Löydänkö mä jotenkin viimeisimmät kirjoittamani viestit sillai kun ne ennen oli profiilissa?

???
Haku tuntuu toimivan ihan yhtä huonosti kuin ennenkin, eli ei löydä mitään vaikka miten päin hakis. Ne viimeisimmät ketjut olis kätevää olla nopeesti löydettävissä.
Oonko mä vaan tumpelo vai eikö niitä vaan pysty mitenkään edes hakemaan?
 
Mä kysyin tätä samaa asiaa jossain aloittamassani ketjussa mitä mä en enää ees löydä!!! Enkä tosiaan jaksais aina selata ja selata ja selata ja vieläkin vaan selata, että löytäis ketjun johon oot viimesimmäks kirjoittanut!!!

Tältä osin tää udistus on täys paska!!!!

No mulla tää vähentää entisestään kiinnostusta palstailuun.... Siirrän varmaan kaiken energiani sitte naamakirjaan! :D
 
Jossain tuolla näin selllaisen seurattava ketju kohdan. Voiko siis itselleen määritellä jotain ketjuja, joita seurata vai mitä se tarkoittaa?
Voi, mutta onko vähän tyhmää alkaa merkkaamaan niitä kaikkia? Kun viimeisimmät, sanotaan nyt vaikka 50 vois olla valmiiks listalla ja sit seurantaan laittais vaikka jonkun odottajien ketjun tai palstaprojektin...yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21921405:
Voi, mutta onko vähän tyhmää alkaa merkkaamaan niitä kaikkia? Kun viimeisimmät, sanotaan nyt vaikka 50 vois olla valmiiks listalla ja sit seurantaan laittais vaikka jonkun odottajien ketjun tai palstaprojektin...yms.
en tiedä edes miten se juttuu toimii. Yritin profiilin kautta hakea kirjoittamiani viestejä, mutta sen antamassa otanassa ei ollut mitään logiikkaa..
 
"vieras"
Mä kysyin tätä samaa asiaa jossain aloittamassani ketjussa mitä mä en enää ees löydä!!! Enkä tosiaan jaksais aina selata ja selata ja selata ja vieläkin vaan selata, että löytäis ketjun johon oot viimesimmäks kirjoittanut!!!

Tältä osin tää udistus on täys paska!!!!

No mulla tää vähentää entisestään kiinnostusta palstailuun.... Siirrän varmaan kaiken energiani sitte naamakirjaan! :D
Ja vielä kun ketjut löytääkin niin hyvin :headwall:
Vanhalla palstalla kun otsikot muuttivat väriä mitä olit lukenut.
 

Yhteistyössä