Lisää ulkomaalaisia
Mitä hommalainen tarkoittaa?Taidat olla hommalaisia kun niin hyvin tunnet sanaston...
Mitä hommalainen tarkoittaa?Taidat olla hommalaisia kun niin hyvin tunnet sanaston...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22093947:mutta kun mä en ole nähnyt minkäänlaista työpanosta.
Ei, mutta persut auttaa saamaan JÄRKEVIÄ päätöksiä Suomen asioihin. Suomalaiseten parhaaksi! Te ymmärtäjät ja maailmanparantajat liemessä olette...Anteeksi, mutta... luuletteko te ihan oikeasti, että perussuomalaiset jotenkin auttaa teitä peloissanne?
Voi ressukkoja! Saatte nähdä, kuinka petytään katkerasti.
Ei, mutta persut auttaa saamaan JÄRKEVIÄ päätöksiä Suomen asioihin. Suomalaiseten parhaaksi! Te ymmärtäjät ja maailmanparantajat liemessä olette...
ulos täältä entisetkinlisää pakolaisia suomeen???????
ymmärtäjä...Voi pientä sinisilmää.
Mutta muhamed ei ollut suomalainen ja sen lapsenraiskaajan esimerkin mukaan nyt kaikilla muslimimiehillä on uskonnon suoma oikeus raiskata lapsia.Odotin kerran bussia pysäkillä, olin jotain ehkä 12...siihen tuli känninen äijä höpöttämään: lähde mukaan, mennään nussimaan... SUOMALAINEN äijä. Kerran kaupungilla tuli nuorempi mies ja yritti halata...ja se oli SUOMALAINEN. En äänestä perussuomalaisia. En tietenkään hyväksy ulkomaalaissyntyisten tekemää ahdistelua yhtään sen paremmin, en vaan hyväksy että valehdellaan että kaikki ulkomnaalaiset on samanlaisia. Kun ei ole. Töissäkin mukavia ulkomaalaissyntyisiä työkavereita.
PS. Olihan Jammukin suomalainen...
Elä nyt narraa etet ole nähnyt,työllistäähän ne sossuja,tukikeskuksia,opettajia ja kaikkee muuta suomalaisia..sehän on suomalaisille töitä haha!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22093947:mutta kun mä en ole nähnyt minkäänlaista työpanosta.
ei kun mä olen pysyny pois sieltä tsadistaNo sitten sinä olet kyllä kulkenut joko omaa napaa tuijotellen tai silmät kiinni!
Hoiva-alalla, julkisessa liikenteessä, siivoamassa, ravintolayrittäjinä... kaikki ne "paskaduunit", jotka ei tunnu suomalaisille edes kelpaavan.
lapsen kanssa voi tehä lapsia???????Mutta muhamed ei ollut suomalainen ja sen lapsenraiskaajan esimerkin mukaan nyt kaikilla muslimimiehillä on uskonnon suoma oikeus raiskata lapsia.
Meilläpäin ainakin lähestulkoon kaikki siivoojat, bussikuskit, rakennustyöntekijät ja monet yrittäjät ovat ulkomaalaisia. Ai mutta sinusta kaikki ulkomaalaiset ovatkin raiskaajasomaleita? Ymmärrän.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22093947:mutta kun mä en ole nähnyt minkäänlaista työpanosta.
missäs mä niin sanoin.Meilläpäin ainakin lähestulkoon kaikki siivoojat, bussikuskit, rakennustyöntekijät ja monet yrittäjät ovat ulkomaalaisia. Ai mutta sinusta kaikki ulkomaalaiset ovatkin raiskaajasomaleita? Ymmärrän.
Miksihän mamut eivät ilolla tervehdi sitä mahdollisuutta että suomipoikakin voisi käydä vähän pökkäämässä heidän naisiaan? Näin mamujenkin sukurutsaiset geenit saisivat uutta potkua! Mutta ei vain älytä tätä upeaa mahdollisuutta vaan teljetään kaavutetut sukuelimiltään silvotut mamunaiset neljän seinän sisälle vangeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja pyytämättä ja yllättäen;22094038:Pyytämättä ja yllättäen mamut jakavat erinomaisia geenejänsä sukurutsaisiin suomalaisiin. Se jos mikä on ihailtavaa ja pyyteetöntä työtä =)
Onneksi ne kaikki perussuomalaiset tietää mikä on tälle maalle parasta.Ei, mutta persut auttaa saamaan JÄRKEVIÄ päätöksiä Suomen asioihin. Suomalaiseten parhaaksi! Te ymmärtäjät ja maailmanparantajat liemessä olette...