No vähän keljusti tehty jos lupasi ettei sitä laita. :/tämä oli koe kuva, mitä hän lupasi ettei laita mihinkään, mut silti laitoi ja kun mä lähetin ammattilais kuva se oli jo myöhässä
En mä tiedä. Jotenkin sanaton olo näistä sun jutuista.mitä
okej mut sano jos jotain sanomista kyllä löytyyEn mä tiedä. Jotenkin sanaton olo näistä sun jutuista.
KiitosMinä en ole nähnyt Savannan/Milannan koskaan vittuilevan kenellekään täällä. Ja kuitenkin vuosia sillointällöin tätä palstaa lukenut.
Voisitko tarkentaa millä käytöksellä hän ansaitsee tämän kiusaamisen aikuisilta ihmisiltä?
Ammattinsa takiako? Haluaisin nähdä jonkun teistä tekevän yhtä paljon töitä, ei niin väliä mitä työtä.
Onko se sulta tai teiltä muilta idiooteilta pois jos hänellä on runkoa mitä näyttää?
Mä ainakin sain paskaa niskaan kun ystävällisesti yritin antaa pari neuvoa talouden suhteen. Se olinkin sitten paska ihminen sen jälkeen.Minä en ole nähnyt Savannan/Milannan koskaan vittuilevan kenellekään täällä. Ja kuitenkin vuosia sillointällöin tätä palstaa lukenut.
Voisitko tarkentaa millä käytöksellä hän ansaitsee tämän kiusaamisen aikuisilta ihmisiltä?
Ammattinsa takiako? Haluaisin nähdä jonkun teistä tekevän yhtä paljon töitä, ei niin väliä mitä työtä.
Onko se sulta tai teiltä muilta idiooteilta pois jos hänellä on runkoa mitä näyttää?
en mä susta ikinä saanut mikään hyvää neuvoa aina sä vaan haukkut täällä mua ja oot ilkeäMä ainakin sain paskaa niskaan kun ystävällisesti yritin antaa pari neuvoa talouden suhteen. Se olinkin sitten paska ihminen sen jälkeen.
3kerta vaan muistakseniMenikös sulta esiintymiset putkeen?
Oliko millanen yleisö ja oliko paljon
Alkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013664:Ääh. Mitä haet näillä aloituksillasi? En edelleenkään voi sanoa mitään muuta, kuin että säälin lapsiasi. Ihana mutsi niillä. Joka käänää, menee kännissä lavalle miesstripparin kanssa, ja matsaa aiheesta kotona lastensa isän kanssa krapulatärinöissään.
Mulla on ehdotus; meepä ostamaan niille lapsillesi vähän Guessin mautonta blingblingiä, niin omatuntosi on puhdas. Mitä jos ostaisit miehellesikin Guessin blingblingiä? Jos se leppyisi siitä?
ostin mä muuten lapsille lahjaksi guess kelloja 300e kpl, ei ne vaan voi vielä niitä käyttää kun ovat pieniä, mutta kun mulla vaan oli lahjakortti oli pakko jotain ostaa, niin ja miehelle tilasin merkkivaatteet, ne tulee kk päästä, mut vast jouluna se saa niitäAlkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013664:Ääh. Mitä haet näillä aloituksillasi? En edelleenkään voi sanoa mitään muuta, kuin että säälin lapsiasi. Ihana mutsi niillä. Joka käänää, menee kännissä lavalle miesstripparin kanssa, ja matsaa aiheesta kotona lastensa isän kanssa krapulatärinöissään.
Mulla on ehdotus; meepä ostamaan niille lapsillesi vähän Guessin mautonta blingblingiä, niin omatuntosi on puhdas. Mitä jos ostaisit miehellesikin Guessin blingblingiä? Jos se leppyisi siitä?
Selvisin kun join, jopa menin niin sekaisin että mies stripparin kanssa olin lavalla yhdessäMä tiesin, että selviät siitä hienosti :flower:
Näitkös Martiinaa ja Eskoa?
Eikö enää saa sanoa rehellisesi ääneen mitä ajattelee? En tajua tätä nykyistä pro Savanna-meininkiä, koska tuon naisen kirjoitukset antavat hänestä todella huonon kuvan ihmisenä.Voi elämä kun jaksatte :headwall:
ei ollutOliks Tuksu tanssahtelemassa siellä...
Do di Go, girl, go!ostin mä muuten lapsille lahjaksi guess kelloja 300e kpl, ei ne vaan voi vielä niitä käyttää kun ovat pieniä, mutta kun mulla vaan oli lahjakortti oli pakko jotain ostaa, niin ja miehelle tilasin merkkivaatteet, ne tulee kk päästä, mut vast jouluna se saa niitä
bling bling:stick:
.Alkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013688:Eikö enää saa sanoa rehellisesi ääneen mitä ajattelee? En tajua tätä nykyistä pro Savanna-meininkiä, koska tuon naisen kirjoitukset antavat hänestä todella huonon kuvan ihmisenä.
Tottakai saa sanoa, sanahan täällä on vapaaAlkuperäinen kirjoittaja glamööriä;22013688:Eikö enää saa sanoa rehellisesi ääneen mitä ajattelee? En tajua tätä nykyistä pro Savanna-meininkiä, koska tuon naisen kirjoitukset antavat hänestä todella huonon kuvan ihmisenä.
Tottakai saa sanoa, sanahan täällä on vapaa
Mikä ihmeen pro Savanna-meininki... ihan samalla vapaudella mua/joitain meitä ei kismitä Savannan asiat samalla tavoin kuin joitain..