Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
eräs
mun ex jäi kiinni samalla tavalla, oli esim fb:ssä iskenyt naisia jne. Otin kaikkiin näihin naisiin yhteyttä ja käräytin miehen. Oli siis kertonut olevansa yh-isi ja vaikka mitä muita valheita esim työstään, varallisuudestaan jne... no kun mies sai tietää että on jäänyt kiinni ja kaikki tietää omia vanhempia myöten, oli hän jonkun aikaa nolona ja katuvana ja muuta, mut meidän eron jälkeen kaikki kääntyikin niin, että puhuin muka omiani ja olin aiheuttanut hänelle masennuksen! Joutui ressu ihan sairaslomalle MUN takiani. Luulen että hän oli kyllä niin sairas, että asiat sit kääntyivät hänen omassa mielessään näin.
 
v
KOVALEVY = KIINTOLEVY , sinne tallentuu KAIKKI missä olet käynyt vaikka poistaisit satakertaa sivuhistorian niin ne jää kovalevylle muistiin ja jos on vähäänkin tietokoneihmisä voi käydä kattomassa missä sivustoilla on käyty jos osaa etsiä omasta koneesta tämän. Ja jokaikisessä koneessa on tämä.

 
muija
jaksamisia ap:lle!
mun hermot ei kestä tällasta kunnon käräyttämistä pitkän kaavan mukaan, muuten tekisin samoin ku ap. mä alan huutamaan heti kun huomaan et mies harrastaa jotain virittelyä. ihminen on masokisti ku antaa kerta kerran jälkeen anteeks.... mun ukkoni esittää sinkkua ja viestittelee akkojen kans. toivon vaan oikeasti et fyysisiä tapaamisia ei ole ollu. on sellainen jännityksenhakuinen ihminen, adrenaliini pitää olla pinnassa tavalla tai toisella. urheilua, uhkapelejä jne.
 
idari
Alkuperäinen kirjoittaja v:
KOVALEVY = KIINTOLEVY , sinne tallentuu KAIKKI missä olet käynyt vaikka poistaisit satakertaa sivuhistorian niin ne jää kovalevylle muistiin ja jos on vähäänkin tietokoneihmisä voi käydä kattomassa missä sivustoilla on käyty jos osaa etsiä omasta koneesta tämän. Ja jokaikisessä koneessa on tämä.
Sinä se et taida olla tietokoneihmisiä.
 
ap
Heissan taas!
Mitään ei ole ukkelista kuulunut, siis e.kontaktin välityksellä. Hitsit jos se ei olekaan maksanut mitään kuukausimaksua??!!! Mä olen sitten ihan turhaan maksanut... Siellähän pystyy siis "flirttaamaan" ilman maksua, ja niitä flirttejä ollaan siis miehen kanssa pari kertaa käytetty. Pystyin lähettämään sen kirjeen vain maksamalla, mutta ukkeli EI pysty sitä lukemaan, mikäli ei ole maksanut jäsenmaksua. Nyt mä kaadun tässä tietysti omaan nokkeluuteeni:((
No, ei auta kuin odottaa.
Ja hei, voinhan mä näyttää viime kädessä sen hänen ilmoituksensa tuolta palstalta hänelle itselleen, ja kertoa että tiedän puuhat selän takana.
En käytä firefoxia. Mä deletoin tuolta safety:stä aina sivuhistoriat.
 
She wanted to test her husband.
She knew exactly what to do:
A pseudonym, to fool him.
She couldn't have made a worse move.

She sent him scented letters,
And he received them with a strange delight.
Just like his wife
But how she was before the tears,
And how she was before the years flew by,
And how she was when she was beautiful.
She signed the letter

"All yours,
Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!
All yours,
Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!"
 
ei-ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin, kala on käynyt koukkuun;)!
Nyt olen ihan paniikissa, että mitenkä jatkan tätä juttua. Flirttejä lähetelty puolin ja toisin, ja hän haluaa tietää minusta lisää. En voi kirjoittaa hänelle muuten kuin maksamalla sivuston jäsenmaksun. Hitto, kun ei viitteis maksaa niin paljon, mutta kai täytyy uhrautua.
Miten sitten tiesit, että hän haluaa tietää sinusta lisää, jos et ollu viestiäkään hältä saanut.

Alkaa haiskahtaa tää sun juttus.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin, kala on käynyt koukkuun;)!
Nyt olen ihan paniikissa, että mitenkä jatkan tätä juttua. Flirttejä lähetelty puolin ja toisin, ja hän haluaa tietää minusta lisää. En voi kirjoittaa hänelle muuten kuin maksamalla sivuston jäsenmaksun. Hitto, kun ei viitteis maksaa niin paljon, mutta kai täytyy uhrautua.
Miten sitten tiesit, että hän haluaa tietää sinusta lisää, jos et ollu viestiäkään hältä saanut.

Alkaa haiskahtaa tää sun juttus.
Hänen flirteissään luki, että "haluan tietää sinusta lisää". Se teksti tulee siihen kuvan kanssa automaattisesti. Siellä on ns. valmiina sellaisia pikkukuvia, joissa lukee erilaisia flirttilauseita. Ymmärsitkö selitykseni?
 
.
Toivottavasti asiat selviää parhainpäin, oli se sit mitä tahansa.

Mutta olen oikeasti huolissani sellaisesta, kun olen yhdessä mieheni kanssa erään seuranhakupalstan jäseniä. Siis pariskuntana, ei erikseen :D Mutta kauhukseni huomasin, että palstan jäsenistä yli puolet on yksinäisiä miehiä ja mitkä meihin ovat yhteyttä ottaneet, niin ukkomiehiä :(
Meillä on kriteerinä, ettei edes tutustuta sen paremmin varattuihin ja tässä vaiheessa miehen selitys aina on, että hänellä on vaimon lupa... :(

Typeräkin nyt ymmärtää, ettei vaimo anna lupaa miehelle mennä parin seuraksi...
Ei kait suhteet aina ole tällaisiä olleet vaan onko pettämiset nykyään paljon enemmän esillä?

Tulipa vaan mieleen tämän ketjun yhteydessä.. :)
 
n0life
Mutta eihän se haittaa, jos miehesi ei vastaa, eikö ole jo melko ilmiselvää ilman enempiä todisteitakin, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. Etsi se tuolta sitten vain itsetunnon kohotusta tai ei, niin kai sen pellolle heittämistä voisi edes harkita.
 
vanhempi ukm.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eilen illalla jo pelästyin hetkeksi, kun avasin alakerran koneella sivuston ja hän oli yläkerrassa omalla koneellaan onlinessa samalla sivustolla! Onneksi ei tuolla olekaan mitään chattimahdollisuutta. Oiskin ollut kiva, jos hän ois ottanut muhun yhteyttä;)
Kyllä Te naiset olette sitten yksiä ** sanonko mitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi ukm.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eilen illalla jo pelästyin hetkeksi, kun avasin alakerran koneella sivuston ja hän oli yläkerrassa omalla koneellaan onlinessa samalla sivustolla! Onneksi ei tuolla olekaan mitään chattimahdollisuutta. Oiskin ollut kiva, jos hän ois ottanut muhun yhteyttä;)
Kyllä Te naiset olette sitten yksiä ** sanonko mitä..

Mikähän tää mies sitten on ku pettää naistansa?
 
vaimo
Kyllä se vaan on niin että täällä ulisee ne miehet, jotka pelkää jäävänsä pettämisestä kiinni. Uskolliset ja rehelliset miehet tunnistaa siitä että niillä ei oo mitään salattavaa ja tälläisellekin jutulle korkeintaan naureskelee. Ne, jotka vetää herneen nenään siitä, että joku oikeutetusti käräyttää miehensä pettämisestä, luultavasti pettävät/pettäisivät itsekin ja pelkäävät että naiset oikeesti alkaa ottamaan miehiä kiinni tekosistaan.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja uros:
Ap:lle: On kyllä niin kieroa ja kylmää settiä, että toivottavasti pillusi kuivaa aavikoksi. Ei ihme, että tuollaista jääkylmää naista vaihtamassa.

Tässä hyvä esimerkki edellisestä.
Hyvä Uros, AP:n mies nimenomaan vetää kieroa ja kylmää settiä. Hän on se joka PETTÄÄ, ap ainoastaan käräyttää uskottoman miehensä,tämä taas on täysin oikeudenmukaista toimintaa. Jossa petturi saa ansionsa mukaan.
Ja mies mitään ole vaihtamassa jos etsii sivusuhteita tai panoja. Jos olis REHTI mies,olis lopettanut suhteensa ja sitten alkanut etsimään uutta, olisi sentään säilyttänyt jonkunlaisen ihmisarvon ja selkärangan, mutta ei, varattu ukkomies nettipalstoilla. Säälittävää.
 
ggggg
Minä kyllä sanoisin ap:lle että antaisi olla, koko jutun...miestä et voi oikeastaan muuttaa ja mitä sitten vaikka "käräyttäisit" tämän? Mitä se hyödyttäisi? Sinuako? Kuinka?

Oma mieheni jätti minut kaksi päivää sitten, juuri kun saatiin asunto rempattua ja asiat kuntoon. Olen raivoissani ja surullinen, vähän väliä itken. Mutta tajuan sen nyt että ihmistä ei voi muuttaa; jos hän humaltuu vapaudesta sinkkuna niin hän tekee sen myös silloin kun seurustelee jonkun kanssa. Minä en voi vahtia miestäni enkä edes tahdo käyttää aikaani siihen.
 

Yhteistyössä