mä käyn baarissa, koska..?

• Viestiketjun aloittaja "elisa"
  • Ensimmäinen viesti
Koska joskus on tällaisen peltoelviksenkin näkökulmasta ihan kiva vähän tällätä, kokeilla pysyykö korkokengissä vielä tolpillaan, viettää iltaa ihan pelkästään aikuisessa seurassa ilman yhtäkään lasta tai eläintä lähimaillakaan.
Ja koska on kivaa, kun popit on täysillä ja pääsee humppaamaan (jos siis pysyy pystyssä niillä koroilla).
Ja koska joskus on ihan kiva tehdä tämä kaikki edellä mainittu isommassa joukossa ihmisiä ja pienessä nousuhuppelissa.

"Minna"
Joskus on kiva istua iltaa ja jutella.

Mä en niin välitä tanssimisesta, enkä välitä räkäkänneistäkään. Tykkään siisteistä ja rauhallisista paikoista, joissa voi istua ja jutella, ja juoda hyvää juomaa lasin tai pari :)

Siksi kun mä opin käymään siellä nuorena :D

No tanssimasa, nojaamassa tiskiin ja flirttailemassa, viettämällä aikaa turisten tuttujen/outojen ja ystävien kanssa oluttuoppi kourassa. Humallun- miltei väistämätöntä, mutta en örvellä, sillain kivasti nousuhumalaan vaan.
Kaihoan nuoruuttani. Semmottis.

Niinpäti
Yleensä baariin mennään illan jälkeen vetämään loppu perseet olalle jos ollaan käyty jotain bändiä tai matsia kattelemassa tai tullaan treeneistä, siellä on yleensä kavereita ja jotkut pokaavat itselleen naisen vielä yöksi mukaan.

[QUOTE="tomi";21933230]eikö niitä tyttöjen juttuja voi kaakattaa kotona pitäen samalla tubberware kutsuja tai oleskelemalla kahvilassa? :eek:[/QUOTE]

Tietenkin voi, ja niin niitä kaakatetaankin, paitsi että Tupperwaret on vaihdettu Me&I -kutsuihin :D. Mutta voi sitä kaakattamista harrastaa baarissakin, ei ne sulje toisiaan pois.

tylsä yh
En käy baareissa.. koska mulla ei ole niissä kivaa, mä en jaksa valvoa pitkään, mua ahdistaa se rahanmeno ja seuraavan päivän huono olo. Paljon mieluummin olen kotona ja rentoudun siellä ja laitan ne baari- ja juomarahat ihan johonkin muuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja tylsä yh;21933334:
En käy baareissa.. koska mulla ei ole niissä kivaa, mä en jaksa valvoa pitkään, mua ahdistaa se rahanmeno ja seuraavan päivän huono olo. Paljon mieluummin olen kotona ja rentoudun siellä ja laitan ne baari- ja juomarahat ihan johonkin muuhun.
Baarissa voi käydä myös selvinpäin tai sitten juoda vain pari. Ei se baarissa käyminen tarkoota samaa asiaa kun perskännit ja suurien rahasummien meno.

tylsä yh
Baarissa voi käydä myös selvinpäin tai sitten juoda vain pari. Ei se baarissa käyminen tarkoota samaa asiaa kun perskännit ja suurien rahasummien meno.
Niin voi, mutta mulla on vielä tylsempää siellä selvinpäin. Vielä vähemmän haluan niihin mennä ilman mitään pohjia. Ja mä en yleensä edes juo mitään perskännejä, mulle riittää kolme siideriä, mutta ei se asiaa miksikään muuta. Lisäksi tulee sisäänpääsyt ja narikat ja taksimatkat kun en asu baarien vieressä.

Yhteistyössä