Saako 40 v nainen pukeutua nahkaan ja meikata itsensä kauniisti ?

jepj
meikata kauniisti? rumastikko pitäis?

outo kysymys, en ole koskaan ttörmäänyt vastaaviin ihmisiin.. itse aina pukeutunut hyvin ja ehostanut parhaimmat puolet esiin..
nahkavaatteista en koskaan ole pitänyt..

jospa ne naiset kummastelee sun tyyliäsi? onko sun meikit kovin huomiotaherättävät ja mimmoset nahkareleet päällä kuljet?

itse ainakin katsoisin kieroon jos vastaantulijalla olisi tyyliin sinistä luomiväriä koko luomen pituudelta, suttuiset hämähäkkiripset, pinkki huulipuna, tukka hienosti lakalla kyllästettynä kikkaralla unohtamatta mustaa donitsia korkeimmalla kohtaa takaraivoa, siihen lisättynä nahkabyysat tai hame, kireä halpa lyhythihainen, jossa tursuilee makkarat ja kaiken kruunaa nahkatakki ja reiteen yltävät mustat nahkasaapikkaat.. eli kunnon bubiruusumeininki.
 
Ei saa.


no ei vais.Mä oon sitä mieltä,että jokanen menee kuten itsestä tuntuu hyvältä.En mä ainakaan osaa keskittyä miettimään,että mitä muut ihmiset nyt ajattelee kun mä laitan tämän ja tämän vaatteen päälleni ja mun tukkakin on leikattu näin ja näin puhumattkaan että vaatteet on tämän ja tämän näköset.Mä oon mä ja jos se on toisten mielestä "väärin" niin siinähän paheksuvat.Kun itellä on hyvä fiilis niin varmasti se näkyy ulospäin ja silloin ei kukaan tule mäkättämään mistään "väärnälaisista" vaatteista tai meikeistä.

Mä sanon,olkaa semmosia ku ootte and screw with the rest of them!Se joka ei tykkää,kärsiköön keskenään.Tähän maailmaan mahtuu metelin lisäksi miljoonittain eri tyylejä ja hyvin harvoin toisen ihmisen pukeutuminen tai ulkonäkö ylipäätään varsinaisesti voi loukata toista verisesti.
 
Viimeksi muokattu:
meikata kauniisti? rumastikko pitäis?

outo kysymys, en ole koskaan ttörmäänyt vastaaviin ihmisiin.. itse aina pukeutunut hyvin ja ehostanut parhaimmat puolet esiin..
nahkavaatteista en koskaan ole pitänyt..

jospa ne naiset kummastelee sun tyyliäsi? onko sun meikit kovin huomiotaherättävät ja mimmoset nahkareleet päällä kuljet?

itse ainakin katsoisin kieroon jos vastaantulijalla olisi tyyliin sinistä luomiväriä koko luomen pituudelta, suttuiset hämähäkkiripset, pinkki huulipuna, tukka hienosti lakalla kyllästettynä kikkaralla unohtamatta mustaa donitsia korkeimmalla kohtaa takaraivoa, siihen lisättynä nahkabyysat tai hame, kireä halpa lyhythihainen, jossa tursuilee makkarat ja kaiken kruunaa nahkatakki ja reiteen yltävät mustat nahkasaapikkaat.. eli kunnon bubiruusumeininki.
kaikki ei katsos osaa meikata kauniisti ;)

Nahkavaatteilla tarkoitin lähinna pitkää takkia ja saappaita. Edellä kuvaamaasi tyyliä näkee lähinnä komediasarjoissa...
 
rajansa kaikella
Saa, mutta yli 20v pliis kohtuudella.
Äitini 44v: Lyhyt nahkatakki, matalat vaaleat farkut, pitkät blondit hiukset, tummat meikit, lyhyitä paitoja ja korkkareita...
Minusta jotenkin halventaisi minunkin ikäistä naista (22v)
Jonkinlainen arvokkuus jo löytyy niin hyvä, 16v pissaliisa ei sentään tarvitse yrittää olla.

Pikkasen hävettää kutsua ihmisten ilmoilla "mummiksi".
Ajattelevat(vaikkei väliä) varmaan että minäki joku 15v mutsi :D
Mutta omapahan on kuitenkin häpeänsä :D
 
öööööööööööööö
Mikä hitto saa teidät luulemaan että juuri "nuoret naiset" ajattelevat teistä näin?! Luuletteko että heitä tosiaan kiinnostaa? :D Sori ihan niin alas se itsetunto ei vajoa :D

Pukeutukaa miten lystäätte, niin minäkin teen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21957647:
sehän olis suorastaan suositeltavaa :xmas:
Tässäpä se jännä juttu on että miehet tykkää ja varsinkin omani on ylpeä tyylikkäästä naisestaan mutta muita itseni ikäisiä ja vanhempia naisia ärsyttää kun en ole väsähtänyt harmaavarpunen.
 
Saa, mutta yli 20v pliis kohtuudella.
Äitini 44v: Lyhyt nahkatakki, matalat vaaleat farkut, pitkät blondit hiukset, tummat meikit, lyhyitä paitoja ja korkkareita...
Minusta jotenkin halventaisi minunkin ikäistä naista (22v)
Jonkinlainen arvokkuus jo löytyy niin hyvä, 16v pissaliisa ei sentään tarvitse yrittää olla.

Pikkasen hävettää kutsua ihmisten ilmoilla "mummiksi".
Ajattelevat(vaikkei väliä) varmaan että minäki joku 15v mutsi :D
Mutta omapahan on kuitenkin häpeänsä :D
No joo, toi ei ole mun tyyliä
 
Tässäpä se jännä juttu on että miehet tykkää ja varsinkin omani on ylpeä tyylikkäästä naisestaan mutta muita itseni ikäisiä ja vanhempia naisia ärsyttää kun en ole väsähtänyt harmaavarpunen.
Mitä hittoa sä mietit mitä muut naiset tai ihmiset ylipäätään ajattelee?Jos sulla on hyvä fiilis ni hittojako se tositen perseitä kaivelee mitä sulla on päälläs.Anna mennä nainen ja elä elämääs!Tuonikäisen jos jonkun luulis jo tietävän,että sillä ei ole mitään merkitystä,mitä muut ajattelee kunhan omat ajatukset ja elämä on kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööööööööö;21957665:
Mikä hitto saa teidät luulemaan että juuri "nuoret naiset" ajattelevat teistä näin?! Luuletteko että heitä tosiaan kiinnostaa? :D Sori ihan niin alas se itsetunto ei vajoa :D

Pukeutukaa miten lystäätte, niin minäkin teen ;)
Missä lukee että juuri nuoret naiset , ne nimenomaan EI ole nuoria naisia jotka katselee pahasti vaan keski-ikäisiä.
 
bdt
Nelikymppisen naisen tulisi välttää voimakasta meikkiä. Vain hieman ryppyrasvaa ja mattapintaista kevyttä päivävoidetta.Vaatteiden tulisi olla harmaita neuleita, ehkä myös kevyttä ruskeaa ja beigeä. Nelikymppisen naisen tulisi olla mahdollisimman huomaamaton ja köpötellä pitkin seinän vieriä jottei nuoremmat kiusaannut nelikymppisen vanhuudesta...
 
Mitä hittoa sä mietit mitä muut naiset tai ihmiset ylipäätään ajattelee?Jos sulla on hyvä fiilis ni hittojako se tositen perseitä kaivelee mitä sulla on päälläs.Anna mennä nainen ja elä elämääs!Tuonikäisen jos jonkun luulis jo tietävän,että sillä ei ole mitään merkitystä,mitä muut ajattelee kunhan omat ajatukset ja elämä on kunnossa.
En mä annakaan haitata menoa ollenkaan, kunhan vaan kysyin teidänkin arvokasta mielipidettä :)
 
Nelikymppisen naisen tulisi välttää voimakasta meikkiä. Vain hieman ryppyrasvaa ja mattapintaista kevyttä päivävoidetta.Vaatteiden tulisi olla harmaita neuleita, ehkä myös kevyttä ruskeaa ja beigeä. Nelikymppisen naisen tulisi olla mahdollisimman huomaamaton ja köpötellä pitkin seinän vieriä jottei nuoremmat kiusaannut nelikymppisen vanhuudesta...
:LOL: just näin! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
"ööö"
[QUOTE="öööö";21957701]öö..no "Saa. Eikä 40v tartte mitään nuorempien lupaa mihinkään"[/QUOTE]

Ja tossa toisessakin joku kuvittelee että "nuorempia häiritsee 40v vanhuus"
Ei herätkää jo...ei meitä kiinnosta.
 
"sipsi"
EI, missään tapauksessa ei saa! Se on nääs meikäläisen ikäiseltä kiellettyä. Sallittua on säkki, tuhka ja nuttura, naaman on kiillettävä meikittä saippuapesun jäljiltä!

Miten nyt tuollaisia kysyitkään :)
 
Nelikymppisen naisen tulisi välttää voimakasta meikkiä. Vain hieman ryppyrasvaa ja mattapintaista kevyttä päivävoidetta.Vaatteiden tulisi olla harmaita neuleita, ehkä myös kevyttä ruskeaa ja beigeä. Nelikymppisen naisen tulisi olla mahdollisimman huomaamaton ja köpötellä pitkin seinän vieriä jottei nuoremmat kiusaannut nelikymppisen vanhuudesta...
:rolleyes:yritän ottaa oppia, kiitti
 

Yhteistyössä