pahalta kyllä näyttää

Miä taas tykkään, että on vähän meno rauhoittunut. Olen kuitenkin enemmän tai vähemmän täällä pyörinyt jo neljä, viisi vuotta ja aika tympeeksi alkoi meno mennä loppuaikoina... Onhan täällä kyllä vieläkin noita "joka ketjuun jonkun mieltä pahoittamaan" -tyyppejä, mutta onneksi ei enää niin paljon. Eipä silti, välillä ihan kiva, että on säpinääkin, mutta ihan pelkkä ilkeily ei ainakaan mua viihdytä niin paljon, että täällä jaksaisi iltojaan kuluttaa.
 
"Joo"
mä oon nykyään aina harmaana, ja todella harvoin enää käyn. mua nimittäin hirvittää ja kauhistuttaa läppärillä olla kun tää kosketushiiri jää silleen jumiin välillä ja nää sivut pomppii miten sattuu kun päivittää, kerran meinas tulla jo moka ja olin vahingossa painaa tota tykkää nappii. ennen tuli oltua molemmissa, palstalla ja fb:ssa samaan aikaan, nyt saa palsta sit jäädä.
Joo läppärillä tää palsta on tosi V*mäinen käyttää ja toi fb juttu on käyny mullekin. : /
Harvemmin tänne enää viitsii tulla.

Onko siis ihme että on hiljaista ku käyttäjistä on karsittu suuri osa läppärin käyttäjistä.
Kaikki kännykän käyttäjät (kännykällä ei kuulemma palstaa pysty lukemaan enää ollenkaan)
Migreenikot.. jne..
 
Whitey (kirjautumatta)
Mäkin olen postannut tänne 3 kertaa jo tänään samasta aiheesta ketjun. Tulee ilmoitus, että valvojan pitää ensin hyväksyä, ennen kuin ilmestyy näkyviin. Eikä koskaan ilmesty...

ehkä muillakin samaa ongelmaa? Miten tänne edes pystyy kirjoittamaan kirjautumatta, miksi valvojat pitää ensin tarkastaa postaus? Kun kysyminen on näin hidasta, ei tee mieli enää käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22012614:
Siis mitä täällä on vähemmän kuin ennen, muuta kuin v*ttuilua, tai tiettyjen nikkien tarkoitushakuisesti provosoivia ketjuja? Niitäkö sä kaipaat?
ajanvietettä tässä olis vailla, töllöstä ei tule mitään kiinnostavaa, kuopus nukkumassa, isommat omissa huoneissaan..
kyllä täällä muuten sitä v*ttuilua näkyy olevan, siis erästä toista ketjua tarkoitan...
ja noista mainitsemistasi tiettyjen nikkejen tarkoitushakuisesti provosoivista ketjuista en tiiä mittään
 
"sipsi"
Hu Huuu!!! *vilkutus* Pikaiseen piipahtamassa... Kyllä tämä on ihan pahemman kerran pieleen mennyt koko uudistus minun mielestä... :(

Pari kertaa pv käyn, ja niin on kuivaa, ettei kauaa jaksa olla. Ja kun ei löydä ketjuja ei millään...

Toivottavasti kaikki sinulla hyvin :)
 
[QUOTE="sipsi";22012742]Hu Huuu!!! *vilkutus* Pikaiseen piipahtamassa... Kyllä tämä on ihan pahemman kerran pieleen mennyt koko uudistus minun mielestä... :(

Pari kertaa pv käyn, ja niin on kuivaa, ettei kauaa jaksa olla. Ja kun ei löydä ketjuja ei millään...

Toivottavasti kaikki sinulla hyvin :)[/QUOTE]

Moi =)...ihan sama täällä, käyn pari kertaa päivässä mutta harvoin tulee jäätyä...
no mitä muhun tulee niin epävarmuutta edelleen ilmassa, luvassa lisää tutkimuksia sairaalassa, eihän tässä muuta voi kuin toivoa parasta...
Oman huolensa ja surunsa aihheuttaa sekin että isäni sai toisen aivoinfarktin ja on nyt huonomassa kunnossa kun ensimmäisellä kerralla...vasen puoli ei toimi, puhuminen ja nieleminen on vaikeaa...ja mieliala maassa :(
Tänään en päässyt katsomaan, mutta huomenna menen veljeni kanssa sairaalaan
 
Moi =)...ihan sama täällä, käyn pari kertaa päivässä mutta harvoin tulee jäätyä...
no mitä muhun tulee niin epävarmuutta edelleen ilmassa, luvassa lisää tutkimuksia sairaalassa, eihän tässä muuta voi kuin toivoa parasta...
Oman huolensa ja surunsa aihheuttaa sekin että isäni sai toisen aivoinfarktin ja on nyt huonomassa kunnossa kun ensimmäisellä kerralla...vasen puoli ei toimi, puhuminen ja nieleminen on vaikeaa...ja mieliala maassa :(
Tänään en päässyt katsomaan, mutta huomenna menen veljeni kanssa sairaalaan
Sinä taidat olla aika saman lainen kuin minä. Olet kaunis nainen ja sinullakin lie mukulat jo aikuisia?
 

Yhteistyössä