Onko muita jotka ei voi sietää legginsi villitystä? Ja jos pidät niitä kauheuksia, niin miksi?

Lissu
Mäkään en tykkää niistä. :/ Enkä omista. Jos käyttäisin, niin sitten ehkä jos haluaisin ehdottomasti pitää jotain mekkoa mitä en kehtaisi ilman legginssejä pitää julkisesti.
 
Tykkään. Ja löysin vielä kahdet mammalegginsit kirpparilta yht.3e,joten olin todella tyytyväinen löytööni :D Mitkäs sen mukavammat jalkaan helteillä ison pömpön kanssa? Mulla ne on polvipituiset,pidemmistä en välitä. Enkä tunge päälle shortseja tai muita viritelmiä :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa. Lopultakin joku toinen joka ei käsitä niitä kammotuksia. Ei ne mitään ongelmakohtaa peitä vaan korostaa entisestään. Ne ei imartele minkäänlaista vartaloa. Ne näyttää naurettavilta. Siis kalsarit hameen/mekon/sortsien kanssa :eek: Ja jalkaan ballerinat. Lättäpohjapersjalka-vaikutelma valmis.
Siis mitä niiden sit pitäisi peittää?
No täällä useampikin kertoi peittävänsä niillä rumia tai möykkysiä jalkojaan. Vaan kun usein ne joilla on tuo ongelma ovat myös paksupohkeisia. Ja kun se kalari loppuu siihen pohkeen paksuimpaan kohtaan, vaikuitelma ei todella imartele vaan korostaa.
 
Mä en tykkää siitä kun nuoret pissikset laittaa legginsit ja sit jonkun pelkän paidan päälle mikä ei välttisti peitä persettä kokonaan. Mun mielestä legginsit ei ole varsinaisesti sellaisia housuja, mitä käytetään sellaisenaan vaan vaik jonkun topin kanssa. Hyi..

Itse talvella käytän legginsejä kuten sukkahousujakin hameiden ja mekkojen alla.
Kesällä en halua pätkäjalkojani katkaista korkkarit+legginseillä, kyllä pitää olla vaik saappaat. että peittävät legginsien "lahkeensuut".

Enkä mä käytä ikinä mitään sen takia että se olisi muodissa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
 
qwen
Mulla voi olla kamalat jalat ja voin olla pyöreä. En välitä mitä muut sanoo mun vaatteista en minäkään aina pidä muiden, mutta omana tietona sekin pysyy... Farkku leggarit ostin henkkamaukan alesta ja miellyttävämpää vaate kappaletta saa etsiä :) Mulla on ihan kalsarikangasta olevia legginsejä ja sitten ihan 60 denimistä alaspäin kukaan ei talvella kapakassa tasan tuu tietään onko mulla sukkikset vai legginsit kun saappailla ne peitän kuitenki.
 
Jepe
Olis kiva tietää vastustajien ikä.. ;) Heh. Mun mielestä legginssit on paljon mukavammat ja paremman näköset pitkän topi/tunikan kassa näin kesällä, kun esim farkut. Jos ei pidä, niin selkeesti se on sitten katsojassa vika.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Lähinnä mua huvittaa aikuisella ihmisellä tuo tyyli.
Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.
 
leggari
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä voisin laittaa jos muistaisin joskus semmoiset kaupasta ostaa. hameita en osaa pitää päällä koska häpeän reisiäni niin niiden kanssa voisin uskaltaakkin. olisi välillä vähän naisellisempi olo kuin aina farkuissa.
Juurikin näin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja kingis:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Kauhistus: REVITYT legginsit :x
sellaiset juuri haluaisinkin! Nyt en ikinä osta niitä :(
missä niitä myydään :hug: ?
tokmannilla näkyy olevan 5e sellaiset joissa reikiä :D ajattelin jos hameen ja maiharien kanssa.
siis sellasii mustia mitkä o revitty "puoleta toiselle" ? B) aaaw täytyy kaydä kattoo B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Lähinnä mua huvittaa aikuisella ihmisellä tuo tyyli.
Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.
Näytinkö mä teinille viimeks?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Lähinnä mua huvittaa aikuisella ihmisellä tuo tyyli.
Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.
Näytinkö mä teinille viimeks?
No et ainakaan tädille näyttänyt. :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Lähinnä mua huvittaa aikuisella ihmisellä tuo tyyli.
Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.
Höpön löpön. Tiedän 2-kymppisä jotka pukeutuu ku mummot :D

Mä en pidä leggareita teinivaatteena vaikken niitä itse käytäkään.
Mä miellän ne pulskien maalaisten vaatteeksi ( ampukaa vaan )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Musta ne on teineille. Mä olen aikuinen nainen, joten en pidä niitä.
Lähinnä mua huvittaa aikuisella ihmisellä tuo tyyli.
Mikä se semmonen aikuisen naisen tyyli on? Mä oon huomannut, että monet aikuiset pukeutuu ihan tätimäisesti. Se on sääli, että kun täytetään se 30, tullaan ulkoisesti tädeiksi.
Näytinkö mä teinille viimeks?
No et ainakaan tädille näyttänyt. :D :heart:
:D
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja kingis:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja kingis:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Kauhistus: REVITYT legginsit :x
sellaiset juuri haluaisinkin! Nyt en ikinä osta niitä :(
missä niitä myydään :hug: ?
tokmannilla näkyy olevan 5e sellaiset joissa reikiä :D ajattelin jos hameen ja maiharien kanssa.
siis sellasii mustia mitkä o revitty "puoleta toiselle" ? B) aaaw täytyy kaydä kattoo B)
sellaisia on täällä:

http://www.be-beautiful.fi/mustat-revityt-legginsit-p-2207.html

aika kalliit?
 

Yhteistyössä