa ja kunnioittaa ja näyttää rakkautensa jotenkin muuten. Minä olen kuullut avioliiton aikana todella harvoin sen "rakas" -sanan.

Yli 20 v. on näillä eväillä menty, ja varmaan seuraavat vuosikymmenet samoin.
 
"vieras"
Tai ainakin joka ilta. Meillä on ollut tapana toivottaa hyvää yötä ja samalla sanoa, että rakastan sinua aivan hirmu, hirmu paljon. Tää tapa on ollut käytössä reilu 17v.
 

Yhteistyössä