Osaisitko olla pahoillasi kaverisi puolesta jos miehensä lähtisi toisen naisen matkaan, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi ystävä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi ystävä?

Vieras
heidän historiansa olisi tämä:

Kaverisi olisi alkanut seurustella miehensä kanssa, kun tämä oli onnellisesti? avioliitossa ja perheellinen parin ihan pienen lapsen isä. Omakotitalo olisi juuri ollut pientä loppuviimeistelyä vaille valmis, lapset 4v 2v ja vauva. Olisivat eläneet onnellista, mutta vähän raskasta perhe-elämää. Sitten kaverisi olisi iskenyt silmänsä työpaikalla tuohon mieheen, iskenyt hänet, vietellyt. Mies olisi alkuun vastustellut tuntemastaan ihastuksesta huolimatta, mutta lopulta kaverisi olisi saanut miehen pauloihinsa ja sivusuhde olisi alkanut. Jossain vaiheessa suhde selvisi vaimolle ja tuli ero - kaveristasi tuli tuon miehen ainoa nainen. Menivät sitten aika pian naimisiin ja hankkivat hekin pari lasta.

Nyt sitten kaveri itkee katkerasti että miten tuo mies voi mennä häntä pettämään ja hän ei olisi ikinä uskonut sellaista! Haukkuisi sen toisen naisen alimpeen helvettiin ja itkisi ja purkaisi sydäntään sinulle. Häntä on kohdeltu niiiiin väärin.

Olen toki surullinen kaverin puolesta, mutta jostain syystä tuntuu myös siltä että "paha saa palkkansa" ja karman laki toteutuu...

Miten niin paha saa palkkansa? Paremminkin just niin, että pettäjä jatkoi samoja touhujaan, eikä miehestä muuksi ole, petturi mikä petturi! Tosiaan, hölmö nainen on jos se yllätti.

minä olen AINA ihmetellyt miten kukaan voi alkaa seurustella ihmisen kanssa, jonka kanssa suhde on alkanut exän pettämisellä. eikö se ole ihan selvää, että sillä ihmisellä ei tällöin ole omatunnon ongelmia pettämisen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja tosi ystävä?;22128124:
Mies olisi alkuun vastustellut tuntemastaan ihastuksesta huolimatta, mutta lopulta kaverisi olisi saanut miehen pauloihinsa ja sivusuhde olisi alkanut.

tää vähän pisti mun silmään. ettäkö tää kaveri yksin vietteli miehen ja mies oikein yritti vastustella? :D

[QUOTE="hehe";22128165]tää vähän pisti mun silmään. ettäkö tää kaveri yksin vietteli miehen ja mies oikein yritti vastustella? :D[/QUOTE]

On hyvin läheinen ystävä ja elin mukana hänen suhteensa alkuvaiheitakin. Kertoili minulle tarkkaankin asioista, ensin siitä että on niiin ihastunut työpaikalla yhteen mieheen ja että harmi että se mies on varattu. Mies oli kertonut hänelle lapsistaan ja vaimostaan ja omakotitalostaan yms. ja sanonut ettei voi hajottaa perhettä vaikka onkin ihastunut kaveriini. Kaverini jopa käytti sanoja "vielä mä sen miehen saan, katotaan vaikka". Mies siis yritti vastustella juuri perheensä takia, tietenkin.

Myöhemmin kaverini aika ylpeään sävyyn kertoili että "mä oon se toinen nainen ja se oikea, mieheni jätti perheensäkin minun vuoksi". Kaverini oli tuolloin aikasta nuori, 19-21v ja mies oli 30v+, samoin kuin ex-vaimonsa. Kuulemani mukaan tuo mies on taas vaihtanut astetta nuorempaan.

Kaverini myös siinä vaiheessa kun hänen suhteensa selvisi ex-miehensä exälle (heh mitkä kuviot) pisti vettä myllyyn kertomalla onnettomalle petetylle vaimolle yksityiskohtia heidän kiihkeästä suhteestaan.

Toisaalta jossain vaiheessa olivat tosi rakastuneen oloisia....

ap

ap

Juu taas tätä et miehet on ihan 100-0 vietävissä kun hieman vihjaa et ois tarjolla :D Ei niillä ole omaa tahtoa, siks nainen on aina syyllinen jos varattu pettää.

Mut siis tossa tapauksessa kyl sanoisin kaverille, et aika turha itkeä kun itse on pettäjän ottanut niin ei voi olettaa ettei enää lähtis toisen matkaan.

en oikein tiedä haluaisinko ko. tyypin edes olevan mun kaveri. En henkilökohtaisesti pidä niin moraalittomia ihmisiä ystävinä, on aivan hirveän julmaa mennä rikkomaan kahden ihmisen välinen parisuhde, vaikka se rakoilis jo muutenkin. Sitten vasta kun ollaan edellisen kans selvillä vesillä ja sujut, voi käydä kiinni.

Kyllä mä kaverin puolesta olisin pahoillani, mutta ihmettelisin että eikö hän tajua historian kovin usein toistavan itseään - eli ihmettelisin, miksi hänelle tuli niin suurena shokkina se, että mies petti häntäkin.

Ketään ei voi väkisin viedä eikä onnelliseen parisuhteeseen mahdu kolmatta. Tällä kertaa se oli kaverisi, joka pääsi väliin ja joutui nyt myöhemmin maistamaan omaa lääkettään.

minusta tälläiset dramaattiset ja idioottimaiset suhdesotkut lähipiirissä ovat aina jonkunverran viihdyttäviä. ikävä puoli on, että tämäntyyppisillä tuttavilla joutuu aina kestämään heidän muitakin typeryyksiään, harvon kun ovat kovin älykkäitä ja syvällisiä yksilöitä.

Olisin olkapää ja lohduttaisin, mutta varmaankin olisin jo heti sanonut kun salasuhde alkoi että kiitos en halua tietää yksityiskohtia menee se raja tässä. Muutenkaan en haluaisi mennä liian syvälle kenenkään parisuhteeseen mukaan, on jotenkin inhottavaa seurattavaa vierestä tuollaiset draamat. Toki huolistaan saa kertoa.

Mä joudun myöntämään että olisin hiukan salaa että ähäkutti..... sitä niittää mitä kylvää ja sillain.

Mä en nimittäin hyväksy petturuutta laisinkaan, en olis alkaappäälle hyväksynyt ystäväni suhdetta tuon ukkomiehen kanssa.

[QUOTE="vaimo";22128531]Mitä erityistä surtavaa tuossa nyt olis? Sitä sai mitä tilas :whistle:[/QUOTE]

mä oisin laittanu tollaseen lutturaiseen välit poikki jo sillon kun alkaa tietosesti hajottamaan toisen perhettä.

Pahoillani olisin kaverin puolesta ja samalla pettynytkin siihen että hän ei ymmärtänyt että hetken huuma ei riitä siihen että pettäjä parantaa tapansa, mutta käyttäytymistä voi oppia muuttamaan.

Jos olisi mun hyvä ystävä niin olisin tietty pahoillani hänen lastensa puolesta. Voisin kyllä sanoa ihan suoraan mutta nätisti, että eikä hänelle ole tullut mieleen että historia voisi toistaa itseään.

Mulla oli kaveri jolle melkein kävi noin, siis iski työpaikalta ukkomiehen ja rupesi toiseksi naiseksi salasuhteeseen. Juuri sama kuvio: kolme lasta ja okt valmistumassa. No, tuo ukko valitsi sitten perheensä ja kaverini jäi lehdelle soittelemaan. Kaveri oli aivan rikki koska oli uskonut että mies jättää perheensä hänen vuokseen. Ei paljon myötätuntoa herunut multa tuossa tilanteessa. En ymmärrä moista kaksoiselämää, entisten suhteiden on olatva setvittyjä ennen seuraavaan siirtymistä.

Olette siis tuomioelimiä myös ystävienne raskaissa elämänvaiheissa. Parempi ilman tuttavia kuin olla ystävä ihmisen kanssa, joka panettelee ja tuomitsee.

Yhteistyössä