No autot ja tekniikka, rakentaminen, kaikenlainen näprääminen näyttää olevan geeneissä. Dinosaurukset, planeetat, luonnon ilmiöt, kaikki kiinnostaa, ja pitää kysellä kaikenmaailman kysymyksiä evoluutiosta tai turbomoottoreista, joista äidillä ei ole hajua. 4,5 vuotias osaa käyttää sujuvasti kännykkää, paremmin kuin minä. Tietokoneen käyttö käy ihan helposti. Jalkapallo on tän kesän hullutus, ja juokseminen. Tänään piti isälleen ja mulle "voimailu-esityksen" ja nosteli pihalla vaikka mitä painavia leluja ja puutarhatuoleja, kun piti näyttää miten voimakas on. Kaikessa pitää voittaa ja kilpailla.
Leikkii mielellään myös "tyttöjen" leluilla, nukkeja on useampi omiakin. Niiden kanssa leikkiminen on kyllä hoivaamisen sijasta sellasta retuuttamista, ja nuken pään moksauttelua, ja nuken heittelyä ympäriinsä. Ja hän on isi, ja minä olen kuulema nuken mummo, huuteli tossa yks päivä, että "hei mummo, tuu tänne hei.." Grr..
Juu ja pippeliä pitää ainakin hajamielisesti pitää kädellä lämpimänä vaikka telkkaria katsellessa.