Järkyttävää rasismia Espoossa. Miksi Eeva Bidee ei tee mitään??!!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="-X-";21896316]Eiköhän jokainen voi ihan itse valita, mihin vessaan haluaa mennä. En minäkään kävisi missään "assan vessassa" saati löräyttele suomalaiseen tyyliin helmat ylös talojen kulmilla kun hätä iskee.[/QUOTE]

Mutta rukoilemaan ei voi mennä sadan metrin päässä olevaan moskeijaan vaan se pitää tehdä kuntosalin hikisessä pukuhuoneessa :D

"-X-"
Mitään uskontoa ei pitäisi tukea verovaroin. Jos kerran käytte kaikki töissä niin luulisi teiltä liikenevän muutama roponen ihan omasta pussista niille pyllistystemppeleille?
Eiköhän me kaikki veronmaksajat rahoiteta ihan tarpeeksi kaikenlaisia kadulla pyllistelijöitä, paljastelijoita, narkkareita yms. hulluja korvaukseksi siitä, että jotain tavallistakin saadaan verovaroilla aikaan, tasapuolisesti kaikille.

[QUOTE="-X-";21896357]Eiköhän me kaikki veronmaksajat rahoiteta ihan tarpeeksi kaikenlaisia kadulla pyllistelijöitä, paljastelijoita, narkkareita yms. hulluja korvaukseksi siitä, että jotain tavallistakin saadaan verovaroilla aikaan, tasapuolisesti kaikille.[/QUOTE]

Tasapuolisesti kaikille? Salli mun nauraa. Lasten ja nuorten psykiatriasta, päivähoidosta ja kouluruuasta joudutaan tinkimään joka vuosi, mutta muslimien pyllistämiseen pitää riittää rahaa.

Toistan: mitään uskontoa ei pitäisi tukea verorahoilla. Et ole samaa mieltä koska?

"-X-"
[QUOTE="vieras";21896330]Mutta rukoilemaan ei voi mennä sadan metrin päässä olevaan moskeijaan vaan se pitää tehdä kuntosalin hikisessä pukuhuoneessa :D[/QUOTE]

Itse en ikinä noin tekisi ja eiköhän ihan hyvä, että nämä mammat menevät muualle rukoilemaan kuin johonkin hikiseen pukukoppiin, yäk....

Juup
[QUOTE="-X-";21896357]Eiköhän me kaikki veronmaksajat rahoiteta ihan tarpeeksi kaikenlaisia kadulla pyllistelijöitä, paljastelijoita, narkkareita yms. hulluja korvaukseksi siitä, että jotain tavallistakin saadaan verovaroilla aikaan, tasapuolisesti kaikille.[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta niin onko nimimerkki "-X-" suomalainen vai suomalaistunut muslimi? Niin selkeä kirjoitustavasta arvelisin, että kyseessä olisi muslimiksi kääntynyt suomalainen?

SS
[QUOTE="vieras";21896191]Siis miten joku voi olla niin rasisti kuin sinä!!!:eek:[/QUOTE]

No, katsos kun minä en ole rasisti. En vain pidä kovaäänisitä ihmisistä, jotka kailottavat kurkku pitkänä. Ihmisillä pitää olla jonkin sortin käytöstavat, kun ovat ihmisten ilmoilla. Kun siellä bussissa on ihmisiä, joilla on raskas työpäivä takana esim. asiakaspalvelussa. Sitten kotimatkalla joutuu kuunteleen kovaäänisten ihmisten huutamista, siinä on kuule hermot piukalla.

Ihan selvyyden vuoksi. Minua ärsyttävät kovaääniset ihmiset, olivat he sitten kristittyjä, muslimeita, hinduja jne. Mutta erityisesti musliminaisilla nyt vain on tapana kailottaa oikein kunnolla. Värillä ei ole myöskään minulle väliä, samantekevää onko valkoinen vai musta tai jotain siltä väliltä.

"-X-"
Tasapuolisesti kaikille? Salli mun nauraa. Lasten ja nuorten psykiatriasta, päivähoidosta ja kouluruuasta joudutaan tinkimään joka vuosi, mutta muslimien pyllistämiseen pitää riittää rahaa.

Toistan: mitään uskontoa ei pitäisi tukea verorahoilla. Et ole samaa mieltä koska?
Ja juoppojen paapomiseen, työttömien lusmuiluun ja siihen ja tuohon jne jne jne jne..Tiedät itsekin,että lista on loputon. Totta, ei uskontoja tarvitsisi tukea verovaroin, ei mitään niistä, aivan kuten uskonnonopetus nykyisellään ei kuulu kouluihin eikä päiväkoteihin.

"vieras"
Ihan mielenkiinnosta niin onko nimimerkki "-X-" suomalainen vai suomalaistunut muslimi? Niin selkeä kirjoitustavasta arvelisin, että kyseessä olisi muslimiksi kääntynyt suomalainen?
X on jonkun neekerin kanssa kimpassa ja kääntynyt muslimiksi. Hän on erittäin katkera nainen kun häntä ei ymmärretä, mutta ei voi silti muuttaa Suomesta pois vaikka täällä on niin ahdistava ilmapiiri ja maa täynnä punaniskajuntteja (sossu pitää maassa;-)) :D

"-X-"
[QUOTE="minä";21896423]Liitty siinä mielessä että jos ne ählämit käy kuntosalin vessassa niin noita pitää sääntöjä noudattaa.Ja jos pytty ei ole oikeassa asennossa niin sitten ei ole sopivaa mennä.Muhametti suuttuu muuten :)[/QUOTE]

Jos se sinua noin mietityttää, menepä kysymään pöntön suuntaa niin et vaivaa sillä enää pientä päätäsi. :D

"-X-"
[QUOTE="vieras";21896431]X on jonkun neekerin kanssa kimpassa ja kääntynyt muslimiksi. Hän on erittäin katkera nainen kun häntä ei ymmärretä, mutta ei voi silti muuttaa Suomesta pois vaikka täällä on niin ahdistava ilmapiiri ja maa täynnä punaniskajuntteja (sossu pitää maassa;-)) :D[/QUOTE]

En ole nee*erin kanssa naimisissa, enkä myöskään tarvitse sossun rahoja elämiseen, palkka riittää ihan hyvin.

---
[QUOTE="minä";21896423]Liitty siinä mielessä että jos ne ählämit käy kuntosalin vessassa niin noita pitää sääntöjä noudattaa.Ja jos pytty ei ole oikeassa asennossa niin sitten ei ole sopivaa mennä.Muhametti suuttuu muuten :)[/QUOTE]

Niin. Edelleenkään en ymmärrä miten se tähän aloitukseen liittyy.

fhsh
Toi on täysin ymmärrettävä kielto eikä tossa ole mitään rasistista! Jos muiden uskontojen edustajat, esim. nokiamissiot tai vaikka uskonnottomat julistais jatkuvasti jossain pukuhuoneessa ideologiaansa ja pitäis siellä oikein jotain rituaaleja niin varmasti kiellettäs aika äkkiä ja saisivat porttikiellon ja kaikki olis samaa mieltä, että hyvä. Mutta kun kyseessä on muslimit, niin sitä pitää TAAS ymmärtää ja suvaita loputtomiin, vaikka mitä tehtäis ton uskonnon 'nimissä'.

"minä"
[QUOTE="-X-";21896430]Ja juoppojen paapomiseen, työttömien lusmuiluun ja siihen ja tuohon jne jne jne jne..Tiedät itsekin,että lista on loputon. Totta, ei uskontoja tarvitsisi tukea verovaroin, ei mitään niistä, aivan kuten uskonnonopetus nykyisellään ei kuulu kouluihin eikä päiväkoteihin.[/QUOTE]Ählämeillä kuuluu.Heillä on koraanikouluja pilvin pimein

[QUOTE="-X-";21896430]Ja juoppojen paapomiseen, työttömien lusmuiluun ja siihen ja tuohon jne jne jne jne..Tiedät itsekin,että lista on loputon. Totta, ei uskontoja tarvitsisi tukea verovaroin, ei mitään niistä, aivan kuten uskonnonopetus nykyisellään ei kuulu kouluihin eikä päiväkoteihin.[/QUOTE]

Lista on loputon ja jostain sitä pitäisi alkaa karsia. Yhdistyksille suunnataan ihan liikaa rahaa sillä verukkeella että se kotouttaa, haha. Eli niiltä rahat pois. Ja mieluummin mä annan verorahojani alkkisten a-klinikalle kuin muslimeille.

Tuli tuosta tuimasta katseesta mieleen katseet joita itse koin saavani kun menin kuntosalin tutustumiskäynnille jätti-t-paidassa ja sellaissa vähän trumpettihousutyylisissä vanhoissa jumppahousuissa. En tiedä katsottiinko mua oikeasti mitenkään eri tavalla, vai koinko niin kun tunsin itseni erilaiseksi muodikkaiden tiukkojen vaatteiden keskellä.

"-X-"
[QUOTE="minä";21896497]Ählämeillä kuuluu.Heillä on koraanikouluja pilvin pimein[/QUOTE]

Koraanikouluja suomalaisissa peruskouluissa? Puhutaankohan tässä nyt hieman eri asioista..

"minä"
Toi on täysin ymmärrettävä kielto eikä tossa ole mitään rasistista! Jos muiden uskontojen edustajat, esim. nokiamissiot tai vaikka uskonnottomat julistais jatkuvasti jossain pukuhuoneessa ideologiaansa ja pitäis siellä oikein jotain rituaaleja niin varmasti kiellettäs aika äkkiä ja saisivat porttikiellon ja kaikki olis samaa mieltä, että hyvä. Mutta kun kyseessä on muslimit, niin sitä pitää TAAS ymmärtää ja suvaita loputtomiin, vaikka mitä tehtäis ton uskonnon 'nimissä'.
Kuntosalille mennään jumppaamaan.Kaikki muu toiminta ei kuulu sinne.Mites saakos ählämit pitää työpaikoilla niitä rukoustaukojaan työaikana?

"-X-"
Lista on loputon ja jostain sitä pitäisi alkaa karsia. Yhdistyksille suunnataan ihan liikaa rahaa sillä verukkeella että se kotouttaa, haha. Eli niiltä rahat pois. Ja mieluummin mä annan verorahojani alkkisten a-klinikalle kuin muslimeille.
Siitä vain! Teet varmasti vapaaehtoistyötäkin heidän parissa säännöllisesti? Voit auttaa muutenkin kuin vain veroilla. ;)

"-X-"
[QUOTE="minä";21896607]Kuntosalille mennään jumppaamaan.Kaikki muu toiminta ei kuulu sinne.Mites saakos ählämit pitää työpaikoilla niitä rukoustaukojaan työaikana?[/QUOTE]

Moni saa jos mahdollista. Saisin minäkin, mutta en näe sitä tarpeelliseksi.

[QUOTE="-X-";21896621]Siitä vain! Teet varmasti vapaaehtoistyötäkin heidän parissa säännöllisesti? Voit auttaa muutenkin kuin vain veroilla. ;)[/QUOTE]

En tee, miksi tekisin? Mihin tuo edes liittyy?

Rakennutatko sinä moskeijoita Suomeen omilla rahoillasi vai odotatko takapuoli homeessa kuten kunnon muslimin kuuluu, että muut tekevät asiat sun puolesta?

Yhteistyössä