tytöt: olipa hyviä uutisia, ettei mitään ole suppareiden seurauksena kuitenkaan tapahtunut. Koitahan malttaa lepäillä, vaikka se tietysti pienten lasten kanssa onkin vähän haasteellista!
Pokemonille oikein mukavaa reissua! Mulla vielä 6 viikkoa reissuun lähtöön, innolla jo koko perhe odottaa.
Nukkumisesta: Viime yö meni vähän paremmin, kun lapset oli mummolassa yötä. Kun alkuvaikeuksien jälkeen sain unen päästä kiinni, ei ollut sitten kukaan herättämässä ennen aamun kellonsoittoa. Teen tänäänkin töitä, joten oli pakko laittaa kello soimaan. Muuten olisin nukkunut taas iltapäivään
Mä en ihan oikeasti tajua, miten toi meidän tyttö onnistui silloin töissä yönä pissaamaan mun sänkyyn. Hän nukkui siis minun vieressä isänsä puolella (iskä nukkui alakerrassa, koska tiedettiin, että lapset kipeänä herättelee yöllä useampaan otteeseen), mutta kierähti hetkeksi minun kylkeen, lirautti pissit (melko pienet onneksi) ja kierähti takaisin omalle paikalleen. Taito sinällään, säilyipähän oma nukkumapaikka kuivana
Ja hänelle ei ole pissivahinkoja sattunut sitten kevättalven, joten oli kyllä ihan ihme tapahtuma...
Mulla on tänään ihan hirmu ihana fiilis, olen jotenkin tosi onnellinen
Ehkä se johtuu hyvistä yöunista ja eilisestä vapaaillasta, en tiedä. Mutta mukava näin, on noita huonoja päiviä ollut viime aikoina aika lailla. Kohta lähden ajelemaan mummolaan murujen luokse, ollaan siellä vielä yksi yö, kun iskällä on pirskeet. Kävin ostamassa kanttarelleja ja ajattelin tehdä erinomaista sienikastiketta, nam!
Commander ja papunen 16+2
(pitäis keksiä joku uusi työnimi, kun eihän tuo möyrijä enää ihan mikään papunen ole...)