pahalta kyllä näyttää

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21999478:
Onhan se viihtyminen tietysti omallakin vastuulla :)

Mun mielestä tää on ollut ihan hyvä, olisi vielä parempi jos ihmiset eivät valittaisi tylsyydestä vaan tekisivät jotain millä se poistuu.

Tosin mikä mä olen sanomaan, ikuisuuden palstaillut ja edelleen mitäänsanomaton seinäruusu, joka ei kuulu "siihen joukkoon" :LOL:
mä en tiedä millä saisi itsensä ja parhaimmassa tapauksessa muutkin viihtymään täällä...huono mielikuvitus :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21999501:
En mä tiedä mikä se mystinen joukko on, mutta se kivojen tyyppijen joukko ei kuulemma ole enää täällä, eikä ketkään mielenkiintoiset tai hauskat ihmiset :xmas:
:'( siinä täytyy ollla nyt joku väärinkäsitys. Minähän olen täällä.
:rolleyes:
 
[QUOTE="harmaana";21999602]Tekee vaan hyvää jos pahimmat palsta-addiktit pysyy poissa. Mitä hauskaa siinä on jos tuntuu, että vain 10 ihmistä on äänessä.[/QUOTE]

No nyt täällä vasta ne 10 ihmistä "äänes" onkin kun ei ole muita... :LOL:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21999631:
Mun mielestä Ultramariinilla on kuu. Mulla on tellus, jonka päällä lukee "mostly harmless". Joka erottuukin todella hyvin tuon kokoisessa kuvassa :xmas:
Juu ei näy texti mutta nyt tiedän että se on siellä.:)
 
ent.vakkari
mä oon nykyään aina harmaana, ja todella harvoin enää käyn. mua nimittäin hirvittää ja kauhistuttaa läppärillä olla kun tää kosketushiiri jää silleen jumiin välillä ja nää sivut pomppii miten sattuu kun päivittää, kerran meinas tulla jo moka ja olin vahingossa painaa tota tykkää nappii. ennen tuli oltua molemmissa, palstalla ja fb:ssa samaan aikaan, nyt saa palsta sit jäädä.
 
metsänpeitto
mä oon nykyään aina harmaana, ja todella harvoin enää käyn. mua nimittäin hirvittää ja kauhistuttaa läppärillä olla kun tää kosketushiiri jää silleen jumiin välillä ja nää sivut pomppii miten sattuu kun päivittää, kerran meinas tulla jo moka ja olin vahingossa painaa tota tykkää nappii. ennen tuli oltua molemmissa, palstalla ja fb:ssa samaan aikaan, nyt saa palsta sit jäädä.
piilota se nappi, niin ei ole ongelmaa :)
 
"vieras"
[QUOTE="harmaana";21999602]Tekee vaan hyvää jos pahimmat palsta-addiktit pysyy poissa. Mitä hauskaa siinä on jos tuntuu, että vain 10 ihmistä on äänessä.[/QUOTE]
Kyllähän sinne sekaan mahtuu ja olispahan edes juttuja, mitä seurata.
 

Yhteistyössä