Korvikevauvat tosin haisee mun mielestä pahalle...mä olen tehnyt tän huomion useamman lapsen kanssa. Rintamaitolapset taas tuoksuu hyvälle.
oksennukselle miusta.. hyh. ihanaa kun koko asunto ei enää haise sille.Paskalle ne haisee, eikä se haju ole hyvä.
Höpö höpö. Jos sun muksut on rumia syntyessään ei se tarkoita että kaikki onSe onkin loppunut. Mutta yhtään kaunista vastasyntynyttä ei ole tullut vastaan. Vasta muutaman kuukauden iässä lapsi rupeaa edes etäisesti muistuttamaan ihmistä jaa voi sanoa että se olisi "nätti". Mutta kyllä kaikki vastasyntyneet on rumia ja haisevat pahalle.
Kuten kirjoitin ettei yhtään kaunista vastasyntynyttä ole tullut vastaan. Ja tähän ikään niitä on joitakuita jo ehtinyt näkemään, muitakin kuin muutaman oman.Höpö höpö. Jos sun muksut on rumia syntyessään ei se tarkoita että kaikki on
Paskalle ne haisee, eikä se haju ole hyvä.[/QUOTE
Olen pahoillani, mutta kun kuljin keskusteluita alaspäin niin repesin tämän kohdalla :-D
Kyllä, se tuoksu on tarkoituksella laitettu vauvaan juuri tuon mainitun syyn vuoksi.Ehkä se on joku kiintymyshormoni ja se tuoksu jos äiti sen haistaa, lujittaa suhdetta.
Osa äideistä on niin nokka solmussa ettei vaavinsa kiintymystä haista!!
:saint: