Sopii mulle.Ja onko äänestysaika nyt 21:11 saakka? Että tulee se tunti kuten viime viikollakin?
Sopii mulle!Sopii mulle.
Ja voi vaikka äänestää itseään ihan rauhassaJännitys tiivistyy, nyt ei nää kuka äänestää ketäkin, eli enää ei voi kukaan syyttää että ääniä annettaisi sille kuka on äänestänyt sua
Niimpäs voikinJa voi vaikka äänestää itseään ihan rauhassa
Huomasin ihan saman...harmi vaan että liian myöhäänNiimpäs voikin
Kaikki mustuneet nimimerkit saavat äänestää Eli anna mennä vaanSaako kaikki äänestää?
Rautalanka meininki on ihan ok :xmas:Äh, huomasin, että otsikkoon ei tarttis kirjoittaa "äänestystä". Tosin nyt ei kenellekään voi tulla epäselväksi mikä on homman nimi.
Juu niin on...nyt vaan sitten toivotaan että äänitä tulisi PALJONJa tasaista on taas.
Rekkaannu ja anna ääniAlkuperäinen kirjoittaja ääni;21920061:Höh. Miks harmaat ei saa äänestää? Mun ääni ois ehdottomasti mennyt Jonseredille, aivan mielettömän sykähdyttävä tuo.. öö..juttu.
Ei mitään hätää...NT laitto näppärästi äänestyksen pystyynSori mä olin siinä luulos et inkkuli on palannut :ashamed: ja sit mut viel kidnapattiin niin empä sitten selvinny tarkistaan et ketju on tehty