Millainen on täydellinen vartalo?

dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja :):
http://farm3.static.flickr.com/2044/2293308585_b3da03a45e.jpg
Ei tämä ainkaan. Naiselta puuttuu vyötärö.

Nykyään ihannevartalon vyötärön ja lantion suhde on 0,7 (ennenvanhaan oli 0,6). Tämä siis tutkimustulosten mukaista faktaa.
 
reea
Alkuperäinen kirjoittaja herkkukurkku:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a108819/futareita+deittaileva+kaunotar+haikaisee+stringeissa/

aika lähellä tämmöstä -> mun mielipide
Tämä on munkin mielestä kaunis vartalo. Hoikka,muttei mikään luuviulu:)
 
punkmamma
Vai täydellinen vartalo. *nauraa itsekseen*.

Meidät halutaan saada haluamaan jotain sellaista mitä ei voi saada eikä tarvitse saada ja meidät saadaan tuntemaan itsemme vajaiksi kun meillä ei ole sitä "täydellistä" vartaloa.

Mun vartalo on ihan ok mulle, raajat liikkuu normaalisti eikä mihinkään koske, voin olla onnellinen :)
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Mä pidän lihaksikkaista naisita :p
musta se jutta on aika kauhea jo :eek:
jutta gustafsson vai joku semmonen..
katoppa salla kauranen :p siin on lihaksikas nainen :p
Tykkään lihaksikkaista kun itse samaa harrastan :D
Oho!! Hui!! Musta toi mainitsemasi Salla Kauranen on aika järkyttävän näköinen! Siis jos peittää pään kuvasta, niin ei mistään tietäisi edes katselevansa naista! (Mutta tämä siis tietysti vain minun henkilökohtainen mielipiteeni :) )


Saamaa mieltä olen tuosta jonkun jo mainitsemasta, että (lattari)tanssijoilla on usein tosi kaunis vartalo. Siinä yhdistyy mun mielestä monesti naisellisuus ja sporttisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Mä pidän lihaksikkaista naisita :p
musta se jutta on aika kauhea jo :eek:
jutta gustafsson vai joku semmonen..
katoppa salla kauranen :p siin on lihaksikas nainen :p
Tykkään lihaksikkaista kun itse samaa harrastan :D
Oho!! Hui!! Musta toi mainitsemasi Salla Kauranen on aika järkyttävän näköinen! Siis jos peittää pään kuvasta, niin ei mistään tietäisi edes katselevansa naista! (Mutta tämä siis tietysti vain minun henkilökohtainen mielipiteeni :) )


Saamaa mieltä olen tuosta jonkun jo mainitsemasta, että (lattari)tanssijoilla on usein tosi kaunis vartalo. Siinä yhdistyy mun mielestä monesti naisellisuus ja sporttisuus.
Musta se on upea :) ohan sen eteen töitäkin tehty ei se hetkessä tuu..Tosin osa vetää vähän muutakin samalla että kasvais isommaks..
 

Yhteistyössä