Oli kyllä ilta

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22012073]No vähän keljusti tehty jos lupasi ettei sitä laita. :/[/QUOTE]

on, oli sanomista minulta kyllä, mut se selitti että äkkiä edes jotain oli pakko saada

[QUOTE="Kalevi";22009958]Mieti omaa käytöstäsi.[/QUOTE]

Minä en ole nähnyt Savannan/Milannan koskaan vittuilevan kenellekään täällä. Ja kuitenkin vuosia sillointällöin tätä palstaa lukenut.

Voisitko tarkentaa millä käytöksellä hän ansaitsee tämän kiusaamisen aikuisilta ihmisiltä?
Ammattinsa takiako? Haluaisin nähdä jonkun teistä tekevän yhtä paljon töitä, ei niin väliä mitä työtä.

Onko se sulta tai teiltä muilta idiooteilta pois jos hänellä on runkoa mitä näyttää?

Venakko Milanna
Minä en ole nähnyt Savannan/Milannan koskaan vittuilevan kenellekään täällä. Ja kuitenkin vuosia sillointällöin tätä palstaa lukenut.

Voisitko tarkentaa millä käytöksellä hän ansaitsee tämän kiusaamisen aikuisilta ihmisiltä?
Ammattinsa takiako? Haluaisin nähdä jonkun teistä tekevän yhtä paljon töitä, ei niin väliä mitä työtä.

Onko se sulta tai teiltä muilta idiooteilta pois jos hänellä on runkoa mitä näyttää?
Kiitos:)

Mä ainakin sain paskaa niskaan kun ystävällisesti yritin antaa pari neuvoa talouden suhteen. Se olinkin sitten paska ihminen sen jälkeen.

glamööriä
Ääh. Mitä haet näillä aloituksillasi? En edelleenkään voi sanoa mitään muuta, kuin että säälin lapsiasi. Ihana mutsi niillä. Joka käänää, menee kännissä lavalle miesstripparin kanssa, ja matsaa aiheesta kotona lastensa isän kanssa krapulatärinöissään.

Mulla on ehdotus; meepä ostamaan niille lapsillesi vähän Guessin mautonta blingblingiä, niin omatuntosi on puhdas. Mitä jos ostaisit miehellesikin Guessin blingblingiä? Jos se leppyisi siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013664:
Ääh. Mitä haet näillä aloituksillasi? En edelleenkään voi sanoa mitään muuta, kuin että säälin lapsiasi. Ihana mutsi niillä. Joka käänää, menee kännissä lavalle miesstripparin kanssa, ja matsaa aiheesta kotona lastensa isän kanssa krapulatärinöissään.

Mulla on ehdotus; meepä ostamaan niille lapsillesi vähän Guessin mautonta blingblingiä, niin omatuntosi on puhdas. Mitä jos ostaisit miehellesikin Guessin blingblingiä? Jos se leppyisi siitä?

Voi elämä kun jaksatte :headwall:

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013664:

ostin mä muuten lapsille lahjaksi guess kelloja 300e kpl, ei ne vaan voi vielä niitä käyttää kun ovat pieniä, mutta kun mulla vaan oli lahjakortti oli pakko jotain ostaa, niin ja miehelle tilasin merkkivaatteet, ne tulee kk päästä, mut vast jouluna se saa niitä

bling bling:stick::cool:

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013688:
Eikö enää saa sanoa rehellisesi ääneen mitä ajattelee? En tajua tätä nykyistä pro Savanna-meininkiä, koska tuon naisen kirjoitukset antavat hänestä todella huonon kuvan ihmisenä.
.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013688:
Eikö enää saa sanoa rehellisesi ääneen mitä ajattelee? En tajua tätä nykyistä pro Savanna-meininkiä, koska tuon naisen kirjoitukset antavat hänestä todella huonon kuvan ihmisenä.
Tottakai saa sanoa, sanahan täällä on vapaa:)
Mikä ihmeen pro Savanna-meininki... ihan samalla vapaudella mua/joitain meitä ei kismitä Savannan asiat samalla tavoin kuin joitain..

jotenkin alan pikkuhiljaa hahmottaa mikä tässä savannan kiusaamisessa on se perimmäinen syy. savanna kaiketi edustaa teille jotain samaa kuin seiskapäivää lehti? savanna on teidän oma palstan julkkis, jonka elämä on täysin erilainen kuin teidän. sama tilanne kun morkataan tuksua, martinaa tai ketä tahansa. silti kurkitaan jatkuvasti mitä niille kuuluu ja mitä ei. tiedetään pilkun tarkasti kaikki käänteet. oiskohan tästä kyse?

mun mielestä savalla on kiltti ja tänne saa vapaasti kirjoittaa omasta elämästään, miksi hän ei saisi mutta muut saa? siksikö kun hänen elämä on erilaisempi kuin peruspalstalaisen? siksikö kun hänellä on harvinaisempi ammatti ja enemmän rahaa?

mulla ei ole ainakaan mitään huonoa hänestä, ei huonoa kuvaa eikä käsitystä. mulle on aivan sama mitä kukin elämässään tekee, ihmisiä arvostan sen perusteella miten he kohtelevat toisia ihmisiä. savannaa arvostan paljon enemmä kuin montaa teistä huutelijoista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä