Mieheni oli sitten laittanut ihan e-kontakti.fi -sivustolle seuranhaku ilmoituksen:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti
PN
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää ei ole kyllä mitään helppoa käyttäytyä ns. normaalisti täällä kotona, kun tietää toisen pelaavan filunkipeliä selän takana. Ukkeli on niin kuin ei mitään ihmeellistä ois meneillä. Ehkä on itekin tottunut tohon elämäntapaansa...aina jtn sutinaa meneillä. Se on hänelle niin normikäytöstä.
Ap, sä oot mun idoli. Pidä pää kylmänä siellä kotona, kyllä sä selviät. Muista, että se olet nyt sinä joka on niskan päällä. Sulla on jo vahva näyttö siitä että miehes on liero, nyt on ainoastaan lopullisten todisteiden hankinta menossa.

Miehesi on valehdellut sulle jo niin hävyttömästi ja kauan että olet oikeutettu selvittämään totuuden keinoja kaihtamatta. Minä toimisin ihan samoin.
 
Hyvin pyyhkii
Alkuperäinen kirjoittaja Kaarina:
Hyi millasten miesten kanssa te alennutte olemaan! Itse en ikikuuna päivänä viettäisi hetkeäkään moisen jätöksen kanssa.
Peesi. Ja sitten tuuletellaan kun päästään se käräyttämään. Jes.
 
ap
Kiitos valtavasta tuestanne palstaystikset<3!!!

Kiva, että nostelette tätä ketjua. Mä kun en voi tätä suosikkeihin laittaa...sattuneesta syystä;)

Tää asia painaa mua nyt koko ajan, ja tälle täytyy tulla LOPPU! Mulla on oma itsekunnioituskin hävinnyt kokonaan, kun olen kaikenlaista sietänyt vuosien varrella.
 
vieras
Tiedät varmaan parhaiten, millainen nainen ja tyyli miestäsi eniten kiinnostaa. Voit esimerkiksi kertoa kaipaavasi vähän jännitystä elämään ja ilmoittaa ettet ole kiinnostunut mistään syvemmästä mutta olisi kiva nähdä ja katsoa toimivatko kemiat ;)
Joo tämä kuulostaa hyvältä.

Kerro itsestäsi jotain houkuttelevaa. Esim että olet matkailualalla, harrastat jotain seksikästä, esim pilatesta tai salsatanssia ja kaipaat elämääsi vaihtelua.

Selitä myös että elämäntilanteesi takia et uskalla luvata että suhteesta syntyy mitään syvällisempää, mutta jos kahden aikuisen välinen vapaa-ajanvietto kiinnostaa, olisi mukavaa tavata.

Ole kiinnostunut myös miehestä, sillä se hivelee hänen egoaan. Kysy vaikka, mitä hän harrastaa ja miten tykkää viettää vapaailtoja.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedät varmaan parhaiten, millainen nainen ja tyyli miestäsi eniten kiinnostaa. Voit esimerkiksi kertoa kaipaavasi vähän jännitystä elämään ja ilmoittaa ettet ole kiinnostunut mistään syvemmästä mutta olisi kiva nähdä ja katsoa toimivatko kemiat ;)
Joo tämä kuulostaa hyvältä.

Kerro itsestäsi jotain houkuttelevaa. Esim että olet matkailualalla, harrastat jotain seksikästä, esim pilatesta tai salsatanssia ja kaipaat elämääsi vaihtelua.

Selitä myös että elämäntilanteesi takia et uskalla luvata että suhteesta syntyy mitään syvällisempää, mutta jos kahden aikuisen välinen vapaa-ajanvietto kiinnostaa, olisi mukavaa tavata.

Ole kiinnostunut myös miehestä, sillä se hivelee hänen egoaan. Kysy vaikka, mitä hän harrastaa ja miten tykkää viettää vapaailtoja.
Kiitti tuhannesti! Nää on just hyviä asioita! Jee! Näitä laitankin siihen ekaan kirjeeseen:))

 
Tsemppiä
Tää asia painaa mua nyt koko ajan, ja tälle täytyy tulla LOPPU! Mulla on oma itsekunnioituskin hävinnyt kokonaan, kun olen kaikenlaista sietänyt vuosien varrella.
Ja nyt sille tulee loppu.

Tää "käräyttämisprosessi" on sulle varmasti tervehdyttävä kokemus kun viimein pääset näyttämään miehelle ettet ole typerä ämmä jota voi vedättää miten sattuu.

Sanokoon palstapyhimykset mitä haluaa, kyllä sä oot jo kokeillu suoraanpuhumiset ja muut "aikuismaiset" lähestymistavat. Eihän se auta, kun mies ei mitään myönnä vaikka on selvästi jäänyt kiinni. Jos mies on noin mahdoton, on otettava käyttöön poikkeukselliset keinot, sellaiset, ettei mies voi enää mitään kiistää. Nyt on aika olla vahva.

Jään seuraamaan tapahtumien kehitystä.
 
sielunsisko
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, tein toki itsekin profiilin äsken, jotta sisään pääsen. Ja etsin just mieheni ikäisiä miehiä sieltä ja läheltä tätä meidän asuinpaikkaa. Oli vielä nikiksikin pistänyt kaikkien tunteman. Woe woe!
Joko laitoit kuuman viestin miehellesi?

Mitä ajattelit tehdä?
Ajattelin alkaa kirjeenvaihtoon hänen kanssaan, ja vähän "haistella" millaista naista hän etsii ja mihin tarkoitukseen:) Heh, saa maistaa omaa lääkettään!
KANNATETAAN!
kannatan myös!!! nöyryytät ja sitten heität pihalle, mun exmies teki samaa, ei loppunut vaikka yhdessä sovittiin et erotaan seuraavasta.. näin siis kävi..
 
Mielipide
suhteen ulkopuolelta jotain jännitystä niin sanoisin että siinä naisen pitäisi tarkkaan miettiä itseään ja katsoa peiliin...sitähän mies hakee mitä kotoa ei saa. Kaurapuuro joka päivä alkaa tökkiä ja sitä haluaa mansikkaa ja kermavaahtoa. ;)
 
Mr.X
No siis, itselleni tämä ketju kertoo aivan tarpeeksi ap:stä. Ilmeisen munaton mies kuitenkin, kun ei ole voinut jättää. Omasta elämästä tuollainen akka olisi potkittu pihalle jo ennen treffi-ilmojen laittelua.

Tosin itse varmaankin sitten olen niin laadukas mies, että minulla on huomattavasti laadukkaampi vaimokin. Eipä tarvitse edes miettiä treffipalstoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
suhteen ulkopuolelta jotain jännitystä niin sanoisin että siinä naisen pitäisi tarkkaan miettiä itseään ja katsoa peiliin...sitähän mies hakee mitä kotoa ei saa. Kaurapuuro joka päivä alkaa tökkiä ja sitä haluaa mansikkaa ja kermavaahtoa. ;)
Ei se ole noin mustavalkoista.

Sitäpaitsi nyt on jo selvää, että mies pettää, joten syyt eivät tässä vaiheessa ole olennaisia.

Nyt on tarkoitus saada pettäjä kärähtämään tavalla, joka ei jätä mitään epäselvää.

Syitä miehen idioottimaiseen käyttäytymiseen puidaan sitten myöhemmin, jos on tarve.
 
jkl
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
suhteen ulkopuolelta jotain jännitystä niin sanoisin että siinä naisen pitäisi tarkkaan miettiä itseään ja katsoa peiliin...sitähän mies hakee mitä kotoa ei saa. Kaurapuuro joka päivä alkaa tökkiä ja sitä haluaa mansikkaa ja kermavaahtoa. ;)

Niinpä tietenki, naisessa muka vika. KYllä se on kuule jossain ihan muualla. Jos kaurapuuro alkaa tökkiä niin vois kuule koittaa vähän elvyttää ja saaha sitä mansikkaa ja kermavaahtoa ihan sinne kotopuoleen. Pettäjän se vika on, jos ei oo asioihin kotona tyytyväinen niin niitä koitetaan muuttaa ja jos ei onnistu niin sitten mietitään kannattaako jatkaa mutta pettäminenhän ei kyllä saa suhdetta toimimaan

 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
No siis, itselleni tämä ketju kertoo aivan tarpeeksi ap:stä. Ilmeisen munaton mies kuitenkin, kun ei ole voinut jättää. Omasta elämästä tuollainen akka olisi potkittu pihalle jo ennen treffi-ilmojen laittelua.

Tosin itse varmaankin sitten olen niin laadukas mies, että minulla on huomattavasti laadukkaampi vaimokin. Eipä tarvitse edes miettiä treffipalstoja.
Hah, laadukas mies ja laadukas vaimo
 
vieras
Taas tuli miehet kritisoimaan AP:ta vaikka mies on selkeesti nilkki :eek:

Jotkut miehet pettävät pakonomaisesti, oli se oma vaimo kuinka herkullinen tapaus tahansa. AP:n mies kuulostaa juuri sellaiselta. Ei se olisi tyytyväinen vaikka olisi naimisissa Penelope Cruzin kanssa ja saisi vaihtelevaa ja mielikuvituksellista seksiä viidesti päivässä. Silti pitäisi päästä pukille vieraisiin.

Ja pettihän Jonas Maddea - jota monet pitävät Ruotsin kauneimpana ja seksikkäimpänä naisena.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Hah, laadukas mies ja laadukas vaimo
No eikö se miehen laadusta kerro, jos pitää mennä selän takana treffipalstoille. Ja eikö se kerro jotain vaimon laadusta, että kieroillaan samalla mitalla takaisin?
Niin, aiemminhan kävi ilmi että vaimo on yrittänyt "rehellisiä" keinoja aiemmin - tuloksetta. Ei tulosta, mies vaan jatkoi vipellystään.
 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, aiemminhan kävi ilmi että vaimo on yrittänyt "rehellisiä" keinoja aiemmin - tuloksetta. Ei tulosta, mies vaan jatkoi vipellystään.
Miksei sitten pistänyt miestä pellolle suoraan? Jos miehestä näkee, että se on epärehellinen, niin hittoako sitä tarvitsee edes käräyttää?

No, mutta arvoisensa ihmiset ovat taas löytäneet toisensa.
 
Mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja jkl:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
suhteen ulkopuolelta jotain jännitystä niin sanoisin että siinä naisen pitäisi tarkkaan miettiä itseään ja katsoa peiliin...sitähän mies hakee mitä kotoa ei saa. Kaurapuuro joka päivä alkaa tökkiä ja sitä haluaa mansikkaa ja kermavaahtoa. ;)

Niinpä tietenki, naisessa muka vika. KYllä se on kuule jossain ihan muualla. Jos kaurapuuro alkaa tökkiä niin vois kuule koittaa vähän elvyttää ja saaha sitä mansikkaa ja kermavaahtoa ihan sinne kotopuoleen. Pettäjän se vika on, jos ei oo asioihin kotona tyytyväinen niin niitä koitetaan muuttaa ja jos ei onnistu niin sitten mietitään kannattaako jatkaa mutta pettäminenhän ei kyllä saa suhdetta toimimaan
No kun siitä kaurapuurosta ei millään saa mansikkaa ja kermavaahtoa enää, etenkään jos vaimo ei ole halukas kohentamaan itseään ja miehen kotioloja.
Aika moni käy aidan toisella puolella maistelemassa vihreämpää ruohoa ja palaa sitten kuivalle laitumelle. Kaikki eivät jää kiinni, eli ole yhtä tyhmiä...
 
Mr.X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas tuli miehet kritisoimaan AP:ta vaikka mies on selkeesti nilkki :eek:

Jotkut miehet pettävät pakonomaisesti, oli se oma vaimo kuinka herkullinen tapaus tahansa. AP:n mies kuulostaa juuri sellaiselta. Ei se olisi tyytyväinen vaikka olisi naimisissa Penelope Cruzin kanssa ja saisi vaihtelevaa ja mielikuvituksellista seksiä viidesti päivässä. Silti pitäisi päästä pukille vieraisiin.

Ja pettihän Jonas Maddea - jota monet pitävät Ruotsin kauneimpana ja seksikkäimpänä naisena.
Nyt joku voisi, mieluiten rautalangasta vääntäen, kertoa minulle, että miksi ap sitten on tällaisen miehen kanssa. Miksi "tämän kaltaiset" miehet jatkuvasti saavat naisia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.X:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, aiemminhan kävi ilmi että vaimo on yrittänyt "rehellisiä" keinoja aiemmin - tuloksetta. Ei tulosta, mies vaan jatkoi vipellystään.
Miksei sitten pistänyt miestä pellolle suoraan? Jos miehestä näkee, että se on epärehellinen, niin hittoako sitä tarvitsee edes käräyttää?

No, mutta arvoisensa ihmiset ovat taas löytäneet toisensa.
Ap, jätäthän tämän sädekehänkiillottajan huomiotta? Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua - en tosin ole ihan varma, kummasta tässä tapauksessa on kyse, mutta rakkautta on ainakin ollut.
 

Yhteistyössä