Järkytys :(

valetta ehkä
No mä olen niin järkyttynyt etten saa oikein ajatuksiani järjestykseen ja mun kaverin exä on nimenomaan just tommonen spurguteini, vai olisiko sellainen whitetrash parempi nimitys...
Mut tosiaan, raskaana se oli. Sit se kuitenkin käytti aineita, poltti ja joi ja kuulemma sai keskenmenon. Totuus saattaa kuitenkin olla et se on käyny tekees abortinkin, koska se akka tekee mitä vaan et se sais huomioo.
Nii..tai ei oo koskaan raskaana ollutkaan...jotku tekee kaikkee saadakseen huomiota,tosiaan.
 
[QUOTE="vieras";22107412]Kai sun lapsillasi silmät on päässä? Näkeehän ne viiltojäljet ja aistii, ettei kaikki ole kunnossa.[/QUOTE]

Ja vain viiltelijöiden lapset aistii sen ettei kaikki oo kunnos?
 
[QUOTE="vieras";22107640]No jos sun kaveris on yhtä hyvä tulkitseen rtestejä ku useimmat palstan mammat,niin tod.näk koko raskautta ei oo edes ollu.[/QUOTE]

No mä tenttasin mun kaveria ja sitä muijaakin et onks se nyt ihan satavarma plussa... Ja mun kaverikin totes et ei oo mikään haalee viiva vaan ihan kunnon viiva, ja ne tais ehtiä käymään jopa terveyskeskuksen testeis ja neuvolassakin...
 
ziggi
On hieman sekavaa toi juttus.... Siltä naiselta eka lapsi otettu pois, kaveris alkaa seurustelee sen kans, nainen tulee raskaaks, 'hankkii' itselleen keskenmenon (paitsi et noilla tuskin on saanu sitä aikaiseks... paitsi ehkä ihan alkuviikoilla), SILTI kaveris yrittää sen kanssa lasta?! Ja sitten se tulee uudestaan paksuks, miten se raskaus kertoo siitä et se on pettäny kaverias, eikös se voi olla kaveris laps kans...
 
"jen"
On hieman sekavaa toi juttus.... Siltä naiselta eka lapsi otettu pois, kaveris alkaa seurustelee sen kans, nainen tulee raskaaks, 'hankkii' itselleen keskenmenon (paitsi et noilla tuskin on saanu sitä aikaiseks... paitsi ehkä ihan alkuviikoilla), SILTI kaveris yrittää sen kanssa lasta?! Ja sitten se tulee uudestaan paksuks, miten se raskaus kertoo siitä et se on pettäny kaverias, eikös se voi olla kaveris laps kans...
Kuulostaa ihan joltain 16 vuotiaitten keksimiltä tarinoilta :D
 
"vieras"
No mä tenttasin mun kaveria ja sitä muijaakin et onks se nyt ihan satavarma plussa... Ja mun kaverikin totes et ei oo mikään haalee viiva vaan ihan kunnon viiva, ja ne tais ehtiä käymään jopa terveyskeskuksen testeis ja neuvolassakin...
Ensin puhut siitä kuin olisi joku vieras hullu ihminen ja sitten yhtäkkiä kuulutkin samaan porukkaan raskaustestikeskusteluineen. Eikö tässä vaiheessa ollut selvillä jo se päihteillä edellisen vauvan tappaminen, huostaanotto ja viiltelyt? Ja onnellisena seurustelevat kaverisi kanssa, kun kaveri uskoo, että pystyy pitämään huolta tulevasta vauvasta ja perheen yhdessä. Pieni peiliinkatsomisen paikka olisi kaverilla. Kovin nuorilta kyllä kuulostatte.
 
"vieras"
Ja mikä siinä nyt on ongelma? Onko kaverisi koko raskausajan kuvitellut tulevansa isäksi ja nyt onkin epäselvää, että onko isä ollenkaan. Ja jos ei ole, niin sekin on huono asia, koska on tullut petetyksi ja ei saa vauvaa itselleen. Alkuraskaudessa itsensä viiltely, huostaanotettu lapsi, päihteidenkäyttö ja sekopäisyys eivät olleet ongelma, mutta nyt sitten ovat, kun kaverisi ei ole lasta puolustamassa äidiltään. Perin outoa.
 
[QUOTE="vieras";22107826]Ensin puhut siitä kuin olisi joku vieras hullu ihminen ja sitten yhtäkkiä kuulutkin samaan porukkaan raskaustestikeskusteluineen. Eikö tässä vaiheessa ollut selvillä jo se päihteillä edellisen vauvan tappaminen, huostaanotto ja viiltelyt? Ja onnellisena seurustelevat kaverisi kanssa, kun kaveri uskoo, että pystyy pitämään huolta tulevasta vauvasta ja perheen yhdessä. Pieni peiliinkatsomisen paikka olisi kaverilla. Kovin nuorilta kyllä kuulostatte.[/QUOTE]

No kyseinen nainen on ennen ollut mun kaveri, mut ei sen jälkeen kun mulle selvis suurin osa sen metkuista. Ja mun kaveri on yli kolmenkymmenen :D Et usko pois, ei nuoret oo ainoita jotka uskoo rakastuneena mitä tahansa yms :D
 
[QUOTE="jen";22107799]Kuulostaa ihan joltain 16 vuotiaitten keksimiltä tarinoilta :D[/QUOTE]

No se nainen onkin henkisesti 16-vuotiaan tasolla, mä taas oon niin järkyttynyt etten saa laitettua asioita oikeeseen järjestykseen...
 
"vieras"
No kyseinen nainen on ennen ollut mun kaveri, mut ei sen jälkeen kun mulle selvis suurin osa sen metkuista. Ja mun kaveri on yli kolmenkymmenen :D Et usko pois, ei nuoret oo ainoita jotka uskoo rakastuneena mitä tahansa yms :D
Jaa se onkin joku narulla perässä vedettävä reppana, joka uskoo mihin vaan. Kamala piirre ihmisessä kyllä, jos hommaa itselleen pelastettavia tyttöystäviä. Milloin ne metkut selvisivät? Kaikki siis muka vasta eron jälkeenkö?
 
[QUOTE="vieras";22107886]Jaa se onkin joku narulla perässä vedettävä reppana, joka uskoo mihin vaan. Kamala piirre ihmisessä kyllä, jos hommaa itselleen pelastettavia tyttöystäviä. Milloin ne metkut selvisivät? Kaikki siis muka vasta eron jälkeenkö?[/QUOTE]

Mulle ne selvis jo ennen puoliväliä heidän suhdetta mut mun kaveri vaan uskoi saavansa asiat kuntoon :(
 
"vieras"
No mä olen niin järkyttynyt etten saa oikein ajatuksiani järjestykseen ja mun kaverin exä on nimenomaan just tommonen spurguteini, vai olisiko sellainen whitetrash parempi nimitys...
Mut tosiaan, raskaana se oli. Sit se kuitenkin käytti aineita, poltti ja joi ja kuulemma sai keskenmenon. Totuus saattaa kuitenkin olla et se on käyny tekees abortinkin, koska se akka tekee mitä vaan et se sais huomioo.
jos tekee kaikkensa, että sais huomioo niin onkohan edes ollut raskaana vai vaan keksinyt tarinan huomion toivossa ?
 
[QUOTE="vieras";22107965]jos tekee kaikkensa, että sais huomioo niin onkohan edes ollut raskaana vai vaan keksinyt tarinan huomion toivossa ?[/QUOTE]

No niin mäki aluks luulin mut kaveri kertoi nähneensä sen raskaustestin, ja et hän oli melkein mukana jopa vessassa sitä tehtäessä...
 
ziggi
On hieman sekavaa toi juttus.... Siltä naiselta eka lapsi otettu pois, kaveris alkaa seurustelee sen kans, nainen tulee raskaaks, 'hankkii' itselleen keskenmenon (paitsi et noilla tuskin on saanu sitä aikaiseks... paitsi ehkä ihan alkuviikoilla), SILTI kaveris yrittää sen kanssa lasta?! Ja sitten se tulee uudestaan paksuks, miten se raskaus kertoo siitä et se on pettäny kaverias, eikös se voi olla kaveris laps kans...
Selvennätkö ap hieman??
 
Selvennätkö ap hieman??
Oon tuntenut sen naisen jo vuodesta 2006, vissiin 08 se tapas tän miehen, samoihin aikoihin lapsi otettiin huostaan, eikä ne kauaa ehtiny olee yhdessä kun tää muija alkoi pettää ja muutenkin toheloimaan (toi esim vieraita miehiä kotiin yöksi vaikka hänen mies oli kotona) ja siinä sitten mä ystävystyin tän miehen kans ja yritin tehdä hänelle selväks et hänt vedätetään 6-0 mut ei... Hän vaan uskoi et kaikki menee hyvin yms ja et hän saa asiat kuntoon ja muijan järkiintymään. No tässä vaiheessa mä toimin vaan kaksoisagenttina ja kerroin tälle miehelle et koska hänen muija on menossa jonnekin muualle yöks kuin kotiin. Sit he muutti kauemmas, muija tuli raskaaks ja sit se myöhemmin kertoi et oli kyllästynyt koko elämäänsä ja et hän yritti saada keskenmenoa aikasemmin mainituin keinoin ja sit muutaman viikon päästä hän jo kertoikin keskenmenosta. Samoihin aikoihin mä sit katkasin tähän naiseen välit ja sitten kun heidän ero tuli, tää nainen levitteli uudessa kotikaupungissaan juoruja et mun kaveri olis muka hakannu sitä ynnä muuta, ja sit mun kaverille alkoikin tulla tappouhkauksia tän naisen nykyiseltä äijältä yms...
Mä en tän tarkemmin nyt saa järjestettyä mun ajatuksia...
 
Enpä lähtis sanomaan kaverille kenen kanssa saa seurustella, aikuinen ihminen päättäkööt itse.
No enpä mä mitään ollut kieltämässä vaan kantamassa todisteita siitä et muija pettää ja kusettaa ihan totaalisesti. Mut tää mies oli niin rakastunu ettei se nähny totuutta, ja uskoi ihan kaiken mitä se nainen sille syötti. Jopa sen et jos he sais lapsen niin sit tää muija sais sen ensimmäisenkin lapsen kotiin yms...
 
---
No enpä mä mitään ollut kieltämässä vaan kantamassa todisteita siitä et muija pettää ja kusettaa ihan totaalisesti. Mut tää mies oli niin rakastunu ettei se nähny totuutta, ja uskoi ihan kaiken mitä se nainen sille syötti. Jopa sen et jos he sais lapsen niin sit tää muija sais sen ensimmäisenkin lapsen kotiin yms...
Ei taida kaverisi olla mikään ruudinkeksijä...
 

Yhteistyössä