Mikä on lähiöluuseri?

"höh"
no kaikki köyhät jotka asuu lähiöissä tietenkin. tekee jotain matalapalkattua sylkikuppityötä, on kassalla, siivoojana, tehtailla yms, ei ole varaa ostaa kunnollisia vaatteita ja kosmetiikkaa vaan käyttää markettituotteita jne
 
[QUOTE="höh";22275017]no kaikki köyhät jotka asuu lähiöissä tietenkin. tekee jotain matalapalkattua sylkikuppityötä, on kassalla, siivoojana, tehtailla yms, ei ole varaa ostaa kunnollisia vaatteita ja kosmetiikkaa vaan käyttää markettituotteita jne[/QUOTE]

Mutta eikös noi duunarit saa ihan hyvää liksaa? Näin olen ainakin itse käsittänyt:rolleyes:
Tuokin lähiö, missä mä asun niin siellä asuu ihan kohtuu varakkaitakin ihmisiä:eek:
Monesti myös joku markettituote voittaa kalliimman version, tiesitkö sää sitä?
 
"minä"
Mutta eikös noi duunarit saa ihan hyvää liksaa? Näin olen ainakin itse käsittänyt:rolleyes:
Tuokin lähiö, missä mä asun niin siellä asuu ihan kohtuu varakkaitakin ihmisiä:eek:
Monesti myös joku markettituote voittaa kalliimman version, tiesitkö sää sitä?
miksi kaikki on sun mielestä kiinni rahasta? ei se raha sua pelasta lähiöluuserin tittelistä. 30 vuotias kouluttamaton alkkiksen vaimo, kolmas lapsi tulossa, ja vuokralla asutaan. saunakaljana tietenkin karhu. ylipainoa riittää ja tehdastyöläisen "isoilla" palkoilla leveillään. siis niillä palkoilla mitä saatiin vuonna nakki ennen tehtaan irtisanomisia.

todellakin lähiömeininkiä.
 
"hmm"
[QUOTE="sipsi";22275058]Niin... Olisi kiva tietää. Itse asun pienessä maalaistaajamalähiössä-keväällä haisee ehta lehmänpaska, kun maajusiit ajaa sitä pelloilleen :)[/QUOTE]

lasketaankohan tää kans tuollaiseks? keittiönikkunasta kun katsoo niin näkyy pelto jonka takana sit o mäkkäri ja superhypermegamarket.
 
Lähiöluuseri työntää rattaita rööki huulessa, nappiverkkarit jalassa ja pilottitakki päällä.
Lapset on puettu kuluneisiin kierrosta saatuihin vaatteisiin joiden värit ei sovi yhteen.
Lähiöluuserin miesystävä ( ei lasten isä, josta on eronnut ) ajaa 80-luvun Datsunilla, jossa ei oo keskuslukitusta.
Prisma tai Cittari on ne parhaat tavaratalot, joista löytyy kaikki tarvittava perseestä perämoottoriin.
Keittiössä kiehuu nakkikeitto ja ikkunasta näkyy suoraan lähijunan asemalle, jossa nistit kulkee edestakas yötä päivää.
Lapsilla vuotaa aina nenät ja lähiöluuserilla on aamulla ääni kähee röökistä ja iltakaljoista.

Siinäpä se.
 
[QUOTE="minä";22275084]miksi kaikki on sun mielestä kiinni rahasta? ei se raha sua pelasta lähiöluuserin tittelistä. 30 vuotias kouluttamaton alkkiksen vaimo, kolmas lapsi tulossa, ja vuokralla asutaan. saunakaljana tietenkin karhu. ylipainoa riittää ja tehdastyöläisen "isoilla" palkoilla leveillään. siis niillä palkoilla mitä saatiin vuonna nakki ennen tehtaan irtisanomisia.

todellakin lähiömeininkiä.[/QUOTE]

:D
Ensinnäkään mä en ole kenenkään vaimo, enkä tule ikinä olemaankaan. Toiseksi, mikä alkkis?
Kolmas, sun mielestä kaikki vuokralla asujat on luusereita?:D
Karhua meiltä löytyy vain metsästä.
Ylipainoa kyllä on, mutta on sitä muillakin, kun katsoo tilastoja..
Ja kyllä noilla duunarin palkoilla toimeen tulee ihan mainiosti ja mistä sä tiedät kuka on töissä ja kuka ei?:stick:
 
No jos multa kysytään, niin kyllä tuon kirpparin (josta mun tavaroita on varastettu) ympäristössä, ostarilla, pyörii aikamoisen resuista sakkia, joiden elämä ei mun näkövinkkelistäni kovin kaksista voi olla. Aika paljon kertoo se, jos pitää alentua varastamaan kirpparilta.
 
"minä"
:D
Ensinnäkään mä en ole kenenkään vaimo, enkä tule ikinä olemaankaan. Toiseksi, mikä alkkis?
Kolmas, sn mielestä kaikki vuokralla asujat on luusereita?:D
Karhua meiltä löytyy vain metsästä.
Ylipainoa kyllä on, mutta on sitä muillakin, kun katsoo ilastoja..
Ja kyllä noilla duunarin palkoilla toimeen tulee ihan mainiosti ja mistä sä tiedät kuka on töissä ja kuka ei?:stick:
tarpeeks oot elämästäs kertonu. okei, ei vaimo vaan avokki. blondatut hiukset, marketin halpisväreillä. ylipainoa. rehentelyä tehdastyöstä saaduilla "isoilla tuloilla". alkkishan sun lasten isä on, siitäkin oot monesti valittanut. enkä mä puhunut toimeentulosta, vaan luusereiden elämästä, mitä sä kysyit ap-aloituksessas.
 
Lähiöluuseri työntää rattaita rööki huulessa, nappiverkkarit jalassa ja pilottitakki päällä.
Lapset on puettu kuluneisiin kierrosta saatuihin vaatteisiin joiden värit ei sovi yhteen.
Lähiöluuserin miesystävä ( ei lasten isä, josta on eronnut ) ajaa 80-luvun Datsunilla, jossa ei oo keskuslukitusta.
Prisma tai Cittari on ne parhaat tavaratalot, joista löytyy kaikki tarvittava perseestä perämoottoriin.
Keittiössä kiehuu nakkikeitto ja ikkunasta näkyy suoraan lähijunan asemalle, jossa nistit kulkee edestakas yötä päivää.
Lapsilla vuotaa aina nenät ja lähiöluuserilla on aamulla ääni kähee röökistä ja iltakaljoista.

Siinäpä se.
Tätä mä lainailisin jos pitäisi kuvailla lähiöluuseri:D
 
Onko kosmetiikan laadulla, ruokaostosten ostopaikalla ( jos poissuljetaan kyselystä luomu- ja lähiruoka)
vaatteiden merkilllä yms. tekijöillä suora verrannolisuus ihmisten onneen?
Entäs jos markettikamat ja elämä lähiössä (ilman nappiverkkareita, tupakkaa ja alkoholiongelmaa:D) riittää?
 
[QUOTE="minä";22275127]tarpeeks oot elämästäs kertonu. okei, ei vaimo vaan avokki. blondatut hiukset, marketin halpisväreillä. ylipainoa. rehentelyä tehdastyöstä saaduilla "isoilla tuloilla". alkkishan sun lasten isä on, siitäkin oot monesti valittanut. enkä mä puhunut toimeentulosta, vaan luusereiden elämästä, mitä sä kysyit ap-aloituksessas.[/QUOTE]

En ole avokkikaan.. Hiukset on kevytvärjätty samoilla aineilla mitä kampaajatkin käyttää.. Ja kuten sanoin, niin ihan kohtuukorvaus niistä töistä tulee ja on syytäkin tulla, jos mies viime vuonna otti viinaa vkl niin mistä sä tiedät mitä se nykyään tekee..
Niin että näin, sinä ja sun analyysisi:popcorn:
 
[QUOTE="minä";22275134]ihan oikeesti, kuinka luuseri voi olla ettei edes toisen asteen koulutusta oo 30 vuotiaaks mennessä saanu hankittua? :D[/QUOTE]

Katsopa huvikseen paljonko mä olen verorahoja maksellut valtiolle, ainiin ethän sä voi:rolleyes:
 
"sipuli"
[QUOTE="minä";22275134]ihan oikeesti, kuinka luuseri voi olla ettei edes toisen asteen koulutusta oo 30 vuotiaaks mennessä saanu hankittua? :D[/QUOTE]

Siitähän se elämä on kiinni. Ehkä luuseri onkin se joka on niin säälittävä et viittii naureskella niille joilla menee huonommin kun itsellä?
 
No jos multa kysytään, niin kyllä tuon kirpparin (josta mun tavaroita on varastettu) ympäristössä, ostarilla, pyörii aikamoisen resuista sakkia, joiden elämä ei mun näkövinkkelistäni kovin kaksista voi olla. Aika paljon kertoo se, jos pitää alentua varastamaan kirpparilta.
Mulla kun oli aikoinaan kesällä kirpparilla pöytä viikon, niin sinä aikana sieltä oli viety mm hemmetin paksu talvitakki:D Toivottavasti tuli tarpeeseen..
 

Yhteistyössä