Vanhemmilleni joulukalenteriin ideoita..

He jo yli 70-vuotiaita ja olen tehnyt kalenterin muutamana vuonna,mutta nyt aattelin vähän erilaistakin laittaa luukkuihin,joten ideoita?
Itse ajattelin ainakin esim. kynttilä/kynttilöitä,karkkia,ehkä jokin mauste:)...Nyt loppukin sitten aivot,joten??:saint:
 
"iina"
Jos itse olisin isovanhempi, tykkäisin tavarayllätyksiä enemmän esim. lastenlasten hassuista sanonnoista esim. pienellä kortilla, jossa mukana vielä jokin lasten tekemä kuva tai hauska valokuva. Tai sitten ihan vaan lasten piirroksia ja niille nimi tai selitys lasten sanoin.

Sieltä luukuista olisi kiva löytää myös esim. sinun omia lapsuusmuistojasi - mitä kivoja juttuja olet tehnyt vanhempiesi kanssa, mitä niistä on jäänyt mieleen.

Mukana voisi olla myös omatekoisia lahjakortteja: niskahierontaa, jalkahierontaa tms.

Voisihan joissain luukuissa olla myös jotain pikkutavaraa, mutta senkin mukana olisi kiva olla jokin idea, resepti tai selitys.

Persoonallisuutta peliin - siitä tulee silloin arvokkaampi kuin mistään kaupasta saadusta lahjasta! :)
 
Ketjun innoittama aloitettiin lasten kanssa jo :) Tehdään kalenteri sairaalassa olevalle isomummolle. Kasassa on jo pari piirustusta, muutama lasten sepittämä satu ja jokunen valokuva, joissa on mukana lasten sanomia juttuja. Vielä kun keksitään, miten kalenteri kootaan. Onneksi tässä on vielä hyvin aikaa :D
 
---
Ketjun innoittama aloitettiin lasten kanssa jo :) Tehdään kalenteri sairaalassa olevalle isomummolle. Kasassa on jo pari piirustusta, muutama lasten sepittämä satu ja jokunen valokuva, joissa on mukana lasten sanomia juttuja. Vielä kun keksitään, miten kalenteri kootaan. Onneksi tässä on vielä hyvin aikaa :D
Sehän voi olla vaikka jokaiselle päivälle numeroitu kirjekuori.
 

Yhteistyössä