eikö niitä tyttöjen juttuja voi kaakattaa kotona pitäen samalla tubberware kutsuja tai oleskelemalla kahvilassa?...koska on kivaa käydä kavereiden kanssa tanssimassa ja kaakattamassa tyttöjen juttuja :heart:
Baarissa voi käydä myös selvinpäin tai sitten juoda vain pari. Ei se baarissa käyminen tarkoota samaa asiaa kun perskännit ja suurien rahasummien meno.Alkuperäinen kirjoittaja tylsä yh;21933334:En käy baareissa.. koska mulla ei ole niissä kivaa, mä en jaksa valvoa pitkään, mua ahdistaa se rahanmeno ja seuraavan päivän huono olo. Paljon mieluummin olen kotona ja rentoudun siellä ja laitan ne baari- ja juomarahat ihan johonkin muuhun.
Niin voi, mutta mulla on vielä tylsempää siellä selvinpäin. Vielä vähemmän haluan niihin mennä ilman mitään pohjia. Ja mä en yleensä edes juo mitään perskännejä, mulle riittää kolme siideriä, mutta ei se asiaa miksikään muuta. Lisäksi tulee sisäänpääsyt ja narikat ja taksimatkat kun en asu baarien vieressä.Baarissa voi käydä myös selvinpäin tai sitten juoda vain pari. Ei se baarissa käyminen tarkoota samaa asiaa kun perskännit ja suurien rahasummien meno.
tuo on muuten silmiä avaava kokemus. näkee sen kännisen ihmisen viisauden koko loistossaanBaarissa voi käydä myös selvinpäin tai sitten juoda vain pari. Ei se baarissa käyminen tarkoota samaa asiaa kun perskännit ja suurien rahasummien meno.