V*ttu kun ärsytti (narinaa lapsiperheparkeista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ois itestäni uskonut että teen tän alotuksen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ois itestäni uskonut että teen tän alotuksen

Vieras
Kävinpä tossa tänään Sittarissa ja saatiin kuin saatiinkin viimeinen tyhjä perheparkkiruutu itsellemme mutta siinä kun otin rattaat takaluukusta ja laitoin lapset niihin yms kerkesi molemmat viereiset autot lähteä... Toiseen meni n. 50-60v pariskunta jolla oli yksi kauppakassi ja toiseen parikymppinen tyttö puolen litran limsapullon kanssa. Kiva kun he sattuivat saamaan leveät parkkiruudut siitä vähän turvallisemmasta paikasta :)

se on tätä nykyaikaa. jos ei tule rangaistusta, niin kukaan ei välitä kuin itsestään. ja näitä lapsia on koulussakin. jos ei ole erikseen kielletty rangaistuksen uhalla, niin tehdään. vaaditaan vahtia koko ajan. ja ei tarvitse kysyä mistä näitä sikiää. koko yhteiskunta yhtä itsekäs.

Ja mulla monesti muksu ja mies autossa odottamassa ja mulle urputetaan ettei siihen saa ajaa ku se on perheparkki, kas kummaa ku ei hoksata sitä että jos autossa on tummat takaikkunat siellä voi silti olla se lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ja mulla monesti muksu ja mies autossa odottamassa ja mulle urputetaan ettei siihen saa ajaa ku se on perheparkki, kas kummaa ku ei hoksata sitä että jos autossa on tummat takaikkunat siellä voi silti olla se lapsi.

No eikö perheparkin idea ole siinä, että lapset saa sujuvammin ja turvallisemmin (muita autoja kolhimatta) ulos autosta? Jos sun lapset odottaa autossa niin ei mun mielestä sulla asiaa perheparkkiruutuun olekaan.

Eikä niihin paikkoihiin ilmeisti saa ajaa sellasetkaan joilla lapset on kouluikäisiä jo. Ainakin katseet on murhaavia pientenlasten äideiltä täällä päin.

Ja tällä noiden kahden suuren marketin paikoitusalueilla niitä lapsiparkkeja on valtava määrä

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No on se nyt perkele. On sitä ennekin onnistuttu käymään autolla kaupassa ilman leveää parkkiruutua.

Mä en tajua noita paikkoja ollenkaan.

No on se vauva helpompi kantaa perheparkkiruudusta kuin jostain ison parkkipaikan perältä sinne kauppaan! Niissä katoksissa harvemmin kaukalollisia ostoskärryjä.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

No eikö perheparkin idea ole siinä, että lapset saa sujuvammin ja turvallisemmin (muita autoja kolhimatta) ulos autosta? Jos sun lapset odottaa autossa niin ei mun mielestä sulla asiaa perheparkkiruutuun olekaan.

Vähän samaa mieltä...

No niinpä. Perheparkkiin ajetaan sillon, kun ne lapset otetaan ulos autosta! Jos ne odottaa autossa, niin ne voi odottaa kauempanakin.

Musta on erittäin positiivista että henkilö, jonka auton käsittely on niin epävarmaa ettei tavalliseen ruutuun meno onnistu, pysäköi leveempään ruutuun. Ihan vaan muitten peltien turvaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on se nyt perkele. On sitä ennekin onnistuttu käymään autolla kaupassa ilman leveää parkkiruutua.

No on se vauva helpompi kantaa perheparkkiruudusta kuin jostain ison parkkipaikan perältä sinne kauppaan! Niissä katoksissa harvemmin kaukalollisia ostoskärryjä.

Hohhoijaa =D

Samaa mieltä! ihan pelottaa miten meille täällä käy jos tällänen asia on ongelma...
koittakaa hyvät ihmiset skarpata vähän!

Peesi. Ei se "perheparkki" oo tarkotettu kaikille henkilöille jolla on perhe, vaan ihmisille jotka pikkulasten autoon laittamisen takia tarvii enempi tilaa.

Komppaan!
Mä sain juuri aiheesta aikaiseksi sinkkukaverini kanssa mehevän riidan. Se on kuulema epätasa-arvoista että parhaat paikat on varattu lapsiperheille. Ja on kuulemma ikävä käydä kaupassa kun siellä lapset kiljuu. ("Miksei niitä voi jättä kotiin?") Myös invapaikat ovat kuulemma epätasa-arvoisia...
Ihan kuin sitä riemusta kiljuen lähtis lasten kans ruokaostoksille...
Mua myös ärsyttää meidän marketissa se, että sisaruskärryt kun pitää palauttaa niiden tietylle paikalle, niin siihen jonoon tungetaan taviskärry, minkä jälkeen sisaruskärry ei enää mahdukaan siihen. Aaarggh, onko se oikeasti niin kauheaa ajatella joskus toisia ihmisiä!

pitäsköhän sun kasvaa aikuiseksi ennen kuin alat kopioitasi (hyi helvetti minkälaisia) pukata maailmaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hohhoijaa =D

Väsyttääkö sua?

Oon aina miettinyt, että ihme kun noista perheparkkiruuduista ei ole noussut hirveää älämölöä. Kun ennen oli Tampereen Koskikeskuksessa naisparkit ja ne piti poistaa kun eivät olleet tasa-arvoisia miehiä kohtaan. Milloinkanhan lapsiperheparkit poistetaan kun eiät ole lapsettomia kohtaan tasa-arvoisia.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Musta on erittäin positiivista että henkilö, jonka auton käsittely on niin epävarmaa ettei tavalliseen ruutuun meno onnistu, pysäköi leveempään ruutuun. Ihan vaan muitten peltien turvaksi.

Tässäpä nyt juuri onkin kysymys auton käsittelytaidosta, aaaargh! Musta noi perheparkkiruudut on juuri sitä ihanaa asiakaspalvelua, jolla helpotetaan asiakkaiden elämään. EI kai kukaan olekaan väittänyt ETTEIKÖ niitä lapsia saisi pois autosta ihan tavallisessakin parkkiruudussa, mutta kun homma on huomattavasti HELPOMPAA, jos siinä vieressä on enemmän tilaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

eli perheparkit onkin kädettömille kuskeille! jos ajan auton isoon ruutuun niin voin siis puolustukseksi sanoa että en mä osaa ajaa tohon tavalliseen ruutuun...

ja sit tällasten 15-v lasten vanhemmat käyttää perheparkkia. Samoin muut väärin perustein parkkia käyttävät ärsyttää. Muutamaan otteeseen olen kysynyt,että tarviiko siihen jättää,kun ei ole lapsia. Hyvin ovat punaiseksi vetäneet..

Yhteistyössä