Miksi (kaikki) miehet haluavat suuri rintaisen, kapea vyötäröisen, isolla pepulla varustetun blondin?

  • Viestiketjun aloittaja "Helinä"
  • Ensimmäinen viesti
...
mä en varmastikaan edes haluais sellaista miestä joka jostain pamela anderson -tyyppisestä misusta haaveilee. meillä ei sellaisen miehen kanssa varmastikaan nuo arvo- ja esteettiset asiat oikein kohtaisi.
 
Kuurmootus
Shh,ei noin saa sanoa ääneen.Meidän kuuluu kailottaa vaan sitä,kuinka sisäinen kauneus on se joka merkitsee ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä..
Tai äijien rahoilla, ei oo mitään merkitystä eipä niin ole sitten yhtään mitään, kyllähän sen näkee kuinka varakkaat miehet kärsii jatkuvasti pillun puutteesta, voi olla myös ihan perseestä revityn näköisiä silti joku parikymppinen mallipimatsu rakastuu tähän vanhaan äijänkäppänään koska sillä on niin ihqu luonne.
 
Tai äijien rahoilla, ei oo mitään merkitystä eipä niin ole sitten yhtään mitään, kyllähän sen näkee kuinka varakkaat miehet kärsii jatkuvasti pillun puutteesta, voi olla myös ihan perseestä revityn näköisiä silti joku parikymppinen mallipimatsu rakastuu tähän vanhaan äijänkäppänään koska sillä on niin ihqu luonne.
No tottakai!Kuka muka kehtaa epäillä jo edesmenneen Anna Nicole Smithin motiiveja mennessään naimisiin sen kasikymppisen rulliksen kanssa?
 
hox
Raharaharaha. Ettekö te (miehet) muuta keksi?? Ensin valitatte että naisia kiinnostaa vain raha, sitten itse teette tilanteesta sellaisen että vain rahalla saa mitä haluatte (= kotiorja Thaimaasta/high maintenance-nainen tms.) ja taas valitatte!! Vitun pässit.

Minä tapasin mieheni kun tämä oli köyhä. Kirjaimellisesti. Ei ollut takeita työpaikasta/opiskelupaikasta, ei rikkaita (tai edes keskituloisia) sukulaisia jeesaamassa. Entäs sitten? En minä rahaa ajatellut, en koskaan voisi miettiä tosissani itselleni kumppania sen perusteella!!

Mielenkiintoista sekin, että koska olen ulkonäöltäni ihan tavis, miehet eivät ole olleet yhtään kiinnostuneita minusta (ennenkuin siis tapasin oman mieheni). Minulle olisi kelvannut vaikka kuinka köyhä kirkonrottakin- mutta minä en, ei-niin-kauniina, kelvannut miehille...kumpi osapuoli olikaan pinnallinen??
 
Kuurmootus
Raharaharaha. Ettekö te (miehet) muuta keksi?? Ensin valitatte että naisia kiinnostaa vain raha, sitten itse teette tilanteesta sellaisen että vain rahalla saa mitä haluatte (= kotiorja Thaimaasta/high maintenance-nainen tms.) ja taas valitatte!! Vitun pässit.

Minä tapasin mieheni kun tämä oli köyhä. Kirjaimellisesti. Ei ollut takeita työpaikasta/opiskelupaikasta, ei rikkaita (tai edes keskituloisia) sukulaisia jeesaamassa. Entäs sitten? En minä rahaa ajatellut, en koskaan voisi miettiä tosissani itselleni kumppania sen perusteella!!

Mielenkiintoista sekin, että koska olen ulkonäöltäni ihan tavis, miehet eivät ole olleet yhtään kiinnostuneita minusta (ennenkuin siis tapasin oman mieheni). Minulle olisi kelvannut vaikka kuinka köyhä kirkonrottakin- mutta minä en, ei-niin-kauniina, kelvannut miehille...kumpi osapuoli olikaan pinnallinen??
Älä nyt pelihousaja revi, totuus on se, että raha ja hyvä ulkonäkö parantaa mahdollisuuksia ja lisää valinnanvaraa. Ei kaikki ole pinnallisia tai ajattele rahaa, mutta aika moni näin ajattelee, enhän minä näitä pelisääntöjä ole keksinyt, kunhan vain elän tässä maailmassa.
 
ghk
Sielläpä keskenään saikkaatte kumpi käy paremmin, se on ihan sama minkä väriset hiukset on jos muuten on kroppa vetävän näköinen http://seopetriii.files.wordpress.com/2008/10/asscoco-8.jpg?w=450&h=674 Täs on ihan jees.
 
:LOL: Mun miehellä on sellainen.
Anteeks vaan kun synnyin tällaseks. Mut en mä silti mikään barbi oo vaik isot rinnat ja takamus löytyykin ja vyötäro on monta numeroo kapeempi kuin muu kroppa, ja vielä blondikin ihan oikeesti :D
näin meilläkin. paitsi että se vyötärö on vielä hakusessa ja tukka ei oo ihan blondi oikeesti, eikä nytkään ihan kokonaan. ;)
 
väärässä
...Kaikkea voi haluta unissaan, mut todellisuus on eri. Niin MIEHILLÄ kuin NAISILLAKIN.

Eikös kaikki naiset halua "Brad Pitin jolla ääretön jorma, joka pyykkää ja silittää, tyydyttää naisensa, hoitaa lapset ja sivussa vielä rakentaa barokkilinnan omin kätösinsä, keskelle hesaa, järven rantaan"...tai jotain tollasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja väärässä;21984017:
...Kaikkea voi haluta unissaan, mut todellisuus on eri. Niin MIEHILLÄ kuin NAISILLAKIN.

Eikös kaikki naiset halua "Brad Pitin jolla ääretön jorma, joka pyykkää ja silittää, tyydyttää naisensa, hoitaa lapset ja sivussa vielä rakentaa barokkilinnan omin kätösinsä, keskelle hesaa, järven rantaan"...tai jotain tollasta
Mieluummin Mike Ness, mutta muuten kuulosti ihan hyvältä. :)

Ja järven puuttuessa Töölönlahden rantakin olisi ihan jees.
 
Viimeksi muokattu:
"muuli"
...Kaikkee saa haluta. Se on eriasia mihin omat rahkeet riitää? Ei sossun rahoilla Ferraria osteta, koeajolle voi vahingossa varkaissa päästä, mut seuraukset on karut kun tosi tarttuu remeleihin. Ehkä se Lada kuitenkin olis kelvannut, tahi edes Toyota...
 

Yhteistyössä