jos miehesi sanoo tulevansa töistä klo 12, monelta tulee todellisuudessa?

• Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu olisko sovittu menoa jonnekin vai ei. Jos ei, niin voi poiketa jossain rautakaupassa ym kahvilla kaverin kanssa. Mutta jos menis monta tuntia sovitusta niin soittais kyllä.
Nyt vaan on ollut niin päin että pitäis olla vasta n klo 18 kotona mutta soittaakin klo 15 että tulossa ollaan. Vähän ottaa päähän kun tällä viikolla pitäisi lasten kanssa ehtiä tekee synttärikortti, mutta lapset on klo 16 hoidossa ja jos mies on samaan aikaan kotona niin yllärit jää tekemättä. Täytyy varmaan huomenna itse hakea pojat aikaisemmin hoidosta Jos ehdin!!

a.p
mun mies on yrittäjä joten tajuan kyllä ettei sieltä töistä noin vaan lähdetä, mutta myönnän että välillä vituttaa olla se osapuoli joka aina odottaa. ja jos mies onkin kotona, lukee duunimeilejä kokoajan. kun ollaan kaupassa, sen pitää tietty osa kaupasta "tarkastaa" työnsä takia, sen puhelin soi lomillakin kokoajan jne jne jne....

muilla pariskunnilla on kolmansia osapuolia pettämisen merkeissä. meillä se "kolmas osapuoli" on miehen työ.

"miuu"
11.55. Jos myöhästyy, niin soittaa viimeistään puolelta, että ei ehdikään tasaksi ja arvioi uuden tuloajan.

Nuorempana koulutin miehen tuohon, en sietänyt yhtään että ensin lupaillaan ja tullaan miten tullaan. Tuossa asiassa sentään on oppi mennyt perille.

"miuu"
mun mies on yrittäjä joten tajuan kyllä ettei sieltä töistä noin vaan lähdetä, mutta myönnän että välillä vituttaa olla se osapuoli joka aina odottaa. ja jos mies onkin kotona, lukee duunimeilejä kokoajan. kun ollaan kaupassa, sen pitää tietty osa kaupasta "tarkastaa" työnsä takia, sen puhelin soi lomillakin kokoajan jne jne jne....

muilla pariskunnilla on kolmansia osapuolia pettämisen merkeissä. meillä se "kolmas osapuoli" on miehen työ.
samoin. :D mutta kukapa konttorirotta saisikaan lähteä töistä puolilta päivin. mä oon jo tottunut siihen, että jouluna aattoaamuna saattaa tulla työpuheluita jne.

"vieras"
Oikeesti mitä sitten jos ei tule sillon kun on aamulla ilmoille heittänyt? On voinut poiketa kaljoille tai kahville tai vaikka salille?!? Vaaditteko te joka liikkeestä raportin exceliä varten!?
Ei mikään ihme et miehet juoksee vieraissa kun vaimo odottaa kello kaulassa kotona...
mihin ihmeeseen te tarviittte miestä ruokakauppaan jos ootte ite kotiäitejä!? Eiks se riitä on miehen rahat millä ostaa ruokaa?!

HALOOO!!! Herätkää.. Antakaa miestenne olla R.A.U.H.A.S.S.A tienaamassa elantoa - tulevat sit kun tulee ja elanto on tehty! se että soittelette "millon sä jo tuut" vittuuntuneena ei saa kun miehen hyppimään vieraissa!!!

Yhteistyössä