Miksi vitussa miehen piti ostaa pojalle kevari!!!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ennen sillä oli sellainen normaali mikä nyt joka toiselle 15-vuotiaalla pojalla on, no poika täytti 16 ja sitten iskä maksoi sille kevytmoottoripyöräkortin, ja osti samalla kevarin. Kehaisi vielä että kulkee yli satasta. Oikeasti pelottaa aina että käy jotain. Ja eihän minulle ole mitään sanavaltaa kun ei ole minun poikani :/
 
ap
Minusta tuo on vähän sama asia kuin ostaisi lapselleen jo arkun valmiiksi. Ihan oikeasti. Kyllä varmasti tulee jätkälle kiusaus ajaa sitä satasta varsinkin tuossa tiellä missä ei kulje paljoa autoja.
 
Rukoilijasirkka
No, eihän se saa sillä kai satasta kumminkaan oikeasti ajaa, kun on vasta 16? Mun mielipide on se, ettei sen ikäisen aivot ole rakennettu ajelemaan satasta kahdella pyörällä.
 
rjs
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ennen sillä oli sellainen normaali mikä nyt joka toiselle 15-vuotiaalla pojalla on, no poika täytti 16 ja sitten iskä maksoi sille kevytmoottoripyöräkortin, ja osti samalla kevarin. Kehaisi vielä että kulkee yli satasta. Oikeasti pelottaa aina että käy jotain. Ja eihän minulle ole mitään sanavaltaa kun ei ole minun poikani :/
no olet pulassa mut kevarit vaarallisii
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuo on vähän sama asia kuin ostaisi lapselleen jo arkun valmiiksi. Ihan oikeasti. Kyllä varmasti tulee jätkälle kiusaus ajaa sitä satasta varsinkin tuossa tiellä missä ei kulje paljoa autoja.
höpö höpö, eu se nyt mikään tappokone sentään ole. toki tietty riippuu siitä nuoresta. mutta jos on järkevä tapaus. niin ei ole vaarallinen. mun neljä poikaa ovat jokainen ajaneet kevarille. ja mitään ei ole sattunut. toki heillä jokaisella oli paljon kokemusta takana mopoista ja traktoreista. joilla olivat ennen sitä liikenteessä olleet. ja meidän pojat on kyllä jokainen rauhallisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuo on vähän sama asia kuin ostaisi lapselleen jo arkun valmiiksi. Ihan oikeasti. Kyllä varmasti tulee jätkälle kiusaus ajaa sitä satasta varsinkin tuossa tiellä missä ei kulje paljoa autoja.
Ai oikein satasta. Hui mikä huimapää. Ei kannata olla paniikissa. Ajattele jos ostaa sitten vanhempana pyörän joka kulkee kolmeasataa?
 
mie
Ymmärrän kyllä että vanhempaa pelottaa sydämensä pohjasta mutta kaikkea ei missään tapauksessa pidä ruveta pelkäämään, muuten saisi pelätä IHAN KAIKKEA. Aikanaan poika saa ajaa autolla vielä kovempaa. Useimmiten ensimmäisenä autona taitaa olla vielä sen verran vanha auto ettei turvavarusteet ole viimeistä huutoa.

Oikeasti. Itsensä voi loukata vaikka jalankulkijana tai jotain voi sattua vaikka mäkkärin autokaistalla (anteeksi huono vitsi). Pelko estää elämästä :). Eiköhän poika ole onnensa kukkuloilla kevarinsa kanssa. Käske ajamaan varovasti, huomaat ajan kanssa ettei sydän olekaan niin sykkyrällä jatkuvasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maakari:
kaikki noi pelot perustuu tietämättömyyteen.....
Mihin tietämättömyyteen? Faktoista mitä mopohurjastelijat saavat aikaiseksi itselleen ja toisille? Varsinkin kännissä?

Toi on vähän sama kuin sä sanoisit että pelkkää tietämättömyyttä pelätä vaikka pedofiilejä tai rattijuoppoja. Ihankuin ne olisi jotain satuolentoja jotka katoaa kun ihminen sanoo itselleen ettei niitä ole olemassa.

Ja ap:lle toivotan jaksamista, voin vain kuvitella miten sydän syrjällään muutenkin saa elää teinin kanssa, saati sitten hurjastelevan sellaisen. Toivottavasti pojalla on onni matkassa ja edes jossain määrin järki mukana. Onneksi isolla osalla on.
 
Nero
Poika on aikamoinen kermaperse jos isänsä rahoilla huristelee...


Yleensä sen kaltaisilla idiooteilla ei oo ikinä järki matkassa, niin voit samantien soittaa vaikka hautaustoimistoon.
 
ookooo
Kannattaako nyt kaikkia nuoria leimata, suurin osa on kunnollisia mutta kaikki leimataa muutaman nuoren takia! Ja kyllä olen ihan varma että kaikki meistä on alaikäisenä joskus juonut alkoholijuomia.
 

Yhteistyössä