Pesu ennen kakkos-seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
Miten peseydytte ennen anaaliyhdyntää? Kaiveletteko oikein sieltä sisältä sormella? Itse olen vain käynyt ulostamassa ja pessyt ulkopuolelta. Tulipa vain mieleen, että pitäisikö pestä myös sieltä sisäpuolelta? Olen harrastanut peppuseksiä vain muutaman kerran ja nyt tekisi taas mieli, mutta en oikein tiedä, mikä olisi fiksuin tapa peseytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja au:
eikö tu satu perkeleesti? ainakin jotain voidetta tarvii laittaa.

Ei satu. Minä kostun niin paljon, että siitä riittää joka reikään. Päinvastoin kiihottaa kovasti. Nyt jo pelkkä ajatus. Harmi, ettei ole miestä saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja au:
eikö tu satu perkeleesti? ainakin jotain voidetta tarvii laittaa.

Ei satu. Minä kostun niin paljon, että siitä riittää joka reikään. Päinvastoin kiihottaa kovasti. Nyt jo pelkkä ajatus. Harmi, ettei ole miestä saatavilla.

pelkkä ajatuskin sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Täytyy sanoa, että ennen olin ihan kympillä peppuseksiä vastaan, mutta nyt ajatus siitä on alkanu jotenkin kiehtoa :D Pelkään vaan, että jotain menee rikki.

Näin mäkin aina luulin ja ajattelin, mutta nyt..hyvältä tuntuu :)

Miksi se on sairasta tai saastaista :o Onko teistä myös suihinotto jne.sairasta :headwall: Ja vastaus ap:n kysymykseen on että riittää kun suoli on tyhjä,itse en ainakaan mitään toimenpiteitä ole tehnyt varsinkaan kun eihän sitä aina tiedä mitä seksiä tulee harrastettua =)

mä vastustin ennen peppuseksiä, mutta kun sain järisyttävän orkun peppuseksissä niin enpä enää pistä pahaksi peppuseksiä silloin tällöin (ehkä kerran 2-3kk:ssa)

Alkuperäinen kirjoittaja santtu:
Joo, hitto tää maailma on sairas!

Mitä sairasta seksin monipuolisessa harrastamisessa on muka? Minä ainakin otan ilon irti elämästä niin kauan kuin voin.

No musta on aikalailla luonnonvastaista, että sitä penistä tungetaan joka ikiseen ruumiinaukkoon. Sen yhden aukon uskon olevan siihen tarkoitettu. Varmaan panette välillä sieraimeenkin? Peppuseksistä seuraa tutkitusti peräsuolensyöpää ja muita peräsuolen ongelmia... Varmaan kivaa vanhana kun muutenkin vähän sulkijalihakset heikkenee... :o

Alkuperäinen kirjoittaja ek:
Alkuperäinen kirjoittaja santtu:
Joo, hitto tää maailma on sairas!

Mitä sairasta seksin monipuolisessa harrastamisessa on muka? Minä ainakin otan ilon irti elämästä niin kauan kuin voin.

No musta on aikalailla luonnonvastaista, että sitä penistä tungetaan joka ikiseen ruumiinaukkoon. Sen yhden aukon uskon olevan siihen tarkoitettu. Varmaan panette välillä sieraimeenkin? Peppuseksistä seuraa tutkitusti peräsuolensyöpää ja muita peräsuolen ongelmia... Varmaan kivaa vanhana kun muutenkin vähän sulkijalihakset heikkenee... :o

Kiikkustuolissa aikanasi sinua harmittaa sulkijlihasta enemman se jos jait paljosta hyvasta paitsi :D

Täytyy sanoa, että ennen olin ihan kympillä peppuseksiä vastaan, mutta nyt ajatus siitä on alkanu jotenkin kiehtoa :D Pelkään vaan, että jotain menee rikki.

mies huulille ja ite päästät sisälle päin. aikaa kandee varaa :D

Mites muut, kuinka tunnollisia olette siinä että kun kakkosessa käydään ni äijä juoksee vehjepesulle jos tekee vielä mieli sitä perinteistä???

Alkuperäinen kirjoittaja ärtsy:
Mites muut, kuinka tunnollisia olette siinä että kun kakkosessa käydään ni äijä juoksee vehjepesulle jos tekee vielä mieli sitä perinteistä???

Ilman muuta mies pesulle, koska peräsuolessa on bakteereja, jotka voivat aiheuttaa pahoja tulehduksia väärään paikkaan päästessään.

Saanut joskus mahtavaa seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa mieheltä ensin peppupanona, heti päälle perinteisellä, mies oli taitava. Orkut tuli heti perinteiseen siirryttäessä.

En taida uskaltaa yrittää, kun miehellä on vähän isommanpuoleinen. Ainakin omiin paikkoihini suhteutettuna :D

Yhteistyössä