Meillä se muuten johtuu just tästä samasta syystä, sekä siitä, että toi vaimo taitaa oikeesti tykätä tollasesta puuhasta.Mä kokoan meillä kaiken kaapistoista kaasugrilleihin. Mies tulee apuun jos voima ei riitä. Johtuen lähinnä siitä että olen kärsivällisempi. :>
Joo se on hauskaa selvitellä kaikenlaisia "6kpl ruuveja C3"-mysteerejä. x)Meillä se muuten johtuu just tästä samasta syystä, sekä siitä, että toi vaimo taitaa oikeesti tykätä tollasesta puuhasta.
Kyllä mä ainakin kokoan huonekalut ihan onnistuneesti ilman miehen apua.... jossa vaimo kokoaa itse Ikean vaatekaapit sekä allaskaapit lavuaarien alle?
Meillä mun v*tutus on paljon ympäristöystävällisempää kuin miehen... Ehkä. Musta ainakin. ;DMä kokoan aina kaikki hyllyt ja kaapit meidän perheessä. Yleensä siinä vielä käy niin, että jossain vaiheessa homma ei meinaa luonnistua josta seuraa armoton vitutus. Mies yrittää varovaisesti ehdotella että josko hän kokoaisi loppuun. Yleensä siihen saa vastaukseksi ärähdyksen "Kyllä mä nyt yhen saatanan hyllyn/kaapin/telkkaritason osaan koota".