G: Kuinka menetit neitsyytesi? Likasia tarinoita kehiin!!!

:whistle: Itse olin naapuripitäjän festareilla yötä kuuntelemassa, sitten sit lähettiin kollian kanssa mokille ja pampam, kuulemma kuorsasin aamupäivän suuauki kuola valuen jatkettavassa pikkusängyssä, oih mikä komemus, oli 16 :LOL: :LOL:

Vanhemmalle miehelle jonka kanssa oltiin vain kavereita. >Vei baari illan päätteeksi kotiinsa nukkuun ja aamulla kun avovaimo oli lähteny töihin nusas mua niitten avovuoteessa... en oo ylpee mutta en voi sanoa että katuisinkaan

vierass
No minä aikanaan menetin neitsyyteni kostona yhden horatsun poikaystävälle. Pitihän se iskeä, kun en voinut sietää sitä sen akkaa. Joo nyt tuntuu tosi järkevältä, mutta hyvää seksiä oli niin samapa tuo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Vanhemmalle miehelle jonka kanssa oltiin vain kavereita. >Vei baari illan päätteeksi kotiinsa nukkuun ja aamulla kun avovaimo oli lähteny töihin nusas mua niitten avovuoteessa... en oo ylpee mutta en voi sanoa että katuisinkaan
:LOL: :LOL: siis oliks sä sillä miehellä yötä vaikka avovaimo oli kotona???? :kieh:

SyysYön Sade Harmailee
exän kanssa ( oli siis silloin jo ex) kotibileitten jälkeen, kaverin sohvalla. oltiin jääty yöksi sinne.. ikää oli 17, olin kännissä kuin käki ja päällä pirunmoiset paineet päästä neitsyydestä eroon :LOL:

Harmaana
Harmaanahan tämä on kirjoitettava. Olin 17, ihastunut itseäni reippaasti vanhempaan mieheen, olimme tunteneet muutaman kuukauden. Yövyin hänen luonaan, halusin hieroa hänen selkäänsä, ja jossain vaiheessa se hierominen sitten muuttui molemminpuoliseksi hyväilyksi jne. Selvinpäin oltiin, kun ei kumpikaan käytetä holia. Ja en vaihtaisi sitä kokemusta mihinkään toiseen. :)

Tup mies on nykyään kihlattuni, vaikka ikää molemmilla on taas enemmän.

15v, 5 vuotta vanhemman juipin kanssa jonka olin tuntenu silloin reilun viikon. SE tapahtui hänen lapsuudenkodissaan, huoneessaan ja sängyssään, keskellä kirkasta päivää. Ihan perinteisin menoin - esileikki jäi melko vähiin :xmas:

Yhteistyössä